Gå til innhold

Forelsket i en som har kjæreste..

Anbefalte innlegg

Forvirret gutt..

Bare vær tålmodig. Ei jente som gir seg inn på å kline med noen annen, og fortelle denne hvor forelsket hun er i han, tiltross for at hun har kjæreste, kommer nok snart til å være ledig på markedet.

Tror du det?

Fortsetter under...

Forvirret gutt..

Gjør og gjør. Det er i grunnen ikke noe å gjøre. I helga dro jeg på tur på hesteryggen for å få tankene over på noe annet. Bra jeg har ridd mye før, for jeg satt bare og dinglet på hesteryggen og var totalt ukonsentrert...! :o)

Det som er et stort problem og har gjort ting ille for meg..

Er at ho har sagt til meg at ho er kjempe forelsket i meg, og faktisk kysset meg..

Hadde ikke det skjedd, så hadde alt vært så mye enklere :/

Akkuratt samme som meg.

Jobber som salgskonsulent, og har kunder å forholde meg til.

Klarer ikke det engang..

Helt ukonsentrert.. :/

Kjipt men..

Ta meg en lang tur til helgen, til Trondheim eller noe..

Se om tankene faller bort på noe annet..

Regner med dette ikke går min vei uansett..

Det går ikke min vei heller, men det hjelper lite. Følelsene er der døgnet rundt alikevel. Så fort jeg tenker på ham suger det til i magen, sitrer i underlivet, hjertet banker fort og hardt, det sildrer i ryggraden og tårene står i øynene. Joda, man er forelsket så det holder!

Har ingen problemer med å forstå at det går ann å bli forelsket i en person som er opptatt, men...

Hun må bryte ut av forholdet sitt før dere begynner deres. At hun er forelsket i deg tyder på at hun allerede er på vei ut av forholdet hun nå er i. Dette er den eneste "rette" måten å gjøre det på etter min mening og omgivelsene vil med større sannsynlighet akseptere valget deres. Det betyr vel litt det også...

Forvirret gutt..

Har ingen problemer med å forstå at det går ann å bli forelsket i en person som er opptatt, men...

Hun må bryte ut av forholdet sitt før dere begynner deres. At hun er forelsket i deg tyder på at hun allerede er på vei ut av forholdet hun nå er i. Dette er den eneste "rette" måten å gjøre det på etter min mening og omgivelsene vil med større sannsynlighet akseptere valget deres. Det betyr vel litt det også...

Vi kom fram til en ting nå..

Hun bor samme fyren, og de holder på å flytte fra hverandre nå.. Så vi skulle ta det litt med ro, og se hva som skjedde når ho flyttet hjem til foreldrene for en periode...

Og jeg aksepterte...

Annonse

Vi kom fram til en ting nå..

Hun bor samme fyren, og de holder på å flytte fra hverandre nå.. Så vi skulle ta det litt med ro, og se hva som skjedde når ho flyttet hjem til foreldrene for en periode...

Og jeg aksepterte...

Høres ut som en fornuftig løsning :-)

Enkelt og greit. Finn deg ei som IKKE har kjæreste. Hva er det med enkelte som absolutt skal være sammen med noen aomer opptatt?! Herregud! Dama er jo utro, følelsesmessig utroskap er like ille som fysisk!!!

Vi blir jo ikke forelsket _fordi_ den andre er opptatt da. Jeg har faktisk hatt vedkommende i bakhodet siden vi møttes første gang for 11 år side. Vi har ikke sett hverandre i mellomtiden, bortsett fra et par flyktige møter i forbifarten de siste par årene. Har hatt litt kontakt nå i sommer og følelsene for ham bare flommer over og har tatt over hele meg.

Vi blir jo ikke forelsket _fordi_ den andre er opptatt da. Jeg har faktisk hatt vedkommende i bakhodet siden vi møttes første gang for 11 år side. Vi har ikke sett hverandre i mellomtiden, bortsett fra et par flyktige møter i forbifarten de siste par årene. Har hatt litt kontakt nå i sommer og følelsene for ham bare flommer over og har tatt over hele meg.

Hei. Syns ihvertfall dere skal være fornuftige og være fri begge to før dere evt. innleder et forhold!

Hei. Syns ihvertfall dere skal være fornuftige og være fri begge to før dere evt. innleder et forhold!

Vi er enige om å være gode venner i alle fall. Vet ikke om det er godt nok for meg i lengden, men foreløbig prøver jeg å slå meg til ro med det.

• 2 uker senere...

Nå har ALT gått til helvete..

Det gjør av og til det når det gjelder kjærligheten.

Noe av det bedre du kan gjøre da er å forsøke å fokusere på helt andre ting - som hobbyer, venner og andre aktiviteter du vet at du trives med, selv om det kanskje ikke er så lett å glede seg over det akkurat nå.

For det kommer bedre tider med nye jenter og nye følelser - uansett om det også er vanskelig å forstå akkurat nå.

Men jo raskere du er til å slutte å fokusere på det som har hendt, jo raskere vil du komme i gang med noe nytt.

Forvirret gutt..

Hei igjen alle sammen,

Da var løpet kjørt.

Vært mye frem og tilbake, og i helgen var kjæresten bortreist og henne ba meg sove over. Dum som jeg var gjorde jeg det..

...og ting skjedde som ikke skulle skjedd, jeg sa nå får du bestemme deg hvis ikke får vi bare glemme alt

....siden har jeg ikke hørt noe

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...