Gå til innhold

Nyere former for samliv - travelt?

Anbefalte innlegg

Leste i en nettavis her forleden at nå for tiden så hopper folk inn i nye forhold, samboerskap og ekteskap mye raskere enn før. Er det noen her som har erfaringer/synspunkter på dette? Er selv i et forhold, men ikke kommet så langt at det har blitt noe mer enn kjæresteri ut av det foreløpig. Det er jo barn involvert på begge kanter etc. etc. Så, hva er det som er "normen"? Er det noen "norm"? Hvor lenge bør man vente før man evt. flytter sammen? Eller er det bare å hoppe ut i det når man måtte føle for det, selv om det er på et tidlig stadium..??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158124-nyere-former-for-samliv-travelt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig individuelt, men bør nok ses i sammenheng med hvor godt du kjenner deg selv og dine ønsker i livet. Har du klare formeninger om det, vil du helt sikkert tidligere forstå når du har truffet en du passer sammen med og forholdet kan utvikle seg raskere...

Ja, jeg vet om denne artikkelen, det er derfor jeg skriver innlegget ;-)

Poenget til Demini er at vi andre også skal få se artikkelen. Demini gjorde bare det du burde gjort i hovedinnlegget, la ved link til artikkelen sånn at vi alle skulle vite hva du viste til.

Selv hoppa jeg i det. Både i det første forholdet som varte i 18 år og det jeg er i nå. Første gang hadde vi ikke unger, nå har vi nok av dem. De fulgte pent med på lasset de.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...