Gjest uerfaren frue Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 hei dere jenter. Jeg føler meg ganske slapp i muskulaturen etter barnefødsler, og fikk tipset å prøve vaginakuler. Problemet er jo at de sklir ut igjen, jeg klarer ikke knipe hardt nok. Er det bare å fortsette, eller er det andre ting som kan hjelpe. Har vært flink med knipeøvelser etter fødsel, men nå etter 3 år føler jeg meg like "Slapp". Gode råd, please!!! 0 Siter
petter smart Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Du må begynne med fotballer og jobbe deg nedover ;-p 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 Du må begynne med fotballer og jobbe deg nedover ;-p Det var jaggu ei trøst:-) 0 Siter
muriel Skrevet 14. september 2004 Skrevet 14. september 2004 Har du prøvd de minste? Eller kanskje du må starte med knipeøvelser først. Uten inventar! ;-) 0 Siter
Gjest Trenger jeg det? Skrevet 17. september 2004 Skrevet 17. september 2004 Vil tro at du burde prøve noe slikt som aqua flex ( http://shop.erotikknett.no/main.php3?PI=11&PNO=51846 ) Det er vekter med justerbar tyngde, slik at du kan begynne lett, for så å legge på litt etterhvert... Det er fullt mulig å trene opp skjedemuskelaturen uten noen som helst form for kuler naturligvis, men det er LETTERE med kuler;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.