Gå til innhold

ønsker råd

Gjest møtt verdens beste mann!!

Anbefalte innlegg

Gjest møtt verdens beste mann!!

Jeg er desperat.

Har funnet mannen jeg ønsker å dele resten av livet mitt med. Jeg kjenner han kjempegodt, vi kan snakke om alt, og jeg vet at jeg elsker han. Vi har hatt god kontakt over internett, sms, hemmelige møter oa. i snart 1 år nå. Jeg vet at han også er forelsket i meg.

Et forhold mellom oss vil bli vanskelig å akseptere i vår vennekrets og i våre familier. Dersom vi bare hadde hatt oss selv å tenke på hadde vi vært sammen for lenge siden. Jeg er villig til å satse alt for denne mannen, men det virker ikke som han har den samme innstillingen som meg.

Vi har snakket veldig mye sammen om dette, han har garantert mest å tape på at vi blir sammen. Jeg lurer bare på hva jeg skal gjøre? Vi kan da ikke holde på å møtes i hemmelighet i det uendelige heller. Jeg ønsker noe mer fast, kanskje ikke at vi flytter sammen med det første men ihvertfall at vi kan være mer sammen enn vi er nå.

Hva syns dere? Skal jeg prøve å glemme han? Skal jeg gjøre hva jeg kan for å overtale han? Skal jeg stille et ultimatum til han, noe som trolig vil skremme han bort for godt?

Jeg har prøvd å glemme han flere ganger, og vi har prøvd å slutte å ha kontakt med hverandre, men det ender som regel med at vi blir enda mer bundet til hverandre da, av en eller annen merkelig grunn.

Ble skikkelig rotete dette her, men jeg håper at det er noen som kan gi meg noen gode råd for hva jeg skal gjøre. Tror som sagt at jeg har møtt mitt livs store kjærlighet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158128-%C3%B8nsker-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest møtt verdens beste mann

Hvorfor har han mye å tape på å bli sammen med deg?

Umulig å svare uten å vite noe om hva du egentlig snakker om over her...:)

Ok da. Kanaskje litt vanskelig å skjønne. Men begge er single. Har vært gift og har barn begge to. Saken er den at han er kameraten til min eksmann. Dette gjør det hele litt vell komplisert. Tror ikke min eksmann vil like om han finner ut at vi er sammen, selv om vi ikke hadde noe på gang da vi fremdeles var gift. Tror forsåvidt ikke at han vil like at jeg finner meg en ny mann uansett hvem det er, og spesiellt ikke om det er hans kamerat.

Tror ikke at de andre vennene til min eksmann og han jeg elsker vil synes dette er noe gøy. De kommer ikke til å vite hvordan de skal forholde seg til min venn og min eksmann.

Komplisert og vanskelig altså.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158128-%C3%B8nsker-r%C3%A5d/#findComment-1020357
Del på andre sider

Annonse

Ok da. Kanaskje litt vanskelig å skjønne. Men begge er single. Har vært gift og har barn begge to. Saken er den at han er kameraten til min eksmann. Dette gjør det hele litt vell komplisert. Tror ikke min eksmann vil like om han finner ut at vi er sammen, selv om vi ikke hadde noe på gang da vi fremdeles var gift. Tror forsåvidt ikke at han vil like at jeg finner meg en ny mann uansett hvem det er, og spesiellt ikke om det er hans kamerat.

Tror ikke at de andre vennene til min eksmann og han jeg elsker vil synes dette er noe gøy. De kommer ikke til å vite hvordan de skal forholde seg til min venn og min eksmann.

Komplisert og vanskelig altså.

Da ble det med et mye, mye verre.

Hvis jeg var han fyren du er forelsket i, så hadde jeg - uten noen som helst tvil - holdt meg unna deg.

Det der er en uskreven regel, og fyren har (så vidt jeg forstår) allerede tråkket over grensen for hva som er akseptabelt.

Venner er viktig. Ofte har man dem hele livet. I hvert fall gode venner.

Damer kommer og går.

Ikke minst vil nok vennegjengen til eksen din dømme din nye flamme dersom det blir noe mer mellom dere.

Du må jo bare snakke med han. Vil han ofre alt så er det han sitt problem, for som du sier har han mye mer å tape enn deg.

Hvis jeg var han så vet jeg i hvert fall hva jeg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158128-%C3%B8nsker-r%C3%A5d/#findComment-1020747
Del på andre sider

Gjest møtt verdens beste mann

Da ble det med et mye, mye verre.

Hvis jeg var han fyren du er forelsket i, så hadde jeg - uten noen som helst tvil - holdt meg unna deg.

Det der er en uskreven regel, og fyren har (så vidt jeg forstår) allerede tråkket over grensen for hva som er akseptabelt.

Venner er viktig. Ofte har man dem hele livet. I hvert fall gode venner.

Damer kommer og går.

Ikke minst vil nok vennegjengen til eksen din dømme din nye flamme dersom det blir noe mer mellom dere.

Du må jo bare snakke med han. Vil han ofre alt så er det han sitt problem, for som du sier har han mye mer å tape enn deg.

Hvis jeg var han så vet jeg i hvert fall hva jeg ville ha gjort.

Ja jeg vet at det lureste hadde vært om vi bare klarte å glemme hverandre. Men det er jammen ikke enkelt. Tro meg vi har prøvd flere ganger.

Vi har snakket sammen utallige ganger om dette. Men hver gang fører det oss bare enda nærmere hverandre. Det er grusomt å tenke på at jeg kanskje bare må glemme han, han er som sagt verdens beste mann!!

Men tusen takk for et ærlig svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158128-%C3%B8nsker-r%C3%A5d/#findComment-1021446
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...