Gjest Enir Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Jeg har i en periode vært plaget med kløe i underlivet, dvs nærmere bestemt helt ytterst på den ene siden ved sjedeåpningen. Den siden som er vond er mye større og bredere enn den andre, akkurat som den er hoven, pluss at det er ganske rødt.. Jeg er 20 år, og har aldri hatt noen plager i underlivet før, har hatt samme partner i 3 år. Litt vanskelig å forklare helt nøyaktig, men er det noen som kjenner seg igjen eller har vært borti noe av det samme, som kan hjelpe meg med noen gode råd?! Kløen er ikke konstant, den kommer og går. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158143-sterk-kl%C3%B8e-i-underliv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia-C Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Vet ikke hva det kan være i ditt tilfelle, men var selv plaget med sterk kløe og svie i underlivet i flere år, uten at legens "remedier" hjalp på. Tror jeg har prøvd alt som er, fra canesten, diflucan, krystallfiolett, etc etc. Til slutt fant en lege ut at det var kjønnsvorter jeg hadde, og sendte meg til sykehus for å få fjernet dem. Der viste det seg at jeg ikke hadde kjønnsvorter, men rett og slett hadde tørr hud!! Det endte med at legen ba meg få innom apoteket å kjøpe jordnøttolje, eller evt. soyaolje der, og smøre på. Som sagt så gjort. Kløen og svien forsvant umiddelbart. Det hører også med at legen som hadde sendt meg dit fikk refs fra sykehuset... Nå når jeg kjenner kløen begynner, smører jeg bare på olje med en gang, og det forsvinner umiddelbart. Vær obs på at det kan være allergi mot vaskemidler eller såper! Håper det ordner seg. Jeg var 8 gang hos gynekolog på 2 år før de fant ut hva det var, så jeg håper du blir skånet for det. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158143-sterk-kl%C3%B8e-i-underliv/#findComment-1020492 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trin0lord Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 Vet ikke hva det kan være i ditt tilfelle, men var selv plaget med sterk kløe og svie i underlivet i flere år, uten at legens "remedier" hjalp på. Tror jeg har prøvd alt som er, fra canesten, diflucan, krystallfiolett, etc etc. Til slutt fant en lege ut at det var kjønnsvorter jeg hadde, og sendte meg til sykehus for å få fjernet dem. Der viste det seg at jeg ikke hadde kjønnsvorter, men rett og slett hadde tørr hud!! Det endte med at legen ba meg få innom apoteket å kjøpe jordnøttolje, eller evt. soyaolje der, og smøre på. Som sagt så gjort. Kløen og svien forsvant umiddelbart. Det hører også med at legen som hadde sendt meg dit fikk refs fra sykehuset... Nå når jeg kjenner kløen begynner, smører jeg bare på olje med en gang, og det forsvinner umiddelbart. Vær obs på at det kan være allergi mot vaskemidler eller såper! Håper det ordner seg. Jeg var 8 gang hos gynekolog på 2 år før de fant ut hva det var, så jeg håper du blir skånet for det. Lykke til! tusen, tusen takk for svar!! vært sånn ca 5 ganer til gynekologen selv nå, og uten at noe av anbefalingene hjelper, dro på apoteket å kjøpte oljen du snakket om, og jammen hjalp det! Så kjempe masse tusen takk skal du ha!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158143-sterk-kl%C3%B8e-i-underliv/#findComment-1122625 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia-C Skrevet 17. januar 2005 Del Skrevet 17. januar 2005 tusen, tusen takk for svar!! vært sånn ca 5 ganer til gynekologen selv nå, og uten at noe av anbefalingene hjelper, dro på apoteket å kjøpte oljen du snakket om, og jammen hjalp det! Så kjempe masse tusen takk skal du ha!! Gla det hjalp! Unner ingen å plages sånn! Lykke til videre. Klem Mia-C 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158143-sterk-kl%C3%B8e-i-underliv/#findComment-1122965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.