Gå til innhold

inseminationsbehandling

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prillaguri

hei!

jeg har fått utført det, men ikke i danmark, men på rikshospitalet.

det er noe så "enkelt" som at en lege fører din manns sæd (eller donor sæd) med en lang slange, direkte opp i eggleder og livmor-man fører altså sædcellene nærmere målet enn ved samleie, hvor de må svømme langt.

jeg tok to insem forsøk, og i forkant av dette gikk jeg på noen piller for å vite akkurat når eggeløsning skulle skje (tok blodprøver også) og dermed vite når jeg skulle inn og få utført insem.

det er vanlig mange steder at man tar noen insem forsøk i "ventetiden" på prøverørsbehandling.

jeg ble ikke gravid ved isem. men ved ivf.

thuva1365380402

hei!

jeg har fått utført det, men ikke i danmark, men på rikshospitalet.

det er noe så "enkelt" som at en lege fører din manns sæd (eller donor sæd) med en lang slange, direkte opp i eggleder og livmor-man fører altså sædcellene nærmere målet enn ved samleie, hvor de må svømme langt.

jeg tok to insem forsøk, og i forkant av dette gikk jeg på noen piller for å vite akkurat når eggeløsning skulle skje (tok blodprøver også) og dermed vite når jeg skulle inn og få utført insem.

det er vanlig mange steder at man tar noen insem forsøk i "ventetiden" på prøverørsbehandling.

jeg ble ikke gravid ved isem. men ved ivf.

Jeg har blitt gravid ved inseminasjon på Rikshospitalet. Var gravid med tvillinger, men aborterte etter få uker dessverre.

Lykke til!

Hilsen en adoptivmamma

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...