Gå til innhold

Forelsket i en som har kjæreste..

Anbefalte innlegg

Forvirret gutt..

Hjelp meg...

Jeg har blitt sjarmert i sjenk av en kollega, det skjedde for 5-6 uker siden at jeg fikk et godt øye til personen...

Og jeg tok kontakt... fortalte hva jeg følte...Endte opp med at vi begynte å sende en del tekstmeldinger, samtidig som vi møttes og gikk tur...

Alt gikk så fort..

For to uker siden møtte jeg henne på kveldingen, hvor vi satt og pratet.. Hun fortalte meg at hun var kjempe forelsket i meg og at jeg var verdens beste gutt.. Og kysset meg.. Lenge...

Det er det beste som har hendt meg... Men hun har kjæreste...

Jeg sa til henne at hun måtte finne ut hva hun ville... Og det endte opp med masse styr, at hun pratet med kjærsten sin.. Men kom ingen vei, og han sa han elsket henne og skulle skjerpe seg..

Nå er ting usikkert.. Og ja, jeg har det helt JÆVLI, unnskyld språkbruket..

Vet ikke hva jeg skal gjøre, vil ikke gi opp for hun er den vakreste og snilleste i hele verden... Men har jeg noe annet valg?

Værsåsnill, gi meg noen råd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158325-forelsket-i-en-som-har-kj%C3%A6reste/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forvirret gutt..

Du kan ro deg lenger og lenger inn i en smørje med tårer, raserianfall og roting frem og tilbake med medfølgende herjet følelsesliv.

Eller du kan gjøre som du skulle ha gjort fra begynnelsen: KEEP AWAY!

Takk for svar MannMann..

Jeg vil jo ikke, men det er nok det som må til...

Noen råd for hvordan jeg kan holde meg unna? -Jeg tenker jo på henne 24timer i døgnet...

Hvordan kan du noensinne stole på en jente som er sammen med en annen, for så å kline med deg?

Hva om det blir slutt mellom dem og hun kommer til deg.

Hvor lenge blir hun da sammen med deg før hun kliner med en annen igjen?

Vil du deg selv så vondt?

Takk for svar MannMann..

Noen råd for hvordan jeg kan holde meg unna? -Jeg tenker jo på henne 24timer i døgnet...

Å være forelsket når man ikke kan få henne er et helvete. Og dere jobber sammen også? Den er lei. Du må rett og slett ta deg sammen og holde deg unna. Ikke flørte eller vise at du kan plukkes opp og hives rundt som hun ønsker. Du må være hard selv om det er vanskelig. Det kommer selvsagt til å resultere i at hun blir veldig innpåpsliten. Da har du et problem, for da blir det enda verre å stå imot... hm... Men tenk på hvordan det kommer til å bli. Masse roting frem og tilbake. For ikke å snakke om at du legger deg ut med typen hennes. (og det er han som har grunn til å være sinna) Vil og orker du å gå gjennom et sånt senario?

Forvirret gutt..

Hvordan kan du noensinne stole på en jente som er sammen med en annen, for så å kline med deg?

Hva om det blir slutt mellom dem og hun kommer til deg.

Hvor lenge blir hun da sammen med deg før hun kliner med en annen igjen?

Vil du deg selv så vondt?

Hei... Har tenkt på det også..

Men... Jeg vet ikke, er bare så forelska at jeg ikke tenker på det... :/

Annonse

Takk for svar MannMann..

Bare vær tålmodig. Ei jente som gir seg inn på å kline med noen annen, og fortelle denne hvor forelsket hun er i han, tiltross for at hun har kjæreste, kommer nok snart til å være ledig på markedet.

Forvirret gutt..

Å være forelsket når man ikke kan få henne er et helvete. Og dere jobber sammen også? Den er lei. Du må rett og slett ta deg sammen og holde deg unna. Ikke flørte eller vise at du kan plukkes opp og hives rundt som hun ønsker. Du må være hard selv om det er vanskelig. Det kommer selvsagt til å resultere i at hun blir veldig innpåpsliten. Da har du et problem, for da blir det enda verre å stå imot... hm... Men tenk på hvordan det kommer til å bli. Masse roting frem og tilbake. For ikke å snakke om at du legger deg ut med typen hennes. (og det er han som har grunn til å være sinna) Vil og orker du å gå gjennom et sånt senario?

Jeg vet liksom ikke.

Har tenkt mye på at det at ho har kjæreste, men han er så sinnsykt slem mot henne..

Og ho sier ho ikke vil være samme han mer, og at jeg skal gi ho tid.....til å tenke seg om...

Men jeg bør heller komme meg videre?

Jeg vet liksom ikke.

Har tenkt mye på at det at ho har kjæreste, men han er så sinnsykt slem mot henne..

Og ho sier ho ikke vil være samme han mer, og at jeg skal gi ho tid.....til å tenke seg om...

Hvis det er som du sier så bruker hun snille deg for å komme bort fra den slemme.

Så blir hun hos deg, til en spennende mann dukker opp.

Hadde hun vært like forelsket som deg hadde hun ikke bedt om tid til å tenke....

Jeg vet liksom ikke.

På hvilke måte er han slem mot henne?

Hvis hun ikke har det bra i det forholdet hun er i nå, hvorfor trenger hun da tid til å tenke på om hun vil gå fra ham?

Noen ganger er det slik at folk blir forelsket og velger å prøve selv om de må bryte opp fra sine gamle forhold. Det som er feil her er at hun er sammen med ham samtidig som hun roter med deg. Hadde hun gått fra duden så hadde det vært greit nok. Men tror du han vet hva han hulder på meg? Og hvor realt er det?

Hvis hun tar en klar avgjørelse og går fra typen, og du vet at du vil satse på henne, så gjør det. Men da må du ta i betraktning at hun kommer til å trenge tid på å komme over den mannen hun har vært sammen med. Slik er det for alle. Og vær oppmerksom på at en del kvinner bruker menn for å komme seg ut av et drålig forhold. (jaja, beklager damer, men det er nå sant av og til, da.) Er du sikker på at det ikke er sånn i dette tilfellet? Og hvis han har vært slem mot henne, så kan det hende hun trenger lang tid på å bli trygg igjen. Da må du være tålmodig og sterk. Er du klar for det?

Tenk deg i hvert fall godt om før du går videre. Man blir mindre rask i oppfattelsen en periode når man er preget av ehm.. nyforelskelsens rosa sprudlerus. (bah...:)

Forvirret gutt..

På hvilke måte er han slem mot henne?

Hvis hun ikke har det bra i det forholdet hun er i nå, hvorfor trenger hun da tid til å tenke på om hun vil gå fra ham?

Noen ganger er det slik at folk blir forelsket og velger å prøve selv om de må bryte opp fra sine gamle forhold. Det som er feil her er at hun er sammen med ham samtidig som hun roter med deg. Hadde hun gått fra duden så hadde det vært greit nok. Men tror du han vet hva han hulder på meg? Og hvor realt er det?

Hvis hun tar en klar avgjørelse og går fra typen, og du vet at du vil satse på henne, så gjør det. Men da må du ta i betraktning at hun kommer til å trenge tid på å komme over den mannen hun har vært sammen med. Slik er det for alle. Og vær oppmerksom på at en del kvinner bruker menn for å komme seg ut av et drålig forhold. (jaja, beklager damer, men det er nå sant av og til, da.) Er du sikker på at det ikke er sånn i dette tilfellet? Og hvis han har vært slem mot henne, så kan det hende hun trenger lang tid på å bli trygg igjen. Da må du være tålmodig og sterk. Er du klar for det?

Tenk deg i hvert fall godt om før du går videre. Man blir mindre rask i oppfattelsen en periode når man er preget av ehm.. nyforelskelsens rosa sprudlerus. (bah...:)

På alle mulige måter.

Han utnytter seg av henne, og forventer at henne skal gjøre alt. Lage mat, vaske, rydde, handle, betale alt.

Jenta er svak, og har vanskelig for å si sine meninger. Og ho er rett og slett redd for han...

Mest sannsynlig trenger ho tid til å manne seg opp, men jeg vet ikke helt sikkert.

Tviler sterkt på at han vet hva vi holder på med, for da hadde jeg gravd min egen grav.

Tar hun avgjørelsen og går fra typen, vil jeg ofre alt for at ho skal få det bra. Følelsene jeg har fått for ho på kort tid er noe jeg aldri har hatt før...

Er klar over at jenter bruker gutter til å komme over slemme kjærester...men dette er jeg villig til å ta en kjangse på..

Tålmodighet og styrke blir styrt av kjærlighet...

Men jeg skal følge rådet ditt, holde meg unna til jeg har fått et svar.

Har du noen fler tips?

Må si du er mitt forbilde så langt :)

På alle mulige måter.

Han utnytter seg av henne, og forventer at henne skal gjøre alt. Lage mat, vaske, rydde, handle, betale alt.

Jenta er svak, og har vanskelig for å si sine meninger. Og ho er rett og slett redd for han...

Mest sannsynlig trenger ho tid til å manne seg opp, men jeg vet ikke helt sikkert.

Tviler sterkt på at han vet hva vi holder på med, for da hadde jeg gravd min egen grav.

Tar hun avgjørelsen og går fra typen, vil jeg ofre alt for at ho skal få det bra. Følelsene jeg har fått for ho på kort tid er noe jeg aldri har hatt før...

Er klar over at jenter bruker gutter til å komme over slemme kjærester...men dette er jeg villig til å ta en kjangse på..

Har du noen fler tips?

Hehey :) Forbilde og greier!

Ja, jeg har et par tips til: Ta en avgjørelse. Jeg kan lese ut i fra svarene dine og måten du ordlegger deg på hva det blir. Jeg tror det vil hjelpe deg mye at du vil vente til hun gir et skikkelig svar. Og viktigere: Følger svaret hun har gitt. Da blir du ikke brukt i det minste. Men når du har tatt den avgjørelsen du tar, så synes jeg at du skal holde fast ved den uansett hva det blir. Ikke vingle rundt hvis du forstår. Det er ganske sikkert at hun kommer til å vingle. Hvis du også gjør det, så blir det håpløst.

Ut i fra det du skrev skjønte jeg at hun er redd for duden. Det som er ille er at det virker som om du også er det. Hvis det stemmer, så slutt å være det umiddelbart.

*Klaps på ryggen* Det kommer nok til å gå greit, serru :)

På alle mulige måter.

Har du noen fler tips?

Er du sikker på at dette "å, han er så slem" ikke er en variant av den mer kjente "min kone forstår meg ikke"?

Annonse

Forvirret gutt..

Hehey :) Forbilde og greier!

Ja, jeg har et par tips til: Ta en avgjørelse. Jeg kan lese ut i fra svarene dine og måten du ordlegger deg på hva det blir. Jeg tror det vil hjelpe deg mye at du vil vente til hun gir et skikkelig svar. Og viktigere: Følger svaret hun har gitt. Da blir du ikke brukt i det minste. Men når du har tatt den avgjørelsen du tar, så synes jeg at du skal holde fast ved den uansett hva det blir. Ikke vingle rundt hvis du forstår. Det er ganske sikkert at hun kommer til å vingle. Hvis du også gjør det, så blir det håpløst.

Ut i fra det du skrev skjønte jeg at hun er redd for duden. Det som er ille er at det virker som om du også er det. Hvis det stemmer, så slutt å være det umiddelbart.

*Klaps på ryggen* Det kommer nok til å gå greit, serru :)

Hei igjen,

Jeg har satt meg bestemt på å vente på et skikkelig svar.

Får jeg ikke det innen kort tid vil jeg forsøke å glemme..

Samme gjelder hvis henne ikke tar kontakt, da er henne ikke interessert...

Sier ikke nei takk til flere tips?

Takk for svar MannMann..

ta deg selv i nakken og gjør ting som du vanligvis synes er morsomt.

Hobby, idrett eller andre aktiviteter av forskjellig slag der du også møter andre mennesker.

Mur deg i hvert fall ikke inne med tankene alene.....

Jeg skjønner hvordan du har det. Er i omtrent samme situasjon selv, bortsett fra at det ikke er en kollega.

Det er lett for andre å si at man skal ta seg sammen, tenke på noe annet og bare glemme. Hvordan skal man kunne glemme når den andre har invadert hele deg? Når alt i kroppen din skriker etter vedkommende, når alt du vil her i verden er å legge deg sammen med vedkommende om kvelden og våkne med vedkommende om morran? Når du føler at du er villig til å ta alle de negative sidene som sikkert er der også, bare du får være sammen med vedkommende? Når du føler at du har blitt til alle du har ledd av tidligere, alle som har falt for en som alt var opptatt og du skulle i alle fall ikke bli en sånn tøffel og godta hva som helst... Jotakk. Vi er i samme båt. *Klem*

Forvirret gutt..

Jeg skjønner hvordan du har det. Er i omtrent samme situasjon selv, bortsett fra at det ikke er en kollega.

Det er lett for andre å si at man skal ta seg sammen, tenke på noe annet og bare glemme. Hvordan skal man kunne glemme når den andre har invadert hele deg? Når alt i kroppen din skriker etter vedkommende, når alt du vil her i verden er å legge deg sammen med vedkommende om kvelden og våkne med vedkommende om morran? Når du føler at du er villig til å ta alle de negative sidene som sikkert er der også, bare du får være sammen med vedkommende? Når du føler at du har blitt til alle du har ledd av tidligere, alle som har falt for en som alt var opptatt og du skulle i alle fall ikke bli en sånn tøffel og godta hva som helst... Jotakk. Vi er i samme båt. *Klem*

En som skjønner meg...

Hvordan skal man ta seg sammen?

Kameratene mine ler av meg. Noen er fullt forståelige og prøver å ta meg med på ting for å glemme. Men uansett hvor jeg er så detter tankene på den personen inn.

Jeg våkner flere ganger om natten, og ligger våken..

Har bare lyst til å dra bort..

Vekk.. Fra alt..

Hva gjør du med saken Lillemus?

En som skjønner meg...

Hvordan skal man ta seg sammen?

Kameratene mine ler av meg. Noen er fullt forståelige og prøver å ta meg med på ting for å glemme. Men uansett hvor jeg er så detter tankene på den personen inn.

Jeg våkner flere ganger om natten, og ligger våken..

Har bare lyst til å dra bort..

Vekk.. Fra alt..

Hva gjør du med saken Lillemus?

Gjør og gjør. Det er i grunnen ikke noe å gjøre. I helga dro jeg på tur på hesteryggen for å få tankene over på noe annet. Bra jeg har ridd mye før, for jeg satt bare og dinglet på hesteryggen og var totalt ukonsentrert...! :o)

Forvirret gutt..

Gjør og gjør. Det er i grunnen ikke noe å gjøre. I helga dro jeg på tur på hesteryggen for å få tankene over på noe annet. Bra jeg har ridd mye før, for jeg satt bare og dinglet på hesteryggen og var totalt ukonsentrert...! :o)

Akkuratt samme som meg.

Jobber som salgskonsulent, og har kunder å forholde meg til.

Klarer ikke det engang..

Helt ukonsentrert.. :/

Kjipt men..

Ta meg en lang tur til helgen, til Trondheim eller noe..

Se om tankene faller bort på noe annet..

Regner med dette ikke går min vei uansett..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...