Gå til innhold

Mål av penis!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

12

• Dorthe

9

• Lillemus

6

• MannMann

6

Jeg har kommet inn her nå etter laaaaaaaang tid borte. Jeg er ikke tvil om at han er samme person.

Jeg synes språkføringen er helt annerledes. Den nye skriver godt, feilfritt og sikkert og med god flyt. Den gamle kunne være litt stakkato. Jeg tipper også at den nye er noe eldre.

At synespunktene og preferansene (f. eks, Angelina Jolie) er nøyaktig de samme kan være resultater av grundige studier.

Vil du bli avslørt skikkelig eller?

Nei, å bedrive avsløringer skal du bli forskånet for. Det er andres jobb.

Dessuten er det langt mer interessant å se andre argumentere for og mot...:)

Det eneste jeg finner noe kuriøst er at Babette øyensynlig tror jeg er helt forrykt. En gærning som har studert en tidligere doler ned til minste detalj.

Det kan jo være så enkelt som at jeg også digger Angelina Jolie og jenter som vet å bruke høvelen!

Det eneste jeg finner noe kuriøst er at Babette øyensynlig tror jeg er helt forrykt. En gærning som har studert en tidligere doler ned til minste detalj.

Det kan jo være så enkelt som at jeg også digger Angelina Jolie og jenter som vet å bruke høvelen!

Nei, jeg er ikke noe for avsløringer her inne. Jeg har blitt outet en gang her inne og det var ikke så ok. Men det tror jeg folk har glemt nå. Håper jeg.

Men jeg tror ikke jeg er så vanskelig å avsløre hvis folk traff meg i en sosial sammenheng. Men da håper jeg virkelig de presenterer seg selv med nick også.

Nei, jeg er ikke noe for avsløringer her inne. Jeg har blitt outet en gang her inne og det var ikke så ok. Men det tror jeg folk har glemt nå. Håper jeg.

Men jeg tror ikke jeg er så vanskelig å avsløre hvis folk traff meg i en sosial sammenheng. Men da håper jeg virkelig de presenterer seg selv med nick også.

Jeg har ikke sett du har blitt outet her. Den slags er dårlig. I hvert fall hvis noen outer deg i forhold til informasjon om RL-deg.

Innlysende nok er det noe helt annet å oute folk i forhold til nick. I hvert fall hvis personen er en suseladd.

Akkurat det hadde jeg ikke hatt noen problemer med.

Hvis noen outer deg igjen så får du si fra, og jeg skal ta dem. Sende dem en forgiftet lefse i posten eller noe sånt! :)

Annonse

Jeg har ikke sett du har blitt outet her. Den slags er dårlig. I hvert fall hvis noen outer deg i forhold til informasjon om RL-deg.

Innlysende nok er det noe helt annet å oute folk i forhold til nick. I hvert fall hvis personen er en suseladd.

Akkurat det hadde jeg ikke hatt noen problemer med.

Hvis noen outer deg igjen så får du si fra, og jeg skal ta dem. Sende dem en forgiftet lefse i posten eller noe sånt! :)

Da regner jeg med at ingen andre husker det heller :o)

Du kan sende dem en forgiftet lefse og en råtten gjedde hvis de gjør det igjen. Og si at de aldri får bli med deg på gjeddefestival.

Da regner jeg med at ingen andre husker det heller :o)

Du kan sende dem en forgiftet lefse og en råtten gjedde hvis de gjør det igjen. Og si at de aldri får bli med deg på gjeddefestival.

Jeg ville aldri truet noen med festivitasnekt.

Folk har tatt reper'n av langt mer banale grunner enn som så!

Nei, da er det kanskje ikke den riktige straffen. Men hva med en råtten gjedde i posten da *håpeful*

Råtten gjedde er et helvete.

Når du skrev det fikk jeg assosiasjoner til en råtten gjedde som i flere uker lå på land nede ved vannet jeg ofte fisket gjedde i som barn.

Du har overhodet ingen aning om hvor jævlig det luktet.

Jeg blir nesten kvalm av å tenke på det nå, altså 15 år senere.

Råtten gjedde er et helvete.

Når du skrev det fikk jeg assosiasjoner til en råtten gjedde som i flere uker lå på land nede ved vannet jeg ofte fisket gjedde i som barn.

Du har overhodet ingen aning om hvor jævlig det luktet.

Jeg blir nesten kvalm av å tenke på det nå, altså 15 år senere.

Nei, jeg vet ikke hvor vondt det lukter. Men jeg vet hvor vondt ei dau høne lukter som ble liggende på veien i Hellas i den varmeste perioden og ingen fjernet den. Det er 20 år siden og jeg kan kjenne lukta enda. Tilslutt var den bare et tørket skinn med fjær. Det var også jævli.

Jeg synes språkføringen er helt annerledes. Den nye skriver godt, feilfritt og sikkert og med god flyt. Den gamle kunne være litt stakkato. Jeg tipper også at den nye er noe eldre.

At synespunktene og preferansene (f. eks, Angelina Jolie) er nøyaktig de samme kan være resultater av grundige studier.

Jeg er enig i at den nye er rundere, men noen ganger glemmer han det og da er han den gamle. Ang. språk så synes jeg tilsvarene er så like at det kan ikke være resultat av nøyaktige studier.

Annonse

Så enig, så enlig, søte Dorthe.

Min er for eksempel på tykkelse med .. tja, jeg må finne et godt sammenligningsgrunnlag.. jo, som bunnen på et glass omtrent. (hehe)

Damene mine har virket veldig fornøyd med det ;)

Like tykk som bunnen på et glass? Stakkar deg, det var ikke rare greiene.

Nei, jeg tror ikke du er forrykt. Jeg har stor sans for imitasjonskunst på høyt nivå! Skuespillere er da ikke gale!

Det morsomme er jo også at jeg et par ganger har påpekt overfor deg at "slik ville ikke SDD ha formulert seg". Da har du glefset, men neste gang har du tatt korreksjonen til etterretning.

Nei, jeg tror ikke du er forrykt. Jeg har stor sans for imitasjonskunst på høyt nivå! Skuespillere er da ikke gale!

Det morsomme er jo også at jeg et par ganger har påpekt overfor deg at "slik ville ikke SDD ha formulert seg". Da har du glefset, men neste gang har du tatt korreksjonen til etterretning.

Stemmer, det. F.eks. satte jeg meg ned her en natt og studerte et ti-talls kostholdsbøker, en hel haug med treningsteorier, samt tok noen kjappe økter på det lokale SATS-gymmet for å få følingen med hvordan den ekte SDD hadde det når han trente -- sånn at jeg kunne begynne å svare på treningsforumet.

Nøyaktig som han.

Gjest fortsatt anonym

Da lager de smalere hylser nå enn før! ;o) I alle fall er hylsene på de rullene jeg har nå merkbart smalere enn på en typen doruller vi pleide å kjøpe mens vi bodde sammen.

Mulig, mulig. Diameteren på min dorull er for øvrig 4,5 cm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...