Gå til innhold

ONS og munnsex

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo at det er massevis av nerver der bak. Var heller ikke det jeg skrev. Poenget er at de ikke finnes erotiske hos meg. Tvert imot. Men så tenner jeg heller ikke på noen form for nedverdigelse da.

Jeg ser ikke noen form for nedverdigelse i å bli slikket bak. Hos oss er det bare tilbedelse av hverandres kropper! Hele kroppens tas i bruk til nytelse, og hos oss er ikke elskov knyttet til hverken skam eller nedverdigelse!

Fortsetter under...

• Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

37

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

25

• MannMann

19

Mest aktive i denne tråden

Jeg ser ikke noen form for nedverdigelse i å bli slikket bak. Hos oss er det bare tilbedelse av hverandres kropper! Hele kroppens tas i bruk til nytelse, og hos oss er ikke elskov knyttet til hverken skam eller nedverdigelse!

"Hele kroppens tas i bruk til nytelse, og hos oss er ikke elskov knyttet til hverken skam eller nedverdigelse!"

En holdning helt etter min smak :-)

"............................"

Om det er nedverdigende eller ikke er vel diskutabelt. Men mange sier jo de tenner på analsex nettopp fordi det er litt skittent og nedverdigende.

Å bruke hele kroppen til nytelse gjør vel jeg og. UTEN å bruke rævhullet. For meg er det nemlig INGEN nytelse forbundet med det området. Det blir jo ingen nytelse å ta ibruk områder på kroppen som ikke gir noen glede. Det må du vel forstå?

Hehe, tenkte det var midt i frokosten så jeg var meget forsiktig. Joda, som forklart nedenfor, og for å si det som det er, ei tunge mitt i rumpehullet.

DET er for meg helt uaktuelt uansett ONS eller ei.*uhæææ* Kjenner jeg brekker meg, ok, så må jeg kanskje være litt barnslig da..

Hva i all verden har rumpeslikking etc. med nedverdigelse å gjøre? Nå for du enten forklare deg med gode argumenter, eller trekke det tilbake.

"..........................."

A slikke i kloakken til andre folk må en jo kalle en viss underkastelse da. Hvis du ikke ser at det kan ses sånn så har du et problem..

Annonse

Nå er du latterlig, og åpenbart ikke i stand til å bidra med noe i denne diskusjonen.

"........................."

Med andre ord: alt er som vanlig. romp er nok vår lille "maskot", som er kjent for sitt vidsyn.

Løft på beina, snart kommer Webmastern med støvsugeren!

Om det er nedverdigende eller ikke er vel diskutabelt. Men mange sier jo de tenner på analsex nettopp fordi det er litt skittent og nedverdigende.

Å bruke hele kroppen til nytelse gjør vel jeg og. UTEN å bruke rævhullet. For meg er det nemlig INGEN nytelse forbundet med det området. Det blir jo ingen nytelse å ta ibruk områder på kroppen som ikke gir noen glede. Det må du vel forstå?

Ja, det har jeg jo sagt før at jeg forstår. Ble bare litt provosert av at du antydet at det var forbundet med nedverdigelse å bli slikket bak. For DET er jeg uenig i.

"Hele kroppens tas i bruk til nytelse, og hos oss er ikke elskov knyttet til hverken skam eller nedverdigelse!"

En holdning helt etter min smak :-)

Helt enig - det var da voldsomt så mye oppstandelse litt rumpeslikking klarte å stelle i stand, da... ;-)

Gjest dolly dimpel

Helt enig - det var da voldsomt så mye oppstandelse litt rumpeslikking klarte å stelle i stand, da... ;-)

Jeg må innrømme at jeg hadde også følt det nedverdigende å bli slikket i rompa.

Tror jeg hadde vært skikkelig flau i uker etterpå. Og noe kyss på munnen de neste 3 dagene hadde ikke kommet på tale.

Nå er du latterlig, og åpenbart ikke i stand til å bidra med noe i denne diskusjonen.

Hvorfor er mitt syn mer latterlig enn ditt?

Jeg sier bare at du må skjønne at noen kan forbinde dette med slikking i rompa, ikke engang det kan du innrømme.

Jeg er klar over at du er en rompe-puler fan av dimensjoner, men litt må du da greie å sette deg inn i andres tanker?

Du behøver da bare lese andre in denne tråden som aldri ville latt noen gjøre noe slikt med dem? Ergo, de finnes.

A slikke i kloakken til andre folk må en jo kalle en viss underkastelse da. Hvis du ikke ser at det kan ses sånn så har du et problem..

Man kan jo VELGE å forstå det på flere måter. Om man er vrang nok kan man sikkert se det som et tegn på sult og fattigdom.

Annonse

Folk folk snakker om at kvinner er sære når det gjelder oralsex.

Hvis jeg forstår deg rett synes du jeg er sær fordi jeg er redd for å få kjønnsykdommer og er opptatt av hygene.

Det blir litt søkt, blir det ikke?

Mulig jeg som misforstår

Hehehehe. Var det et usedvanlig dårlig forsøk på å være spydig overfor SDD? Jeg må le :-)

Nei, for all del jeg forguder SDD, han er den eneste jeg vet om som kan sende ei jente inn i en evigvarende seriorgasme kun ved å stirre henne sensuelt inn i øynene!

Den som bare hadde vært like talentfull som SDD, verden er urettferdig!

Hvorfor er mitt syn mer latterlig enn ditt?

Jeg sier bare at du må skjønne at noen kan forbinde dette med slikking i rompa, ikke engang det kan du innrømme.

Jeg er klar over at du er en rompe-puler fan av dimensjoner, men litt må du da greie å sette deg inn i andres tanker?

Du behøver da bare lese andre in denne tråden som aldri ville latt noen gjøre noe slikt med dem? Ergo, de finnes.

Du har en latterlig måte å forkynne ditt syn på. Mer er det ikke å si om den saken. Jeg har dull respekt for folks preferanser, men ikke for den måten du fremlegger det på.

Nei, for all del jeg forguder SDD, han er den eneste jeg vet om som kan sende ei jente inn i en evigvarende seriorgasme kun ved å stirre henne sensuelt inn i øynene!

Den som bare hadde vært like talentfull som SDD, verden er urettferdig!

Den ironien var noe bedre. Det forrige innlegget, derimot, var litt for barnslig.

Hvis jeg forstår deg rett synes du jeg er sær fordi jeg er redd for å få kjønnsykdommer og er opptatt av hygene.

Det blir litt søkt, blir det ikke?

Mulig jeg som misforstår

Når du snakker om at jenter som suger på en ONS er "horete", så mister jeg respekten, ja. Man gjør hva man vil, men bør ikke sette merkelapp på andre ut i fra slikt.

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...