Gjest Helle sofie Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Hei, Jeg er en jente på 30 som bruker p-pillen Yasmin. Fungerer veldig bra for meg, det og har aldri hatt noen bivirkninger eller problemer. Her for en tid siden, glemte jeg ta pillen i 2 dager og fikk da en mens ca en uke før tiden. Jeg fortsatte som normalt på pillen etter dette, men har gått en uke lenger enn normalt pga ferie. Venter mensen om noen dager nå. Iallefall: Kan en slik utsetting føre til ekstra vonde bryster og litt blødninger? Kan de to pillene jeg glemte føre til graviditet - og ettersom jeg fikk mensen, så tyder vel det på at jeg ikke kan være gravid? Vil en mens som kommer om noen dager, bety at jeg ikke kan være gravid? Jeg er ikke så veldig redd for dette med graviditet - men det plager meg at brystene er så veldig ømme, og noe større enn før. Samtidig har jeg brun-rød utflod nesten daglig og et par små blod-drypp innimellom. Dette har jeg aldri hatt før. Er ellers frisk. Noe trett, men ikke noe kvalm eller slikt. Håper noen kan rådgi meg og kanskje forstå dette bedre enn meg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158178-fryktelig-%C3%B8mme-bryster-og-noen-bl%C3%B8dninger/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.