Gå til innhold

Nok et tema som opptar meg - trekant med mann!

Anbefalte innlegg

"Jeg har lest det, og ser ikke forskjellen på det og det for en heterofil å føle et sterkt behov for en annen enn den faste partneren. Mange går litt "lei" i et forhold, og savner kanskje noe "nytt og spennende" av og til."

Men dette handler ikke om å være litt lei eller å savne noe nytt og spennende!! Det handler om en legning som man er født med, en side ved sin seksualitet som man tvinges til å holde nede ved å leve i et forhold som er definert etter de hetrofiles regler og etter de hetrofiles legning. Man må velge: Vil jeg være homofil eller vil jeg være hetrofil. Bifile kan ikke velge i strid med sin natur. Det vil før eller siden dra til helvete.

Det her er grunnen til at jeg aldri diskutere med hetrofile. Det går ikke! Det er to forksjellige verdener rett og slett.

Voksne folk har lært at man ikke kan få i pose og sekk. Bli voksen!

Fortsetter under...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

11

• petter smart

10

• trb

3

• tommy's tiger

2

Gjest Lille bijente

Et spørsmål til:

Du må ha sex med damer i tillegg til med din mannlige kjæreste og jeg har forstått at dette foreløpig kun skjer med hans samtykke.?

Det er vel da også greit at han har sex med andre damer?

Ikke damer, men dame!

Nei, jeg trenger ikke noe samtykke for å leve ut min seksualitet. Han har visst fra første stund at jeg er bi og hva det innebærer, og hadde han ikke kunnet leve med det, så måtte han ha gått.

Ingenting ville glede meg mer enn at min samboer ville slå seg sammen med meg og min ekskerinne *smallalugh*

"Jeg har lest det, og ser ikke forskjellen på det og det for en heterofil å føle et sterkt behov for en annen enn den faste partneren. Mange går litt "lei" i et forhold, og savner kanskje noe "nytt og spennende" av og til."

Men dette handler ikke om å være litt lei eller å savne noe nytt og spennende!! Det handler om en legning som man er født med, en side ved sin seksualitet som man tvinges til å holde nede ved å leve i et forhold som er definert etter de hetrofiles regler og etter de hetrofiles legning. Man må velge: Vil jeg være homofil eller vil jeg være hetrofil. Bifile kan ikke velge i strid med sin natur. Det vil før eller siden dra til helvete.

Det her er grunnen til at jeg aldri diskutere med hetrofile. Det går ikke! Det er to forksjellige verdener rett og slett.

Jeg tror du vil møte de samme "problemene" om du diskuterer med et utvalg av bifile.

ALLE har individuelle sexuelle behov - uansett om man er homofil, heterofil eller bifil.

Det vitkige er faktisk å forstå DET, og ikke sette NOEN i en bås - ei heller bifile.

Vanskligere tror jeg ikke det er,,,,,

Gjest Lille bijente

For meg er det å være bifil at jeg forelsker meg i og tenner på personer, uavhengig av kjønn.

Når jeg var samboer med en kvinne, så var jeg tro mot henne og var ikke utro med andre kvinner eller menn, og når jeg var samboer med en mann, var jeg tro mot ham.

Jeg tror ikke det er så ulikt det å være heterofil, man velger å være sammen med en person, og så er man trofast mot denne selv om man kan bli facinert av andre personer.

Forskjellen ligger i at jeg kan velge potensielle kjærester blant både kvinner og menn, men når jeg har valgt en kjæreste, er jeg sammen med denne.

På samme måte som at en voksen mann som er gift med en voksen kvinne, kan tenne på yngre kvinner, og synes det ville vært flott å ha sex med henne, men han er tro mot sin kone. Eller en kvinne som er gift med en spinkel mann, og tenner på muskuløse menn, men holder seg til mannen sin allikevel.

Vi er jo ikk dyr som har ustyrige lyster, vi har jo et inntellekt og en hjerne også.

Om du og din ektefelle har et forhold hvor dere er enige om å ha sex med flere, er det utelukkende bra for dere, men det har i utgangspunktet ikke noe med din legning å gjøre. Det har med deres avtale å gjøre.

Velkommen :)

Ja, jeg lurte på når det skulle komme en bifil inn her og være enig med alle de andre.

Jeg vet ikke om jeg tror på deg, for å være ærlig. Men hvem vet. Håper det kommer flere bier og sier sine meninger. Jeg ville være særlig interessert i en bigutts syn. Det er så mange flere fordommer overfor dem.

En ting forresten: Det er forskjell på å være bifil, og på å følge den trenden med å tennen guttene med jentesex, som har blitt på moten i det siste... Er vi enige om det?

Forresten synes jeg det du sier om spinkle menn osv er underlig dersom du er bifil.

Gjest ser det ikke

Ikke damer, men dame!

Nei, jeg trenger ikke noe samtykke for å leve ut min seksualitet. Han har visst fra første stund at jeg er bi og hva det innebærer, og hadde han ikke kunnet leve med det, så måtte han ha gått.

Ingenting ville glede meg mer enn at min samboer ville slå seg sammen med meg og min ekskerinne *smallalugh*

Så du kan fritt fram ha sex med andre damer, eller har du en elskerinne? Og da er han ikke med? Gjelder det andre menn også?

Men det er vel greit om han også har andre damer uten deg?

Annonse

Gjest Lille bijente

Jeg tror du vil møte de samme "problemene" om du diskuterer med et utvalg av bifile.

ALLE har individuelle sexuelle behov - uansett om man er homofil, heterofil eller bifil.

Det vitkige er faktisk å forstå DET, og ikke sette NOEN i en bås - ei heller bifile.

Vanskligere tror jeg ikke det er,,,,,

Tror meg, jeg har diskutert med bifile mange ganger, og som jeg nevnte et sted her var det enighet mellom oss i alle fall.

Det fleste jeg vanker med er innefor det "alternative" miljøet, som det kalles, så jeg har litt mer belegg for det jeg sier enn kun "jeg mener dette."

Gjest Lille bijente

Så du kan fritt fram ha sex med andre damer, eller har du en elskerinne? Og da er han ikke med? Gjelder det andre menn også?

Har du lest det jeg har skrevet i det hele tatt?

Det virker ikke slik på de spørsmålene du stiller her.

Velkommen :)

Ja, jeg lurte på når det skulle komme en bifil inn her og være enig med alle de andre.

Jeg vet ikke om jeg tror på deg, for å være ærlig. Men hvem vet. Håper det kommer flere bier og sier sine meninger. Jeg ville være særlig interessert i en bigutts syn. Det er så mange flere fordommer overfor dem.

En ting forresten: Det er forskjell på å være bifil, og på å følge den trenden med å tennen guttene med jentesex, som har blitt på moten i det siste... Er vi enige om det?

Forresten synes jeg det du sier om spinkle menn osv er underlig dersom du er bifil.

Hvordan vet du at dette ikke var fra en bigutt?

Snakker du om å bli voksen? Er det ikke du som er Maiken da?

Uansett "hvem" jeg måtte være, som jo er rimelig irrelevant, så lyser det umodenhet av deg.

Det er da ikke slik bifile er. Det er slik egoister som vil ha alt de ønsker er, enten man er homo eller hetero eller bi... Hvorfor skal du sette bifile som en egen type mennesker? De er da som oss de og?

Men greit nok, synes mannen din det er greit at du lever sånn så er jo det helt topp for deg! Flott om dere begge kan ha elskere utenom forholdet om dere vil det. Men det blir for dumt å påstå at alle bifile er som deg! Og at alle bifile MÅ ha flere partnere.

Gjest ser det ikke

Har du lest det jeg har skrevet i det hele tatt?

Det virker ikke slik på de spørsmålene du stiller her.

Har lest det, men ikke så lett å få oppsummert hva du mener og hvordan dere lever.

Kan du ikke bare svare på spørsmålene da, så jeg får en slags oppsummering?

Annonse

Tror meg, jeg har diskutert med bifile mange ganger, og som jeg nevnte et sted her var det enighet mellom oss i alle fall.

Det fleste jeg vanker med er innefor det "alternative" miljøet, som det kalles, så jeg har litt mer belegg for det jeg sier enn kun "jeg mener dette."

Da tror jeg at det "alternative miljøet" neppe er spesielt dekkende for alle bifile.

Som heterofile så finnes homofile og bifile i alle "varianter" - og med svært ulikt definerte "grenser".

Personlig tror jeg at fordommer ofte forsterkes ved at man på liv og død MÅ kunne "kategoriseres" i en av tre ulike "filer" - og alle "filer" skal være slik og sånn.

Det tror jeg er høyst teoretisk, og noe som i så fall ikke vil passe på langt nær alle rent praktisk.

Selv har jeg venner som er både heterofile, homofile og bifile - i tillegg til flere som har "gjesteopptredener" i en "fil" de ikke nødvendigvis føler passer for dem rent teoretisk kategorisert - for å si det slik:-)

Problemene oppstår først når noen på liv og død skal forsøke å fortelle dem hva de er - og hvordan de da skal "oppføre" seg.....

Gjest Lille bijente

Så du kan fritt fram ha sex med andre damer, eller har du en elskerinne?

Jeg er ikke en slik type som har sex med mange. Jeg har hatt sex med veldig få mennesker i løpet av mitt liv. Et forhold med en dame måtte ha blitt med en som jeg ble forelsket i og som også var forelsket i meg. Og som var på det rene med situasjonen, selvsagt, vil ikke ha noe bedrag. Helst en bijente i samme situasjon som meg fordi det ville vært lettere for alle. Jeg hadde ønsket at min samboer også skulle like henne. Jeg ville ikke ha kastet meg over hva det skulle være, slik det virker som på måten du spør på.

Og da er han ikke med?

Jeg har ingen elskerinne nå, og har ikke hatt det mens jeg har vært sammen med ham. Men jeg vet at han ikke ville ønske å være med. Og selv om jeg har svart litt flåsete her inne, så er jeg i rl ingen forkjemper for trekanter. Jeg ville ønske at jeg og min elskrinne hadde et forhold på siden. Som var kun mellom oss, men som alle de involverte var klar over.

Gjelder det andre menn også?

Selvsagt ikke.

Det ville ikke være greit. Men dersom jeg er sammnen med en bifil, og han ønsket sex med sitt eget kjønn, så hadde jeg akseptert det.

Gjest Lille bijente

Da tror jeg at det "alternative miljøet" neppe er spesielt dekkende for alle bifile.

Som heterofile så finnes homofile og bifile i alle "varianter" - og med svært ulikt definerte "grenser".

Personlig tror jeg at fordommer ofte forsterkes ved at man på liv og død MÅ kunne "kategoriseres" i en av tre ulike "filer" - og alle "filer" skal være slik og sånn.

Det tror jeg er høyst teoretisk, og noe som i så fall ikke vil passe på langt nær alle rent praktisk.

Selv har jeg venner som er både heterofile, homofile og bifile - i tillegg til flere som har "gjesteopptredener" i en "fil" de ikke nødvendigvis føler passer for dem rent teoretisk kategorisert - for å si det slik:-)

Problemene oppstår først når noen på liv og død skal forsøke å fortelle dem hva de er - og hvordan de da skal "oppføre" seg.....

Jeg synes du snakker nedsettende til meg i dette innlegget, og det setter jeg ikke pris på.

Du er ikke bi, og du vet ikke noe om å være det. Jeg har møtt mange fordommer og jeg har sett resultatet av dem på mine homofile, bi og lesbiske venner, og jeg har grunn nok til å ta avstand til dem, (de skadelige fordommene) så ikke kom her og fortell meg at det er jeg som forteller noen hvordan de er.

Jeg har hele tiden presisert at bier er forskjellige og takler ting på ulik måte, men jeg har forsøkt å gi en forståelse av selve legningen slik den oppleves for en bifil. Og jeg er en bifil, så det skulle være greit.

Gjest ser det ikke

Så du kan fritt fram ha sex med andre damer, eller har du en elskerinne?

Jeg er ikke en slik type som har sex med mange. Jeg har hatt sex med veldig få mennesker i løpet av mitt liv. Et forhold med en dame måtte ha blitt med en som jeg ble forelsket i og som også var forelsket i meg. Og som var på det rene med situasjonen, selvsagt, vil ikke ha noe bedrag. Helst en bijente i samme situasjon som meg fordi det ville vært lettere for alle. Jeg hadde ønsket at min samboer også skulle like henne. Jeg ville ikke ha kastet meg over hva det skulle være, slik det virker som på måten du spør på.

Og da er han ikke med?

Jeg har ingen elskerinne nå, og har ikke hatt det mens jeg har vært sammen med ham. Men jeg vet at han ikke ville ønske å være med. Og selv om jeg har svart litt flåsete her inne, så er jeg i rl ingen forkjemper for trekanter. Jeg ville ønske at jeg og min elskrinne hadde et forhold på siden. Som var kun mellom oss, men som alle de involverte var klar over.

Gjelder det andre menn også?

Selvsagt ikke.

Det ville ikke være greit. Men dersom jeg er sammnen med en bifil, og han ønsket sex med sitt eget kjønn, så hadde jeg akseptert det.

Ok.. Så det er ikke nok med et evt fysisk forhold til en jente, det må også være kjærlighet involvert, følelser?

Altså på en måte to kjærester?

Og disse privilegiene gjelder kun deg og ikke ham?

Nå skjønner jeg jo at du har tullet hele tiden...

Gjest Lille bijente

Ok.. Så det er ikke nok med et evt fysisk forhold til en jente, det må også være kjærlighet involvert, følelser?

Altså på en måte to kjærester?

Og disse privilegiene gjelder kun deg og ikke ham?

Nå skjønner jeg jo at du har tullet hele tiden...

Jeg ville synes det var naturlig å innlede et seksuelt forhold til en bivenninne. en som jeg var glad i og følte meg tiltrukket av, ja.

Sammen med en bi er jeg helt åpen for at han / hun lever ut begge sider. Det blir noe annet med en hetro som har to damer. Jeg kan gi min samboer det en kvinne kan gi ham. Ønsker han å ekspreimnetere / prøve ut sex med det samme kjønn, så ville jeg hatt forståelse for det. Det er noe jeg ikke har mulighet til å gi ham.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...