fei1365380229 Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Holder på å pusse opp kjelleren og eldstegutten skal ha rom der nede. Kunne kanskje tenke meg sjakkrutet gulv, har leitet på internett, men finner ikke noe sted hvor de selger dette. Hva slags materiale skal man isåfall ha? Vinyl, kork, linolium? Noen som vet? 0 Siter
Zarine Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Det fins da vel framleis vinyl med sjakkmønster? Det er ikkje SÅ lenge sidan eg såg eit nylagt golv med sjakkmønster.... Spør i ein dertil eigna butikk du, så får du nok svar 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 Det fins da vel framleis vinyl med sjakkmønster? Det er ikkje SÅ lenge sidan eg såg eit nylagt golv med sjakkmønster.... Spør i ein dertil eigna butikk du, så får du nok svar Jada, skal spørre i butikkene. Letet etter noen forslag til hvordan man kunne gjøre det, noen interiørtips på internett, men finner ingenting. Er det kult liksom? 0 Siter
Gjest Den opprinnelige m&m Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jeg tror du kan få kjøpt sorte og hvite vinylfliser som du limer i sjakkmønster. 0 Siter
Zarine Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Jada, skal spørre i butikkene. Letet etter noen forslag til hvordan man kunne gjøre det, noen interiørtips på internett, men finner ingenting. Er det kult liksom? Tja... ikkje min stil, men eg er ikkje akkurat nokon stil-guru heller. Det er no best å gjere som ein sjølv syns er fint og stilig, trur no eg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.