Gå til innhold

Anbefalte innlegg

For et halvt år siden hadde jeg litt brutal sex. Etterpå oppdaget jeg en rift i sjedeinngangen. Gikk til legen som tok en herpestest, selv om hun sa det ikke lignet på herpes. Den var heldigvis negativ. Men siden når jeg har har sex med kjæresten min, så sprekker jeg opp på samme stedet. Det virker som huden ikke er elastisk nok når han trenger inn i meg. Riften gror igjen etter en knapp uke.

Det har blitt et stort problem fordi jeg ikke kan nyte sex pga smerter når huden sprekker. For en liten stund siden var jeg hos legen igjen. Denne gangen tok hun en liten hudprøve av huden ved siden av riften.Hva kan hun finne ut med denne testen? Det var arr etter tidligere rifter. Er det et symtom på en sykdom eller er dette vanlig. Har prøvd med glidekrem og da har jeg ikke alltid sprukket .

Har litt problemer med psoriasis.

Kan du komme med noen råd.

Er ganske fortvilet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15800-rift-i-sjede%C3%A5pning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...