Gjest Hilsen ufrivilligjomfru20+ Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg er jomfru.... har prøvd å ha samleie 2 ganger... men jeg er nok for anspent .. slik at jeg ikke har blitt skikkelig kåt..derfor har jeg trekt meg tilbake idet det ble vondt. Dessuten er jeg nok trang.. får kun en finger inn.. Hvor stor er egentlig jomfruhinnen som skal sprekke...er det når den sprekker at det gjør vondt ?Er det noe galt med meg ? eller er det bare øvelse og kåt og våthet som skal til... ? Jeg har så lyst .. men feiger unna.... Ikke noe god følelse overfor min nye partner.. :-( 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158301-fremdeles-jomfru/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nin@15 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 okey, så er jeg 15, er jomfru å har egentlig ikke peiling. men råder deg til å slappe av, ta det med ro, handle inn ting som du synes er romantisk eller opphissende. F.eks. stearinglys, roseblader, ja... Ta iniativet du. dere må prøve når du tar steget å du vil. kan være vanskelig om han presser seg på å har lyst å virker utolmodig. si ifra til han når du er klar. å slapp helt av.. vet ikke om du liker kroppen din eller ikke. men kan åsså ha noe me det å gjøre kanskje? at du ikke har nok selvtillit, at du kjemmes, osv. ikke vet jeg. men prøv deg iallefall fram. det med at om du er for trang vet jeg ikke =/ gruer meg selv til den dagen jeg skal ha sex. redd for ikke å få den inn, osv. men slik som jeg ser det nå hadde jeg ikke villet ha sex uansett, for jeg sliter med selvbilde av kroppen min å viser meg ikke naken for noen. om du har det slik, vet ikke jeg. men om du ahr det, prøv å friske deg opp. ha på deg klær som du føler deg sexy i. om lyset skal være av mørt eller lyst når du gjør det må du åsså bestemme deg for. kanskje føler du deg mer bekvem om lyset er av? du vet best jeje, håper nå jeg var til hjelp, noe som jeg egentlig har mine tvcil om. du synes sikkert åsså det er morsomt at en 15 årig uerfaren lita tøte svarer på dette hehe.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158301-fremdeles-jomfru/#findComment-1021152 Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Du skriver: "Ikke noe god følelse overfor min nye partner.. :-(" Tror du ikke det er her problemet ligger da? Det er jo en nødvendighet å like den du skal ligge med for å bli skikkelig kåt. Og når det i tillegg er den første gangen du skal ha samleie så er det særdeles viktig at du virkelig, virkelig har lyst! Og lysten må sitte i hele deg, ikke bare i kjønnsorganet ditt. Ikke stress med å miste jomfrudommen. Hvorfor haster det slik? Vent til du finner en partner du virkelig er glad i og som du trives sammen med. Så tar dere tiden til hjelp. Kos lenge med hverandre. Kåt hverandre skikkelig opp. Slapp helt av. Snakk sammen slik at begge er inneforstått med at det er du som har kontrollen. Du kan roe ned når du trenger det, du kan be ham trekke seg tilbake når du vil det, eller du kan be han trenge lenger inn når du føler deg klar for det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158301-fremdeles-jomfru/#findComment-1021681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ufrivilligjomfru20+ Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Du skriver: "Ikke noe god følelse overfor min nye partner.. :-(" Tror du ikke det er her problemet ligger da? Det er jo en nødvendighet å like den du skal ligge med for å bli skikkelig kåt. Og når det i tillegg er den første gangen du skal ha samleie så er det særdeles viktig at du virkelig, virkelig har lyst! Og lysten må sitte i hele deg, ikke bare i kjønnsorganet ditt. Ikke stress med å miste jomfrudommen. Hvorfor haster det slik? Vent til du finner en partner du virkelig er glad i og som du trives sammen med. Så tar dere tiden til hjelp. Kos lenge med hverandre. Kåt hverandre skikkelig opp. Slapp helt av. Snakk sammen slik at begge er inneforstått med at det er du som har kontrollen. Du kan roe ned når du trenger det, du kan be ham trekke seg tilbake når du vil det, eller du kan be han trenge lenger inn når du føler deg klar for det. Til jubalong70 Det med at jeg skrev at jeg ikke hadde noe god følelse overfor min nye partner... da mente jeg at jeg er lei meg over at jeg ikke får tilfredstilt ham....men jeg har jo så lyst... Jeg har lyst på hele ham.. er helt oppslukt av ham.. men når vi har bestemt oss for å prøve.. og det begynner å gjøre vondt.. da trekker jeg meg tilbake.. Tror jeg har gansek lav smerteterskel... og er ganske pysete.... Men det er vel bare å hoppe i det.. gjøre det.. når jeg føler meg skikkelig klar... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158301-fremdeles-jomfru/#findComment-1022596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnea78 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 Er helt enig i det de andre skriver at du må ta det med ro, og gjøre det da du virkelig er klar! Men du kan jo bruke fingrene dine selv og prøve ¨utvide jomfruhinnen selv! Da er det du selv som bestemmer og avslutter hvis det blir for vondt! For noen gjør det nok ganske vondt da jomfruhinna ryker, for andre gjør det nesten ikke vondt i det hele tatt! Ta det med ro og bli skikkelig kjent med den nye partnern din så går det bra skal du se! Husk å bruke prevensjon så :-) Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158301-fremdeles-jomfru/#findComment-1023715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.