Gå til innhold

Mann med en Stor'en

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 78
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

19

• ShitDiddelyDo

17

• Babette

6

• soleil

3

Mest aktive i denne tråden

Oioioi, du har faktisk rett i at røttene mine er fra Østfold - selv om jeg ikke har bodd der på mange år.

Disse uttrykkene lærte jeg imidlertid ikke i østfolds dype skoger, men fra ei veldig morsom trønderjente.

Gud hjelpes meg! Har aldri hørt uttrykkene der i trøndelag jeg.

Hun må nok ha fått det fra ett annet sted, eller dikta det opp sjøl;o)

Annonse

Gjest kontaktadresse

Oioioi, du har faktisk rett i at røttene mine er fra Østfold - selv om jeg ikke har bodd der på mange år.

Disse uttrykkene lærte jeg imidlertid ikke i østfolds dype skoger, men fra ei veldig morsom trønderjente.

Det er ikke ord en trønder bruker.

Nei, jeg er ikke så langt etter deg, det stemmer.

Jeg har mest erfaring med å servere griseprat for menn mellom 40 og 50. Og de blir dritflaue iallfall.De rødmer! Og særlig hvis jeg sier pikk. Derfor sier jeg mye pikk. Jeg elsker å se dem forlegne.

Hva slags pinglemenn er du omgitt med?

Annonse

Jepp, det velkjente "kjøttkuk og blodkuk-syndromet".

En kjøttkuk er ganske stor i slapp tilstand, men vokser ikke så skrekkelig mye når den er erigert.

En blodkuk er liten i slapp tilstand, men at den vokser mye mer enn kjøttkuken når den blir stiv.

M.a.o: Man kan ikke skue mannen i slapp tilstand.

(jada, vulgært)

Malun, ærlig talt, ordbruken din er som brekkmiddel i dag. Håper du ikke har tenkt å fortsette i samme løypa resten av dagen, for da tror jeg at jeg må logge av maskina ;o)

Malun, ærlig talt, ordbruken din er som brekkmiddel i dag. Håper du ikke har tenkt å fortsette i samme løypa resten av dagen, for da tror jeg at jeg må logge av maskina ;o)

Beklager. Har nå vasket både munn og tastatur med såpe, og lover dyrt & hellig å holde språket propert heretter - en stund, i hvert fall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...