Gå til innhold

ONS og munnsex

Anbefalte innlegg

Gjest hvordan jeg tror det er

Syfilis eller klamydia kan vel smitte alle steder hvor man har slimhinner?

":......................."

Syfilist kanskje, men tviler på klamydia - hvis gutter blir plaget med det legger det seg jo i bitestiklene eller noe. Men skal ikke si det for sikkert.

Fortsetter under...

• Svar 207
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

37

• ShitDiddelyDo

34

• Dorthe

25

• MannMann

19

Mest aktive i denne tråden

Syfilist kanskje, men tviler på klamydia - hvis gutter blir plaget med det legger det seg jo i bitestiklene eller noe. Men skal ikke si det for sikkert.

Er ikke helt oppdatert på dette med kjønnssykdommer, jeg heller. Har liksom aldri hatt noen, så jeg har aldri lært :-)

"............................"

IngenLurerDenneGutten

NÅja...hvis du får den fjerten rett inn i munnen, så blir det nok skader på sjelen, om ikke annet :-)

".........................."

Sjela mi har nok vært skadet mange ganger opp gjennom livet, så en fjert hadde jeg nok også overlevd, tror jeg:-)

Men hittil har det gått bra, kona har da oppdragelse.

Ville du ikke syns det var ekkelt hvis han du fikk med hjem helt ukritisk begynte å lepje deg nedentil?

En ting er at DU ikke er smittefarlig, men hva vet du om han?

Hvis han gjør noe sånt tyder jo det på at det ikke er første gang han gjør noe sånt på en ons og da vet man aldri, hun forrige trenger ikke være like "pertentlig" som deg.

For min egen del synes jeg det er litt "horete" hvis jenta går ned på meg første gangen, og klarer ikke å nyte det, og hvis jeg ikke akkurat er nyvaska synes jeg det er direkte kvalmt og stopper hun før hun kommer så langt.

LOL, trikset er å ta med seg dama inn i dusjen først vet du. Litt forspill der er kjekt.

Jeg har full tillit til at han vet hva han gjør.

*Smisk*, hørte du den, vyrde master? får jeg sebrastempel i boken min?

De vet nok hva de gjør. Det er hva de gjør jeg ikke nødvendigvis er enig i.

Når det gjelder den tråden, så kan jeg ikke huske noe mer galt enn en del usaklige argumenter og manglende evne til å se andres synspunkter. Det er, etter min mening, ikke grunnlag til sletting.

"........................."

Annonse

Er det helt vanlig å slikke rundt rumpehullet altså?

Er det sært å være blant dem som aldri har vurdert å slikke eller bli slikket der?

Nei, det er ikke sært.

Men personlig ville jeg fått et mindre spennende sexliv om partneren min hadde analangst.

Mitt personlige inntrykk er at de færreste jenter har analangst, så det der er knapt noe voldsomt problem.

Det har uansett ikke noe med særhet å gjøre, men preferanser.

Ville du ikke syns det var ekkelt hvis han du fikk med hjem helt ukritisk begynte å lepje deg nedentil?

En ting er at DU ikke er smittefarlig, men hva vet du om han?

Hvis han gjør noe sånt tyder jo det på at det ikke er første gang han gjør noe sånt på en ons og da vet man aldri, hun forrige trenger ikke være like "pertentlig" som deg.

For min egen del synes jeg det er litt "horete" hvis jenta går ned på meg første gangen, og klarer ikke å nyte det, og hvis jeg ikke akkurat er nyvaska synes jeg det er direkte kvalmt og stopper hun før hun kommer så langt.

Jeg merker meg at det har dukket opp nye regler i selskapslivet siden jeg var i omløp.Da var det ingenting som var upassende eller "horete" første kvelden. Tvert i mot var det viktig å gi et godt førsteinntrykk.

Annonse

Jeg merker meg at det har dukket opp nye regler i selskapslivet siden jeg var i omløp.Da var det ingenting som var upassende eller "horete" første kvelden. Tvert i mot var det viktig å gi et godt førsteinntrykk.

Det er fordi de unge i dag er blitt snerpete, Babette

Det er fordi de unge i dag er blitt snerpete, Babette

Ja, det skal være visst at de er. Generasjonene er visst vekselvis snerpete og fordomsfrie. Så det er håp for barnebarna dine hvis du får noen!

Jeg får iallfall ingen. Det er vel vanskelig å få barnebarn når man ikke har barn. Eller kanskje det går an å hoppe rett til bestemor? Legene er så flinke i dag, atte. *Smiler tåpelig*.

Ja, det skal være visst at de er. Generasjonene er visst vekselvis snerpete og fordomsfrie. Så det er håp for barnebarna dine hvis du får noen!

Jeg får iallfall ingen. Det er vel vanskelig å få barnebarn når man ikke har barn. Eller kanskje det går an å hoppe rett til bestemor? Legene er så flinke i dag, atte. *Smiler tåpelig*.

Dattera mi på 19 er ikke snerpete. Men jeg har en anelse om at eldstemann har moral så det holder. Her inne er jo folk enten flaue for å si det de mener eller snerpete.

Jeg pleier ikke å være her inne siden jeg er ute av gamet for øyeblikket og har vært de siste 4 årene, tror jeg. Ikke fordi jeg er snerpete men fordi jeg ikke har mulighet pga minstemann. Også synes jeg det er pesete å fly på byen. Jeg er lei.

Men det er vel omtrent bare herpes som kan smitte på denne måten? Du kan jo ikke få f.eks. gonré i munnen av å slikke ei dame?

Og mht. til herpes er jo det kjipest for dama. Gud og hver man har jo herpes på munnen periodevis, men kjipt å få det nedentil. I hvert fall sånn jeg har skjønt det.

"Gud og hver man har jo herpes på munnen periodevis"

Hva?? Herpes er en sykdom man får hvis man er uforsiktig med andres safter, for å si det sånn. Munnherpes får man hvis man drikker av samme glas som en person som har utbrudd (spyttsmitte) for eks. Jeg har aldri fått det, og er glad for det, Herpes en sykdom man får kronisk, dvs har resten av livet, så det er ikke bare bare...

Har hørt at herpes via munn kan smitte til kjønnsorganer også, men er ikke sikker på dette. Herpes på kjønnsorganene vil si store sår og mye smerte i lengre eller kortere perioder gjennom hele livet for de som lider av det. (uheldbredelig)

Uansett så er ikke dette noe som "alle" har, nei... Dessuten er det en "for alltid" sykdom, og et jævla stort problem for de som har det...

Gjest hvordan jeg tror det er

Hva?? Herpes er en sykdom man får hvis man er uforsiktig med andres safter, for å si det sånn. Munnherpes får man hvis man drikker av samme glas som en person som har utbrudd (spyttsmitte) for eks. Jeg har aldri fått det, og er glad for det, Herpes en sykdom man får kronisk, dvs har resten av livet, så det er ikke bare bare...

Har hørt at herpes via munn kan smitte til kjønnsorganer også, men er ikke sikker på dette. Herpes på kjønnsorganene vil si store sår og mye smerte i lengre eller kortere perioder gjennom hele livet for de som lider av det. (uheldbredelig)

Uansett så er ikke dette noe som "alle" har, nei... Dessuten er det en "for alltid" sykdom, og et jævla stort problem for de som har det...

Når man har herpes på munnen kalles det herpes 1, og det er riktig som du sier at dette også kan smitte til kjønnsorganene selv om de fleste har herpes 2 der.

Det er jo utrolig mange som har munnsår, jeg har hatt det selv i perioder, og det er altså herpes.

Dessuten har 1/4 av alle over 30 også kjønnsherpes! Bare se her:

http://www.lommelegen.no/art/art2107.asp

Tull!

Det finnes mange grader av herpes. Ikke en.

Alle gradene av herpes varer ikke evig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...