Gå til innhold

ONS og munnsex

Anbefalte innlegg

Vel, det er en ganske vanlig sperre. Det som er viktig å akseptere, er at dette er en sperre man har, og ikke noen universell sannhet.

P.S: Man HAR ikke dritt i rumpa annet enn før og etter man kjører trøkk. Imidlertid er jo ekstra rengjøring før analaktiviteter ikke å forakte.

"........................."

Ikke å forrakte?

En absolutt nødvendighet sier nå jeg!

Men se for deg at dama er så ren bak der som det er klinisk mulig å bli, men hva om hun har spist en bedervet kebab på vei hjem fra byen og det helt plutselig og uforskyldt "siver" ut litt tarmgass rett inn i kjeften din?

Jeg for min del hadde nok mistet lysten på sex for evig og alltid og blitt budistmunk!

Fortsetter under...

• Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

37

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

25

• MannMann

19

Mest aktive i denne tråden

Ikke å forrakte?

En absolutt nødvendighet sier nå jeg!

Men se for deg at dama er så ren bak der som det er klinisk mulig å bli, men hva om hun har spist en bedervet kebab på vei hjem fra byen og det helt plutselig og uforskyldt "siver" ut litt tarmgass rett inn i kjeften din?

Jeg for min del hadde nok mistet lysten på sex for evig og alltid og blitt budistmunk!

Men herregud, da. Jeg vil se den kvinnen som lar noen slikke seg bak hvis hun ikke er helt god i magen, og det er fare for noe slikt. Aldri opplevd noe slikt.

Når du snakker om at jenter som suger på en ONS er "horete", så mister jeg respekten, ja. Man gjør hva man vil, men bør ikke sette merkelapp på andre ut i fra slikt.

"..........................."

Enig med deg!!! Har man først en ONS, så er det vel samme hva man gjør, bare man har lyst (begge må ha lyst vel og merke)..? Forresten: trodde de fleste gutter likte at jenter var litt "horete" under "akten"..?

Når du snakker om at jenter som suger på en ONS er "horete", så mister jeg respekten, ja. Man gjør hva man vil, men bør ikke sette merkelapp på andre ut i fra slikt.

"..........................."

Ikke et ondt ord om horer!

Jeg mener i alle fulle fall at denne jenten er litt vel lite kritisk til hvilken risiko hun tar, og kanskje ikke bryr seg så mye om hvilken risiko hun utsetter andre for.

Er du ikke litt enig?

Ikke et ondt ord om horer!

Jeg mener i alle fulle fall at denne jenten er litt vel lite kritisk til hvilken risiko hun tar, og kanskje ikke bryr seg så mye om hvilken risiko hun utsetter andre for.

Er du ikke litt enig?

Jeg har ingen innvendinger når det gjelder risiko for kjønnssykdommer etc.

Men jeg velger å satse på at jeg er heldig nåk når jeg velger ut kvinner til at de forhåpentligvis ikke har slikt rusk. Sikker er man aldr, selfølgelig. Men hadde jeg vært ute etter maks. sikkerhet i livet, så hadde jeg f.eks ikke hoppet i fallskjerm, hengt 300m over bakken i en fjellvegg, kjørt motorsykkel i 250km/t etc. Kalkulerte risikoer :-)

Annonse

Enig med deg!!! Har man først en ONS, så er det vel samme hva man gjør, bare man har lyst (begge må ha lyst vel og merke)..? Forresten: trodde de fleste gutter likte at jenter var litt "horete" under "akten"..?

Jeg liker ikke å bruke ordet "horete". Men at kvinnen tar initiativ til slikt, og er både aktiv og krevende, det er snadder :-)

"............................."

Men herregud, da. Jeg vil se den kvinnen som lar noen slikke seg bak hvis hun ikke er helt god i magen, og det er fare for noe slikt. Aldri opplevd noe slikt.

...men statistikken jobber mot deg!

Et menneske fjerter uforskyldt flere 100 ganger om dagen (har jeg hørt). Aner ikke hvor lang tid en gjennomsnittelig rompeslikking tar, men en krysning er altså dømt til å skje før eller siden!

DÆNG, der fikk du noe å tenke på!

IngenLurerDenneGutten

Et menneske fjerter uforskyldt flere 100 ganger om dagen (har jeg hørt). Aner ikke hvor lang tid en gjennomsnittelig rompeslikking tar, men en krysning er altså dømt til å skje før eller siden!

En fjært gjør vel ingen skade;-/

Gjest dumme meg

Men jeg velger å satse på at jeg er heldig nåk når jeg velger ut kvinner til at de forhåpentligvis ikke har slikt rusk. Sikker er man aldr, selfølgelig. Men hadde jeg vært ute etter maks. sikkerhet i livet, så hadde jeg f.eks ikke hoppet i fallskjerm, hengt 300m over bakken i en fjellvegg, kjørt motorsykkel i 250km/t etc. Kalkulerte risikoer :-)

Du er jo tøffere enn tøfflus!

Jeg holder meg til strikking, minigolf, trehjulssykkel og misjonærsex med trippel kondom.

Gjest dumme meg

Jeg holder meg til strikking, minigolf, trehjulssykkel og misjonærsex med trippel kondom.

Annonse

Håper du ikke treffer meg i 250km/t når jeg sykler på trehjulssykkelen min

(eller kjæresten min familien min eller noen andre jeg er glad i)

Gjest hvordan jeg tror det er

Men det er vel omtrent bare herpes som kan smitte på denne måten? Du kan jo ikke få f.eks. gonré i munnen av å slikke ei dame?

Og mht. til herpes er jo det kjipest for dama. Gud og hver man har jo herpes på munnen periodevis, men kjipt å få det nedentil. I hvert fall sånn jeg har skjønt det.

"...men statistikken jobber mot deg!"

Vet ikke hvilken statistikk du sikter til, men det vil jeg gjerne vite.

"Et menneske fjerter uforskyldt flere 100 ganger om dagen (har jeg hørt)."

Stemmer ikke. Vi fiser gjennomsnittlig 15 ganger i døgnet, inkl. når vi sover og selfølgelig ikke holder det inne. (Kilde: Kunsten å Fjerte, av Henrik Krüger). Og "uforskylt" fjerting skjer sjelden med mindre man er litt smågæern i magen.

"Aner ikke hvor lang tid en gjennomsnittelig rompeslikking tar, men en krysning er altså dømt til å skje før eller siden!"

Statisktisk sett kan man nok påstå det. Men jeg har altså aldri opplevd det. Og jeg har slikket en del rumper :-)

"DÆNG, der fikk du noe å tenke på!"

Egentlig ikke.

"........................"

Men det er vel omtrent bare herpes som kan smitte på denne måten? Du kan jo ikke få f.eks. gonré i munnen av å slikke ei dame?

Og mht. til herpes er jo det kjipest for dama. Gud og hver man har jo herpes på munnen periodevis, men kjipt å få det nedentil. I hvert fall sånn jeg har skjønt det.

Syfilis eller klamydia kan vel smitte alle steder hvor man har slimhinner?

":......................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...