Gå til innhold

Uff, det er så kjipt... (innlegg ligger under seksualitet også)

Anbefalte innlegg

Gjest Drittlei!

Du ser ei jente på byen som du liker. Tilfeldighetene gjør at dere blir stående og prate. Du er skikkelig giret, får henne med på nachspiel, får telefonnummeret hennes, dere dater et par uker - masse klining, dere er skikkelig kåte på hverandre (men har ikke annen sex enn gjensidig onanering ved et par-tre anledninger), følelser blir uttrykt og gjengjeldt, du snakker om framtiden (nær framtid riktignok). MEN, så slipper hun "bomben" (noe hun har gruet seg til noe helt forferdelig): Hun har herpes, og ønsker selvfølgelig å fortelle deg det før dere har "ordentlig" sex. Dessverre er situasjonen slik at hun er plaget med utbrudd, det er ikke snakk om et "sovende" virus. Hva skjer videre...?

Som dere selvfølgelig har gjettet er det meg det gjelder, og jeg er dessverre jenta... Sliter med dette, og har opplevd et lignende case som ikke endte så veldig bra (det var riktignok flere ting inn i bildet, men denne delårsaken er den som er hardest å svelge..).

Og hva gjør jeg neste gang..? Skulle ønske jeg traff en med samme problem, men vi har ikke akkurat gensere med logoen "herpes" på heller... Og det er ikke akkurat det første man snakker om når man kommer i prat med noen...

Håper på noen konstruktive innlegg, både fra gutter og jenter.

Fortsetter under...

Gjest håper det går bra for dere;)

hei.

først av alt vil jeg si på dine vegne at dette var veldig leit, kan tenke meg du har det helt forferdelig nå.

men det jeg lurer litt på er om han fortsatt er interessert eller om han fikk det travelt md å stikke av?

dere kan vel ha sex hvis dere bruker kondom?

jeg vet ikke så mye om dette , men vil tro dere kan gjøre det med kondom.Men har han gitt deg munnsex?

da kan han jo bli smittet gjennom det og.

håper dere finner en ordning, og at dere fortsatt kan være sammen og at det går bra=)

masse lykke til=)

Gjest Drittlei!

hei.

først av alt vil jeg si på dine vegne at dette var veldig leit, kan tenke meg du har det helt forferdelig nå.

men det jeg lurer litt på er om han fortsatt er interessert eller om han fikk det travelt md å stikke av?

dere kan vel ha sex hvis dere bruker kondom?

jeg vet ikke så mye om dette , men vil tro dere kan gjøre det med kondom.Men har han gitt deg munnsex?

da kan han jo bli smittet gjennom det og.

håper dere finner en ordning, og at dere fortsatt kan være sammen og at det går bra=)

masse lykke til=)

Takk for interessen:-)

Hm, vet ikke helt hva jeg skal svare. Det var litt sammensatte årsaker til at det ble slutt, men jeg mistenker at herpesen spilte en stor rolle... Han sa først at det var helt greit, men jeg merket at det var noe gale. Han er en veeeeldig opptatt fyr, så når da ikke den første perioden der man ikke-kan-få-nok-sex med-hverandre-fordi-man-er-så-kåt ikke blir helt problemfri, så blir det litt vanskelig (i alle fall for han..). Tenker på han ennå (vi bor i nærheten av hverandre, så jeg ser han nå og da. Nå er han vekkreist, så vi får ikke snakket på noen uker), og en liten del av meg håper kanskje ennå, men tror jeg har kommet fram til at han ikke er drømmegutten likevel...Han er en veldig hyggelig fyr, har ingenting vondt å si om han. Men jeg Ønsket først og fremst å lodde stemningen her inne, så jeg vet hva som venter meg framover...

Og NEI: Han har IKKE gitt meg munnsex... jeg forsikret meg om at han ikke ble utsatt for noen smittefare...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...