Frustrert22 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg var nylig sammen med en jente på 26 år. Jeg er 22. Det var mange ulike grunner til at det ble slutt mellom oss. Men det har vært mest småting som kan vere mulig å takle. Derfor flørter vi med tanken på å bli sammen igjen. Det har imidlertid dukket opp et nytt problem: Jeg har klart å fiske ut av hun hvor mange sex-partnere hun har hatt, og jeg likte ikke det eg hørte. Hun sier hun er heldig. at ikke alle kvinner har noe særlig utbytte av sexlivet sitt. Det har hun. Siden hun er veldig frisinnet på det området, har hun f.eks drevet å gå på sjekkeplasser, noe hun ellers ikke gjør, for bevisst å finne mennesker å ha sex med. Både gutter på jenter. Alene eller med flere. Hun gjør dette når hun går ut alene, og det er derfor ikke slik at vennene hennes vet om det. Det angår bare hun og ingen andre. Dette gir hun nytelse, og hun ser derfo ikke hvorfor hun ikke kan holde på, ettersom det ikke går utover noen andre. Hun har hatt sex med 38 gutter og 23 kvinner. Hun sier hun hadde sex med 10 gutter før hun ble 16. Disse var nok riktignok av andre grunner , men hun lot seg hvertfall rive med. Den perioden hun drev på slik som nevnt over er, er forbi. Det var en periode for ca. 4 år siden. Lenge før eg traff hun, som bare er snart et år siden. Hun driver ikke på slik lenger. Jeg ønsker å ikke tenke på dette, og å prøve å bli glad i henne igjen, fordi vi har det virkelig fantastisk sammen, og det er jo ingen reelle konflikter mellom oss. Men eg sliter med at den jenta eg skal holde rundt og kalle min kjære har hatt intim kontakt med tilsammen ca.60 personer før meg. For meg er dette langt mer enn det som burde vere akseptabelt. Eg føler det nesten er litt skittent...Selv om eg ikke liker å kalle hun det. Bør det vere greit at dette plager meg nok til at det skal vere den absolutt største grunnen til at vi ikke blir sammen igjen, eller burde jeg skjerpe meg og se på hun slik hu faktisk er i dag...? Håper på svar! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Spørs litt hvor voksen du er med dine 22 år. Er du helt trygg på at du ikke kommer til å føle sjalusi? Eller er det sjalusi du føler, når du sier det er for mange, og bruker uttrykket "skittent"? Mener ikke du er mindre voksen om du ikke liker at hun har hatt sex på denne måten. Det som er viktig, er at du vet hvorfor du synes det er skittent. Og hvorfor du føler det er for mange. Og skal dere være sammen, må du ikke fordømme henne. Du må være i stand til å se hvem hun er nå, som du sier. Uten å si at hun er bedre nå enn før. For sånn ser ikke nok hun på det. Og hun går nok ut fra at du heller ikke gjør det, om du velger å bli sammen med henne igjen. Det blir full skjærings den dagen hun i tilfelle oppdager at du har sett ned på henne. Naturlig nok. Kommer du til at dette er kjæresten for deg, kan du glede deg over å få en kjæreste, som også er en erfaren elskerinne. Egentlig tror jeg dere er lysår fra hverandre, men du har jo ikke skrevet så mye, så... Lykke til :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021615 Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Hvis dette skal funke så må du nok regne med å ta et oppgjør med egne holdninger og følelser for dama får ikke gjort noe med det som har vært... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Jeg synes vel heller det bør være greit at du i framtida avholder deg fra å stille sånne idiotiske spørsmål. "Klarte å FISKE ut.." *rister på hodet* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frustrert22 Skrevet 14. september 2004 Forfatter Del Skrevet 14. september 2004 Spørs litt hvor voksen du er med dine 22 år. Er du helt trygg på at du ikke kommer til å føle sjalusi? Eller er det sjalusi du føler, når du sier det er for mange, og bruker uttrykket "skittent"? Mener ikke du er mindre voksen om du ikke liker at hun har hatt sex på denne måten. Det som er viktig, er at du vet hvorfor du synes det er skittent. Og hvorfor du føler det er for mange. Og skal dere være sammen, må du ikke fordømme henne. Du må være i stand til å se hvem hun er nå, som du sier. Uten å si at hun er bedre nå enn før. For sånn ser ikke nok hun på det. Og hun går nok ut fra at du heller ikke gjør det, om du velger å bli sammen med henne igjen. Det blir full skjærings den dagen hun i tilfelle oppdager at du har sett ned på henne. Naturlig nok. Kommer du til at dette er kjæresten for deg, kan du glede deg over å få en kjæreste, som også er en erfaren elskerinne. Egentlig tror jeg dere er lysår fra hverandre, men du har jo ikke skrevet så mye, så... Lykke til :-) Ja, vi ER veldig forskjellige. Vi har hatt en totalt forskjellig oppvekst i forskjellige miljø. Har endel ulike holdinger og syn på ting, og forskjellig type venner. Men vi følger det samme livsmønsteret. Vi liker å gjøre de samme tingene, snakke om de samme ting, og elsker å gjøre "ingenting" sammen. Vi nyter hverandres nærver til det fulle. Kan sitte å prate sammen uten TV, musikk eller andre oppmerksomhetstiltrekkende medier i mange timer i strekk uten å bli lei. Selv om mange andre ting i livene våre ikke klaffer like godt.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjh. Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Muriel!! Er du helt splitter pine gal i hodet ditt!!!?? Hva i H..... er det du ligsom tenker med?? Selvfølgelig er det en holdning som er helt helt helt feil! Det er ingen normale mennesker som har sex med så mange forskjellige partnere! Kunne du ikke heller bare svart det?? Dette er noe av det sprøeste som er skrevet inn her! SELVFØLGELIG er det ingen som vil ha en sånn dame som har delt ut mus over alt. Nei dette var vemmelig!! æsj! Glemm denne damen å kom deg videre!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. september 2004 Del Skrevet 14. september 2004 Det angår vel strengt tatt ikke deg så lenge det er fortid. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021757 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bassse Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Muriel!! Er du helt splitter pine gal i hodet ditt!!!?? Hva i H..... er det du ligsom tenker med?? Selvfølgelig er det en holdning som er helt helt helt feil! Det er ingen normale mennesker som har sex med så mange forskjellige partnere! Kunne du ikke heller bare svart det?? Dette er noe av det sprøeste som er skrevet inn her! SELVFØLGELIG er det ingen som vil ha en sånn dame som har delt ut mus over alt. Nei dette var vemmelig!! æsj! Glemm denne damen å kom deg videre!!! Jeg tror ikke det er muriel som er "splitter pine gal i hodet sitt" mvh, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannMann Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det her vil du sikkert ikke høre men jeg sier det likevel. Jeg synes det har gått for langt med det synet som har blitt så populært de siste årene: "fortiden har ingen betydning" og "dette har ikke du noe med" osv. Fortiden former i stor grad hvem vi har vært, hvem vi er og hvem vi kommer til å bli. Jeg må ærlig innrømme at jeg aldri ville ha ønsket å dele livet med en dame som har ligget med 60 personer. Hun har holdt telling på dem også, hvor patetisk er DET spør nå jeg? Og grunnen til det er ikke at jeg føler det "er noe galt med mine holdninge." Nei,det er at jeg føler at det er noe galt med HENNES holdninger. Noe riv ruskende galt. Jeg er heller ikke av den oppfatning at folk går rundt og forandrer personligheten sin til stadighet. "Det var før" og "jeg er ikke sånn nå" er utsagn som jeg tar med en klype. Selv om hun ikke aktivt deler ut sin seksualitet til alle og enhver mens hun er sammen med deg, så ligger holdningene hennes dypt inne i henne. De holdninger hun viser her er ikke i samsvar med mine. Og holdninger er noe jeg synes er viktig i et forhold. At man har sånn nogenlunde samme utgangspunkt. Derfor ville jeg ha avsluttet forholdet / aldri ha inngått det. Men som sagt, dette var mine tanker rundt det. Jeg lever best på den måten. Andre lever best på andre måter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Selvsagt er antall partnere av betydning. De fleste her inne påstår noe annet. Men jeg tviler sterkt på at alle som gir et slikt svar vil synes det er greit om partnere har knullet med flere ti-talls personer. Det merkelige er at en fortid for en partner betyr noe i alle andre sammenhenger, fordi det sier litt om egenskapene til en person, på godt og vondt. Men når det gjelder antall sexpartnere så skal det ikke gjelde, da er det fortid, som ingen har noe med. Dette er noe merkelige greier. Jeg er sikker på at det finnes en grense for alle for hva vi vil akseptere av antall partnere. Denne grensen vil selvsagt være forskjellig, noen vil si at en er for mye andre, ti, andre igjen femti osv. Men at de fleste har en grense, det er jeg helt sikker på. Det vi da snakker om er ikke om dette betyr noe eller ikke, men hvor grensen går i antall. Jeg ville synes at 60 partnere er mye. Sett at dette var på et lite sted, så ville det bli slik at nesten alle vi traff på hadde vært i trusa hennes. Ikke særlig artig å tenke på og jeg er ikke sjalu av meg en gang. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021813 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Ja, vi ER veldig forskjellige. Vi har hatt en totalt forskjellig oppvekst i forskjellige miljø. Har endel ulike holdinger og syn på ting, og forskjellig type venner. Men vi følger det samme livsmønsteret. Vi liker å gjøre de samme tingene, snakke om de samme ting, og elsker å gjøre "ingenting" sammen. Vi nyter hverandres nærver til det fulle. Kan sitte å prate sammen uten TV, musikk eller andre oppmerksomhetstiltrekkende medier i mange timer i strekk uten å bli lei. Selv om mange andre ting i livene våre ikke klaffer like godt.... De fleste par kan sitte og prate i mange timer og ha det helt fortreffelig alene sammen. De første årene. Så kanskje de er lei av hverandre litt o.s.v. Det går i berg og dalbane. Så det er egentlig ikke en veldig god målstokk på hvor bra dere passer sammen, ut over at dere er i stand til å være kjærester. Det er verdiene som teller, det er der dere kommer til å slite når forholdet går i motbakke. Hvis du mener det var feil av henne å leve så utsvevende og fritt, og hun ser på det som en berikelse i livet sitt, ja da kan det bli et stort problem for dere den dagen sex-livet deres skranter. For det kommer det til å gjøre en dag. Man kan krangle så busta fyker og ønske den andre dit peppern gror. Men det ordner seg. Så lenge den ene ikke gir utrykk for å være bedre enn den andre. Men det gjør du når du moraliserer, ved å kalle deler av fortiden hennes skitten. Jeg tror du enten må gi henne full aksept (og det er noe du må føle), eller finne en jente som er mer lik deg selv. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det angår vel strengt tatt ikke deg så lenge det er fortid. I den grad man kan være sikker på at slikt faktisk kun er fortid...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021825 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er typisk kvinnene her inne å skjelle ut menn som tenker som deg. De forbeholder seg retten til å oppføre seg som de vil uten å måtte stå til rette for det senere. "Fortiden har ingenting å si". For et tullete utsagn. Selvfølgelig har den det. Det pussige er at de samme jentene i stir grad bryr seg om ting i menns fortid. Tror du kvinnene ville akseptert at mannen tidligere var kriminell, at han tidligere hadde banket opp sine samboere osv.? Hadde det vært greit om han sa at dette var fortid og at han ikke var slik lenger? Selvfølgelig ikke. Det virker som om folk ikke evner å ta ansvar for sine holdninger og handlinger lenger. Dersom noen vil knulle rundt, så er det greit for meg, det er ikke ulovlig, men ikke forvent at jeg skal se bort fra denne oppførslen kun fordi den ikke pågår akkurat nå. Å ha så mange sexpartnere og et så utsvevende sexliv sier noe om ens holdninger til sex og forhold som er uforenelige med mine (og dine). Det er slik hun er, selv om det ikke nødvendigvis pågår ennå. Det verste her er jo ikke antallet, selv om dette er høyt, men forholdet det skjedde under. Hun har delt sin kropp med tilfeldige mennesker, uten følelser tilstede. Skjønner godt at du sliter med dette. Samtidig er det lite hun kan gjøre noe med. Så du må nok enten akseptere det eller gå videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021829 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er typisk kvinnene her inne å skjelle ut menn som tenker som deg. De forbeholder seg retten til å oppføre seg som de vil uten å måtte stå til rette for det senere. "Fortiden har ingenting å si". For et tullete utsagn. Selvfølgelig har den det. Det pussige er at de samme jentene i stir grad bryr seg om ting i menns fortid. Tror du kvinnene ville akseptert at mannen tidligere var kriminell, at han tidligere hadde banket opp sine samboere osv.? Hadde det vært greit om han sa at dette var fortid og at han ikke var slik lenger? Selvfølgelig ikke. Det virker som om folk ikke evner å ta ansvar for sine holdninger og handlinger lenger. Dersom noen vil knulle rundt, så er det greit for meg, det er ikke ulovlig, men ikke forvent at jeg skal se bort fra denne oppførslen kun fordi den ikke pågår akkurat nå. Å ha så mange sexpartnere og et så utsvevende sexliv sier noe om ens holdninger til sex og forhold som er uforenelige med mine (og dine). Det er slik hun er, selv om det ikke nødvendigvis pågår ennå. Det verste her er jo ikke antallet, selv om dette er høyt, men forholdet det skjedde under. Hun har delt sin kropp med tilfeldige mennesker, uten følelser tilstede. Skjønner godt at du sliter med dette. Samtidig er det lite hun kan gjøre noe med. Så du må nok enten akseptere det eller gå videre. Endelig et innlegg her som jeg kan si meg fullstendig enig i.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021836 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest enig med du Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er typisk kvinnene her inne å skjelle ut menn som tenker som deg. De forbeholder seg retten til å oppføre seg som de vil uten å måtte stå til rette for det senere. "Fortiden har ingenting å si". For et tullete utsagn. Selvfølgelig har den det. Det pussige er at de samme jentene i stir grad bryr seg om ting i menns fortid. Tror du kvinnene ville akseptert at mannen tidligere var kriminell, at han tidligere hadde banket opp sine samboere osv.? Hadde det vært greit om han sa at dette var fortid og at han ikke var slik lenger? Selvfølgelig ikke. Det virker som om folk ikke evner å ta ansvar for sine holdninger og handlinger lenger. Dersom noen vil knulle rundt, så er det greit for meg, det er ikke ulovlig, men ikke forvent at jeg skal se bort fra denne oppførslen kun fordi den ikke pågår akkurat nå. Å ha så mange sexpartnere og et så utsvevende sexliv sier noe om ens holdninger til sex og forhold som er uforenelige med mine (og dine). Det er slik hun er, selv om det ikke nødvendigvis pågår ennå. Det verste her er jo ikke antallet, selv om dette er høyt, men forholdet det skjedde under. Hun har delt sin kropp med tilfeldige mennesker, uten følelser tilstede. Skjønner godt at du sliter med dette. Samtidig er det lite hun kan gjøre noe med. Så du må nok enten akseptere det eller gå videre. , 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonil Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er typisk kvinnene her inne å skjelle ut menn som tenker som deg. De forbeholder seg retten til å oppføre seg som de vil uten å måtte stå til rette for det senere. "Fortiden har ingenting å si". For et tullete utsagn. Selvfølgelig har den det. Det pussige er at de samme jentene i stir grad bryr seg om ting i menns fortid. Tror du kvinnene ville akseptert at mannen tidligere var kriminell, at han tidligere hadde banket opp sine samboere osv.? Hadde det vært greit om han sa at dette var fortid og at han ikke var slik lenger? Selvfølgelig ikke. Det virker som om folk ikke evner å ta ansvar for sine holdninger og handlinger lenger. Dersom noen vil knulle rundt, så er det greit for meg, det er ikke ulovlig, men ikke forvent at jeg skal se bort fra denne oppførslen kun fordi den ikke pågår akkurat nå. Å ha så mange sexpartnere og et så utsvevende sexliv sier noe om ens holdninger til sex og forhold som er uforenelige med mine (og dine). Det er slik hun er, selv om det ikke nødvendigvis pågår ennå. Det verste her er jo ikke antallet, selv om dette er høyt, men forholdet det skjedde under. Hun har delt sin kropp med tilfeldige mennesker, uten følelser tilstede. Skjønner godt at du sliter med dette. Samtidig er det lite hun kan gjøre noe med. Så du må nok enten akseptere det eller gå videre. Helt enig meg det i dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Det er typisk kvinnene her inne å skjelle ut menn som tenker som deg. De forbeholder seg retten til å oppføre seg som de vil uten å måtte stå til rette for det senere. "Fortiden har ingenting å si". For et tullete utsagn. Selvfølgelig har den det. Det pussige er at de samme jentene i stir grad bryr seg om ting i menns fortid. Tror du kvinnene ville akseptert at mannen tidligere var kriminell, at han tidligere hadde banket opp sine samboere osv.? Hadde det vært greit om han sa at dette var fortid og at han ikke var slik lenger? Selvfølgelig ikke. Det virker som om folk ikke evner å ta ansvar for sine holdninger og handlinger lenger. Dersom noen vil knulle rundt, så er det greit for meg, det er ikke ulovlig, men ikke forvent at jeg skal se bort fra denne oppførslen kun fordi den ikke pågår akkurat nå. Å ha så mange sexpartnere og et så utsvevende sexliv sier noe om ens holdninger til sex og forhold som er uforenelige med mine (og dine). Det er slik hun er, selv om det ikke nødvendigvis pågår ennå. Det verste her er jo ikke antallet, selv om dette er høyt, men forholdet det skjedde under. Hun har delt sin kropp med tilfeldige mennesker, uten følelser tilstede. Skjønner godt at du sliter med dette. Samtidig er det lite hun kan gjøre noe med. Så du må nok enten akseptere det eller gå videre. Hang meg bare opp i noe du skrev. Du kan ikke sammenligne å være kriminell og å banke opp samboere, med å ha sex, sånn uten videre. Går jo ut fra at sexen skjedde i fullt samtykke, og var til glede for alle som var med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021866 Del på andre sider Flere delingsvalg…
petter smart Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hang meg bare opp i noe du skrev. Du kan ikke sammenligne å være kriminell og å banke opp samboere, med å ha sex, sånn uten videre. Går jo ut fra at sexen skjedde i fullt samtykke, og var til glede for alle som var med. Jeg sammenligner ikke handlingene, jeg viser kun til at ting i fortiden sier noe om en person, og at en ikke bare kan se bort fra dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clue1365380406 Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Hang meg bare opp i noe du skrev. Du kan ikke sammenligne å være kriminell og å banke opp samboere, med å ha sex, sånn uten videre. Går jo ut fra at sexen skjedde i fullt samtykke, og var til glede for alle som var med. Helt enig med Petter Smart! Hvis fortiden ikke har betydning, hvorfor skal det da bety noe om man har utøvd vold tidligere eller om man har hatt et ukritisk sexliv? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 Nå vil jeg gjerne fortelle deg at det som betyr noe, er dere to. Fortid er fortid og det kan man ikke gjøre noe med. Men ærlig, noe sånt hadde jeg ikke taklet selv. Spesielt ikke, kanskje, hvis partneren på en måte ikke la skjul på at de 60 og den livsstilen hadde vært fin-fine greier. Jeg er ikke prippen, men det der var i drøyeste laget... Uansett alder. Beklager. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158365-har-hun-hatt-for-mange-sex-partnere/#findComment-1021942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.