Gå til innhold

Hva gjør man med bortskjemte jenter??

Anbefalte innlegg

Gjest boy in love

Er forelska i ei jente som virker litt bortskjemt. Ikke på materielle ting, men at hun litt for ofte får det som hun vil. Hun kommer gjerne til meg og lurer på om hun kan låne penger, om jeg kan kjøre henne hit og dit etc.......og jeg har til nå vært from som et lam, og sagt ja til alt hun ber om.

Jeg har til nå ikke hatt noe særlig lykke hos henne, men når hun i dag kom og spurte meg om noe, sa jeg rett og slett at det ikke passet (jeg har bestemt meg for å se om jeg får bedre drag på henne hvis jeg spiller litt "uinteressert").

Jeg må si at det hadde en slags effekt! Hun virket ganske interessert i å være der hvor jeg var, og ble nesten litt frustrert hvis hun ikke fikk det som hun ville hele tiden...og derfor så lurer jeg på om hun kanskje føler at hun "mister" meg på en måte...?

Tror dere det er noe håp her?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15822-hva-gj%C3%B8r-man-med-bortskjemte-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er enig i at jenta virker bortskjemt, og ikke bare det; det virker som hun har dårlig folkeskikk. Hvis du har følelsen av at hun har forsøkt å bruke deg, så tror jeg det stemmer. Tøft av deg å være voksen og si nei. Hvis hun reagerer på dette med å skjerpe seg er det håp. Hvis ikke finnes det ei nydelig jente der ute - til deg! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...