Gå til innhold

Kikking i dusjen på S.A.T.S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trener regelmessig på det lokale sats-senteret der jeg bor. Det jeg syns er litt ubehagelig er at når jeg står i dusjen der, så er det av og til enkelte gutter/menn som er veldig opptatte av å kikke en del av oss andre guttene i skrittet.de stirrer rett og slett. er det andre som har opplevd det samme som ubehagelig, eller er dette vanlig?

Gjest papirtiger
Skrevet

dusj med staken mot veggen!

Hehehe...de er vel bare nysgjerrige.

Skrevet

De er sikkert misunnelige da, vettu;-) Har vel blitt så mye boler på enkelte at det er mer enn hjernen som har krympet... :-D Det er vel kikking i jentedusjen også, men litt mer diskret, vil jeg tro...? Alle sammenligner seg med andre, men litt drøyt å stirre direkte i skrittet på noen, som attpåtil er naken...

Skrevet

dusj med staken mot veggen!

Hvis en dusjer sammen med menn som stirrer på pikken ens, så er det neppe en god ide å vende rumpa mot dem.......

Skrevet

Det er jo ganske naturlig. De fleste menn på SATS er der pga mindreverdighetskomplekser av for liten pikk, og det er derfor de har slik fokus på andres størrelse.

Gjest papirtiger
Skrevet

Det er jo ganske naturlig. De fleste menn på SATS er der pga mindreverdighetskomplekser av for liten pikk, og det er derfor de har slik fokus på andres størrelse.

Hehe, det tror jeg ikke. Treningsinstruktørene kler i hvert fall trange shorts veldig godt ;)

Skrevet

De er sikkert misunnelige da, vettu;-) Har vel blitt så mye boler på enkelte at det er mer enn hjernen som har krympet... :-D Det er vel kikking i jentedusjen også, men litt mer diskret, vil jeg tro...? Alle sammenligner seg med andre, men litt drøyt å stirre direkte i skrittet på noen, som attpåtil er naken...

S.A.T.S er nok et av de stedene hvor det er rimelig få bolere, jevnt over. Ikke helt det samme som Haralds Gym i Oslo sentrum.

"..........................."

Skrevet

Jeg har til og med opplevd at noen har kommentert pikken min.

"Fy faaaaaeeen...", sa fyren før han ristet på hodet og rødmet fordi han forsto at han hadde tenkt høyt. Etter hvert som han kom over sjokket roet han seg ned og stilte nysgjerrige spørsmål om mitt lem.

Gutter! Er det ikke det ene så er det det andre.

Skrevet

"Fy faaaaaeeen...", sa fyren før han ristet på hodet og rødmet fordi han forsto at han hadde tenkt høyt. Etter hvert som han kom over sjokket roet han seg ned og stilte nysgjerrige spørsmål om mitt lem.

Hmmm...jeg mener å huske at du har fortalt noe slikt før. Var det ikke PA'en han stilte "nyskjerrige" spørsmål om? :-)

"............................"

Skrevet

*fnis*

Skrevet

På treningsstudioet jeg bruker er det heldigvis skillevegger mellom dusjene.

Skrevet

Gjør som meg.

Dusj når du kommer hjem.

Det er veldig praktisk hvis man bor i nærheten. Selv har jeg ganske nøyaktig 55 sekunders gange hjemmefra til S.A.T.S. Men det blir litt mer upraktisk når jeg skal flytte - kan ikke tenke meg å sitte i svett og stinkende treningstøy på trikken etter trening :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

"Fy faaaaaeeen...", sa fyren før han ristet på hodet>>

Var`n så støgg eller?:-)

Skrevet

Det er veldig praktisk hvis man bor i nærheten. Selv har jeg ganske nøyaktig 55 sekunders gange hjemmefra til S.A.T.S. Men det blir litt mer upraktisk når jeg skal flytte - kan ikke tenke meg å sitte i svett og stinkende treningstøy på trikken etter trening :-)

Nei, det har du rett i.

Tenkte ikke på det.

Skrevet

Hvis en dusjer sammen med menn som stirrer på pikken ens, så er det neppe en god ide å vende rumpa mot dem.......

Hehe, for ikke å snakke om å bøye seg etter såpa som har falt på gulvet.

Skrevet

he-he......

Skrevet

Hehe, det tror jeg ikke. Treningsinstruktørene kler i hvert fall trange shorts veldig godt ;)

hørt om trikset med sammenrullet sokk? *S*

Skrevet

Det virker som menn ubevisst konkurrer med hverandre..

"Hvem av guttene i dusjen her har størst pikk tro"..

Kanskje de ser for å føle seg selv normal eller kanskje de luerer på hvor flink man er til å tikfredstille dama? *ler*

Jeg vet ikke..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...