Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg synes du snakker nedsettende til meg i dette innlegget, og det setter jeg ikke pris på. Du er ikke bi, og du vet ikke noe om å være det. Jeg har møtt mange fordommer og jeg har sett resultatet av dem på mine homofile, bi og lesbiske venner, og jeg har grunn nok til å ta avstand til dem, (de skadelige fordommene) så ikke kom her og fortell meg at det er jeg som forteller noen hvordan de er. Jeg har hele tiden presisert at bier er forskjellige og takler ting på ulik måte, men jeg har forsøkt å gi en forståelse av selve legningen slik den oppleves for en bifil. Og jeg er en bifil, så det skulle være greit. Med dine meninger om ting er det ikke rart du møter fordommer. Du prøver jo å sette bifile i en bås, en svært ulekker en, og prøver å kategorisere og dele opp mennekser i grupper. Jeg kjenner også folk som er homofile, lesbiske og bifile. Ingen av dem er som deg, og jeg har heller aldri sett på dem som annerledes. De bare har en annen legning enn meg. Akkurat som jeg foretrekker mørke gutter og venninna mi lyse. Du sverter folk med din egen legning slik du holder på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Med dine meninger om ting er det ikke rart du møter fordommer. Du prøver jo å sette bifile i en bås, en svært ulekker en, og prøver å kategorisere og dele opp mennekser i grupper. Jeg kjenner også folk som er homofile, lesbiske og bifile. Ingen av dem er som deg, og jeg har heller aldri sett på dem som annerledes. De bare har en annen legning enn meg. Akkurat som jeg foretrekker mørke gutter og venninna mi lyse. Du sverter folk med din egen legning slik du holder på! Men du glemmer at jeg har sett miljøet fra innsiden. Jeg vet hvordan det er i virkeligheten, og ikke den siden som bli vist til andre hetrofile. Man er gjerne litt mer ærlig når man er i samme situasjon. Men lev i den illusjonen du vil leve i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020253 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg ville synes det var naturlig å innlede et seksuelt forhold til en bivenninne. en som jeg var glad i og følte meg tiltrukket av, ja. Sammen med en bi er jeg helt åpen for at han / hun lever ut begge sider. Det blir noe annet med en hetro som har to damer. Jeg kan gi min samboer det en kvinne kan gi ham. Ønsker han å ekspreimnetere / prøve ut sex med det samme kjønn, så ville jeg hatt forståelse for det. Det er noe jeg ikke har mulighet til å gi ham. Litt for selvsikkert kanskje? At du kan gi ham alt en dame kan gi ham? Du kan ikke gi ham tilfredstillelsen av å oppfylle hans fantasi om å knulle den fine dama på jobben feks? Kanskje hun er en som gir verdens beste blow job? Hvorfor skal ikke han få oppleve det? Kanskje han lengter etter det hver dag når han ser henne? Du er veldig sneversynt og ser kun dine egen behov, som åpenbart settes først. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men du glemmer at jeg har sett miljøet fra innsiden. Jeg vet hvordan det er i virkeligheten, og ikke den siden som bli vist til andre hetrofile. Man er gjerne litt mer ærlig når man er i samme situasjon. Men lev i den illusjonen du vil leve i. Kanskje din vennegjeng er spesielt egoistiske? Tror ikke dere representerer flertallet akkurat.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020270 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg synes du snakker nedsettende til meg i dette innlegget, og det setter jeg ikke pris på. Du er ikke bi, og du vet ikke noe om å være det. Jeg har møtt mange fordommer og jeg har sett resultatet av dem på mine homofile, bi og lesbiske venner, og jeg har grunn nok til å ta avstand til dem, (de skadelige fordommene) så ikke kom her og fortell meg at det er jeg som forteller noen hvordan de er. Jeg har hele tiden presisert at bier er forskjellige og takler ting på ulik måte, men jeg har forsøkt å gi en forståelse av selve legningen slik den oppleves for en bifil. Og jeg er en bifil, så det skulle være greit. Det er ikke meningen å snakke nedsettende til deg eller om deg. Men når du skriver så bastant om din egen legning og hvordan dine erfaringer tilsier at dette også gjelder for "alle" som er bi, så må du tåle å høre andres meninger om dette også. For jeg synes faktisk du tar feil og har en lite "heldig" holdning til det å være bifil - når du samtidig etterlyser bedre holdinger hos andre ovenfor bifile. Du skriver: "Jeg har hele tiden presisert at bier er forskjellige og takler ting på ulik måte, men jeg har forsøkt å gi en forståelse av selve legningen slik den oppleves for en bifil." Det synes jeg faktisk ikke at du gjør. Jeg synes du heller presiserer at din oppfatning av legningen og hvordan du opplever den er slike det store flertallet bifile gjør det. Du skriver også at "så ikke kom her og fortell meg at det er jeg som forteller noen hvordan de er." Men det er jo nettopp det du gjør i de fleste innleggene her. Og hvis du mener det du skriver om at "Du er ikke bi, og du vet ikke noe om å være det.", så forstår jeg ikke hvordan du da i så fall kan vite noe om hvordan det er å være heterofil, og hvorfor det nødvendigvis skal være så forskjellig når det gjelder sexuelle behov i forhold til det å være bi? Helt ærlig så opplever jeg det som om jeg er mer tollerant overfor folks forskjellige sexuelle legninger, enn hva du gir inntrykk av å være. At jeg ikke er enig med deg i dine personlige oppfatninger av hva din egen sexualitet sier om "alle" bifile, har jo intet med negative holdninger overfor bifile å gjøre - men heller tvert om. Jeg finner ikke bifile som noe "spesielt" eller "rart". Tvert i mot så finner jeg bifile som helt normale mennesker med normale og individuelle seksuelle ønsker og behov på lik linje med homofile og heterofile - og der den eneste forskjellen er hvilket kjønn man tenner på og/eller blir forelsket i. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Litt for selvsikkert kanskje? At du kan gi ham alt en dame kan gi ham? Du kan ikke gi ham tilfredstillelsen av å oppfylle hans fantasi om å knulle den fine dama på jobben feks? Kanskje hun er en som gir verdens beste blow job? Hvorfor skal ikke han få oppleve det? Kanskje han lengter etter det hver dag når han ser henne? Du er veldig sneversynt og ser kun dine egen behov, som åpenbart settes først. I nesten alle innleggene mine har jeg forsøkt å forklare deg at jeg ikke snakker om fantasier, men reelle, fysiske behov. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Men du glemmer at jeg har sett miljøet fra innsiden. Jeg vet hvordan det er i virkeligheten, og ikke den siden som bli vist til andre hetrofile. Man er gjerne litt mer ærlig når man er i samme situasjon. Men lev i den illusjonen du vil leve i. Hvis alle bifile er slik du prøver å få det til å se ut, så kanskje dere burde danne et eget lite samfunn da? Dere er jo tydeligvis fullstendig annerledes enn oss andre..? Og siden vi nå vet hvordan dere er så får vi prøve å holde oss unna dere, og begynne å se på dere med litt avsky. For slike folk høres ikke særlig sympatiske ut. Hvis det er fordommer du øansker så får du det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 I nesten alle innleggene mine har jeg forsøkt å forklare deg at jeg ikke snakker om fantasier, men reelle, fysiske behov. Når han sitter der med ståkukk på jobben som ikke forsvinner før han har tatt seg en runk på do, så må vel det også kalles reelle fysiske behov? Når han blir kåt bare han ser henne, eller tenker på henne? Hvertfall på lik linje med de du påberoper deg å ha? Tror du har veldig vanskeligheter med å se andres syn på ting. For deg eksisterer kun deg og dine behov, og alt annet er helt likegyldig, og selvsagt helt feil eller fjernt fra deg. Det er ingen forskjell på den lysten heterofile føler til andre enn partneren enn det dere føler. Det er da haugevis med heterofol som er utro også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020283 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Når han sitter der med ståkukk på jobben som ikke forsvinner før han har tatt seg en runk på do, så må vel det også kalles reelle fysiske behov? Når han blir kåt bare han ser henne, eller tenker på henne? Hvertfall på lik linje med de du påberoper deg å ha? Tror du har veldig vanskeligheter med å se andres syn på ting. For deg eksisterer kun deg og dine behov, og alt annet er helt likegyldig, og selvsagt helt feil eller fjernt fra deg. Det er ingen forskjell på den lysten heterofile føler til andre enn partneren enn det dere føler. Det er da haugevis med heterofol som er utro også? Hvis du prøver å støte meg på en eller annen måte, så klarer du det ikke Synes du begynner å bli litt vel vulgær, men når jeg tenker etter så har du vært det gjennom hele tråden. Jeg har svart deg nøye slik at andre bifile kan lese det jeg har skrevet senere, og ikke fordi jeg trodde jeg kunne få deg til å endre oppfatning. _Det_ er umulig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvis du prøver å støte meg på en eller annen måte, så klarer du det ikke Synes du begynner å bli litt vel vulgær, men når jeg tenker etter så har du vært det gjennom hele tråden. Jeg har svart deg nøye slik at andre bifile kan lese det jeg har skrevet senere, og ikke fordi jeg trodde jeg kunne få deg til å endre oppfatning. _Det_ er umulig. Det er da heller ikke meningen vel? At jeg skal skifte mening til din? For hvordan vet du at du har rett? Har du prøvd å være heterofil så du vet hvordan det er? Nei, nettopp, men alikevel vet du liksom alt om de to legningen opp mot hverandre... Grunne til at jeg var litt vulgær i eksepelet var ikke for å støte deg, men for at du skulle ta poenget. At heterofile menn (og kvinner slevsagt) også kan ha svært sterke seksuelle behov som ikke er rettet mot partneren men en annen person av samme kjønn som partneren. Det ser ikke ut som du ser at det går ann? Du tror det er forbeholdt bifile? Så om din mann hadde et slikt sterkt behov for å få hatt sex med en annen kvinne ville det være uaktuelt? Greier du i det hele tatt å se at det faktisk går ann å ha slike behov/ønsker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Det er da heller ikke meningen vel? At jeg skal skifte mening til din? For hvordan vet du at du har rett? Har du prøvd å være heterofil så du vet hvordan det er? Nei, nettopp, men alikevel vet du liksom alt om de to legningen opp mot hverandre... Grunne til at jeg var litt vulgær i eksepelet var ikke for å støte deg, men for at du skulle ta poenget. At heterofile menn (og kvinner slevsagt) også kan ha svært sterke seksuelle behov som ikke er rettet mot partneren men en annen person av samme kjønn som partneren. Det ser ikke ut som du ser at det går ann? Du tror det er forbeholdt bifile? Så om din mann hadde et slikt sterkt behov for å få hatt sex med en annen kvinne ville det være uaktuelt? Greier du i det hele tatt å se at det faktisk går ann å ha slike behov/ønsker? Hallo? Selvsagt ser jeg de hetrofile sidene. Jeg har jo dem jeg også. Jeg kan også tenne på andre menn enn min samboer, men har gjennom alle innleggene skilt klart på Bifile tenning (på begge kjønn) Hetrofil tenning (utover sin egen partner) og forklart hvorfor jeg ikke synes disse kan sammenlignes. Derfor vet jeg at den hetrofile tenningen utover egen partner ikke kan sammenlignes med den bifile. Jeg opplever jo begge. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hallo? Selvsagt ser jeg de hetrofile sidene. Jeg har jo dem jeg også. Jeg kan også tenne på andre menn enn min samboer, men har gjennom alle innleggene skilt klart på Bifile tenning (på begge kjønn) Hetrofil tenning (utover sin egen partner) og forklart hvorfor jeg ikke synes disse kan sammenlignes. Derfor vet jeg at den hetrofile tenningen utover egen partner ikke kan sammenlignes med den bifile. Jeg opplever jo begge. Bestem deg da, enten er du bifil eller så er du heterofil. Du kan ikke være begge deler, og i det ligger det også at som bifil så kan du ikke fullt ut forstå en heterofil. Men tilbake til spørsmålet. Hvorfor er det bare du som skal få lov å tilfredstille seksuelle behov med andre enn partneren? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020306 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hallo? Selvsagt ser jeg de hetrofile sidene. Jeg har jo dem jeg også. Jeg kan også tenne på andre menn enn min samboer, men har gjennom alle innleggene skilt klart på Bifile tenning (på begge kjønn) Hetrofil tenning (utover sin egen partner) og forklart hvorfor jeg ikke synes disse kan sammenlignes. Derfor vet jeg at den hetrofile tenningen utover egen partner ikke kan sammenlignes med den bifile. Jeg opplever jo begge. Hvordan kan du si at du også er heterofil og derved kjenner heterofiles behov? Hvis du mener du som bi både er heterofil, homofil og bifil, så tror jeg du har en litt annen oppfatning av seksualitet enn de aller fleste andre.... Som tidligere fortalt så er mennesker seksuelle behov og legning individuelle - og derfor er det galt å sette folk i bås, basert på hvordan du selv opplever din egen seksuelle legning. Den er akkurat like individuell som alle andres, og du kan derfor ikke si noe om andres seksuelle behov og ønsker - basert på dine egne individuelle behov og ønsker. For da er det du som setter andre i bås og ikke tvert om - selv om det virker som om det er det du forsøker å si at andre gjør. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Bestem deg da, enten er du bifil eller så er du heterofil. Du kan ikke være begge deler, og i det ligger det også at som bifil så kan du ikke fullt ut forstå en heterofil. Men tilbake til spørsmålet. Hvorfor er det bare du som skal få lov å tilfredstille seksuelle behov med andre enn partneren? Jeg mener at bifile bør sette seg i en slik situasjon at de kan tilfredsstille begge sider av sin seksualitet. Ettersom jeg vet hvordan det er å være bifil ville jeg forstått og akseptert mine bifile partneres (dersom dette hadde vært tilfellet) behov for sex med sitt eget kjønn, og ville derfor åpnet for dette i forholdet. Dersom min samboer hadde hatt sex med en annen kvinne bak min rygg, så måtte det ha vært noe i veien med forholdet. (Det er alltid en grunn til utroskap.) Jeg ville reagert deretter. Så det stemmer ikke slik du uttrykker det at "bare jeg" osv... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hvordan kan du si at du også er heterofil og derved kjenner heterofiles behov? Hvis du mener du som bi både er heterofil, homofil og bifil, så tror jeg du har en litt annen oppfatning av seksualitet enn de aller fleste andre.... Som tidligere fortalt så er mennesker seksuelle behov og legning individuelle - og derfor er det galt å sette folk i bås, basert på hvordan du selv opplever din egen seksuelle legning. Den er akkurat like individuell som alle andres, og du kan derfor ikke si noe om andres seksuelle behov og ønsker - basert på dine egne individuelle behov og ønsker. For da er det du som setter andre i bås og ikke tvert om - selv om det virker som om det er det du forsøker å si at andre gjør. Jeg føler at jeg har større belegg for å si at jeg kan sette meg inn i en hetrofils følelser / lyster enn du har for å sette deg inn i en bifils. Jeg begrunner det slik: Å være bi innebære å være hetrofil +. Altså det er å gå utover det å være hetrofil, men da får man samtidig de hetrofile lystene med på kjøpet. Du, derimot, er ikke bifil på noen måte. Samtidig har jeg i årevis hørt og diskutert de fordommene bier blir møtt med. Dette fordi temaet naturlig nok har blitt luftet ofte i min omgangskrets. Dette medfører at jeg sannsynligvis da har tenkt litt mer over det enn det du har. (nb; sannsynligvis) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020317 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg synes du snakker nedsettende til meg i dette innlegget, og det setter jeg ikke pris på. Du er ikke bi, og du vet ikke noe om å være det. Jeg har møtt mange fordommer og jeg har sett resultatet av dem på mine homofile, bi og lesbiske venner, og jeg har grunn nok til å ta avstand til dem, (de skadelige fordommene) så ikke kom her og fortell meg at det er jeg som forteller noen hvordan de er. Jeg har hele tiden presisert at bier er forskjellige og takler ting på ulik måte, men jeg har forsøkt å gi en forståelse av selve legningen slik den oppleves for en bifil. Og jeg er en bifil, så det skulle være greit. For en latterlig argumentasjon. Da kan jeg like godt si at jeg er mann, du er ikke mann og vet ikke noe om å være det. Som mann har jeg behov for å ha flest mulig seksualpartnere. Dette må kvinner (som ikke er menn og ikke skjønner hvordan det er å være mann) bare akseptere. De må akseptere at jeg er utro da det er slik min natur er. Selvkontroll er et fremmedord. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ser det ikke Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Jeg mener at bifile bør sette seg i en slik situasjon at de kan tilfredsstille begge sider av sin seksualitet. Ettersom jeg vet hvordan det er å være bifil ville jeg forstått og akseptert mine bifile partneres (dersom dette hadde vært tilfellet) behov for sex med sitt eget kjønn, og ville derfor åpnet for dette i forholdet. Dersom min samboer hadde hatt sex med en annen kvinne bak min rygg, så måtte det ha vært noe i veien med forholdet. (Det er alltid en grunn til utroskap.) Jeg ville reagert deretter. Så det stemmer ikke slik du uttrykker det at "bare jeg" osv... "Jeg mener at bifile bør sette seg i en slik situasjon at de kan tilfredsstille begge sider av sin seksualitet." Klart du mener det, du vil jo ha i både pose og sekk du tydeligvis. Men bifile er ikke født med et privilegie å få lov å ha flere sexpartnere, sånn er det bare ikke! "Dersom min samboer hadde hatt sex med en annen kvinne bak min rygg, så måtte det ha vært noe i veien med forholdet. (Det er alltid en grunn til utroskap.) Jeg ville reagert deretter." Kunne jo hende han hadde sagt ifra, på tilsvarende måte som su sier ifra at du har sex med en annen dame. Og som du sier, det er alltid en grunn til utroskap, dette gjelder vel også for bifile? De ER faktisk bare mennesker de og, som tilfeldigvis tenner på begge kjønn. Du holder fortsatt ved det at det kun er du som får lov, og det blir helt feil. Du greier ikke se det fra noen annens side enn din. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020321 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 "Jeg mener at bifile bør sette seg i en slik situasjon at de kan tilfredsstille begge sider av sin seksualitet." Klart du mener det, du vil jo ha i både pose og sekk du tydeligvis. Men bifile er ikke født med et privilegie å få lov å ha flere sexpartnere, sånn er det bare ikke! "Dersom min samboer hadde hatt sex med en annen kvinne bak min rygg, så måtte det ha vært noe i veien med forholdet. (Det er alltid en grunn til utroskap.) Jeg ville reagert deretter." Kunne jo hende han hadde sagt ifra, på tilsvarende måte som su sier ifra at du har sex med en annen dame. Og som du sier, det er alltid en grunn til utroskap, dette gjelder vel også for bifile? De ER faktisk bare mennesker de og, som tilfeldigvis tenner på begge kjønn. Du holder fortsatt ved det at det kun er du som får lov, og det blir helt feil. Du greier ikke se det fra noen annens side enn din. Hvem er det som har bestemt at det ikke er "lov å ha flere sexpartnere?" "Kunne jo hende han hadde sagt ifra, på tilsvarende måte som su sier ifra at du har sex med en annen dame." Hadde han vært bi, sagt fra fra begynnelsen av forholdet og forklart grunnen, så hadde det vært en ting. Hadde han sagt i fra om at han ønsket seg en elskerinne nå, så hadde det vært veldig realt, synes jeg. Da hadde jeg hatt muligheten til å velge om jeg ønsket å fortsette forholdet. Og som du sier, det er alltid en grunn til utroskap, dette gjelder vel også for bifile? Hvordan definerer du utroskap da? Er det utroskap når den andre parten vet om det og har valget mellom å bli og å gå? Er trekant utroskap? "Du holder fortsatt ved det at det kun er du som får lov.." Som jeg har sagt, dersom tenningen retter seg mot det kjønnet kjæresten ikke har, så synes jeg det er "lov" for alle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 La meg si det sånn: det er et fysisk behov som er veldig sterkt. Og det vil bli sterkere jo lenger det holdes nede. Og det vil være veldig vondt for den bifile til sist. Men hva tror du det er å være bi egentlig? Tror du det _kun_ er at man _kan_ ha sex med begge kjønn hvis man vil, men at det ikke finnes noen trang eller dragning eller tenning eller et behov der? Du forstår ikke hva jeg snakker om. Det er ikke så rart, for du har aldri vært i denne situasjonen. Men er du enig i at det _kan_ hende at det er et behov så sterkt som det jeg beskriver, to adskilte sider av en seksualitet? Og at det hende at det er fordu du er hetro og aldri har vært bi at du avfeier meg som umoden, provoserende eller hva det var du kalte det? Vil det da si at en mann som av ulike grunner ikke får sex (for stygg eller noe annet), men som selvfølgelig har sine behov, er unnskyldt dersom han voldtar? Det er jo vondt for ham å ikke få utløp for sine behov. Han mangler hele sitt seksualliv, mens en trofast bifil i et forhold kun oppgir 50%. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille bijente Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Vil det da si at en mann som av ulike grunner ikke får sex (for stygg eller noe annet), men som selvfølgelig har sine behov, er unnskyldt dersom han voldtar? Det er jo vondt for ham å ikke få utløp for sine behov. Han mangler hele sitt seksualliv, mens en trofast bifil i et forhold kun oppgir 50%. Voldtekt er et overgrep på et annet menneske. Det sier seg selv at det blir noe annet når man trekker inn misbruk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/157989-nok-et-tema-som-opptar-meg-trekant-med-mann/page/4/#findComment-1020331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.