Gå til innhold

Har hun hatt for mange sex-partnere?

Anbefalte innlegg

Det er typisk kvinnene her inne å skjelle ut menn som tenker som deg. De forbeholder seg retten til å oppføre seg som de vil uten å måtte stå til rette for det senere.

"Fortiden har ingenting å si". For et tullete utsagn. Selvfølgelig har den det. Det pussige er at de samme jentene i stir grad bryr seg om ting i menns fortid.

Tror du kvinnene ville akseptert at mannen tidligere var kriminell, at han tidligere hadde banket opp sine samboere osv.? Hadde det vært greit om han sa at dette var fortid og at han ikke var slik lenger? Selvfølgelig ikke.

Det virker som om folk ikke evner å ta ansvar for sine holdninger og handlinger lenger. Dersom noen vil knulle rundt, så er det greit for meg, det er ikke ulovlig, men ikke forvent at jeg skal se bort fra denne oppførslen kun fordi den ikke pågår akkurat nå.

Å ha så mange sexpartnere og et så utsvevende sexliv sier noe om ens holdninger til sex og forhold som er uforenelige med mine (og dine). Det er slik hun er, selv om det ikke nødvendigvis pågår ennå.

Det verste her er jo ikke antallet, selv om dette er høyt, men forholdet det skjedde under. Hun har delt sin kropp med tilfeldige mennesker, uten følelser tilstede.

Skjønner godt at du sliter med dette. Samtidig er det lite hun kan gjøre noe med. Så du må nok enten akseptere det eller gå videre.

Jeg er helt enig med deg!

Bortsett fra det med at det er typisk kvinnene her inne å si at fortid er fortid. Det har vel vært vel så mange tråder her inne hvor en kvinne er bekymret for mannens tidligere sexliv, og hvor menn her inne sier at det er "fortid" og derfor bør takles! *S*

Fortsetter under...

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mil1365380270

7

• Goliath

6

• MannMann

5

• Frustrert22

4

Mest aktive i denne tråden

Helt enig med Petter Smart!

Hvis fortiden ikke har betydning, hvorfor skal det da bety noe om man har utøvd vold tidligere eller om man har hatt et ukritisk sexliv?

Fordi det er forskjell på vold og kriminalitet, og det å ha sex med folk som vil ha sex med deg. Stooor forskjell!

Jeg har ikke sagt at fortiden ikke teller. Fortiden teller mye, fordi den har preget personligheten.

Jeg skjønner ikke de som sier fortiden ikke teller, og jeg skjønner ikke de som blir helt på tuppa av dette temaet, og begynner å moralisere.

Takker for mange gode innlegg. Ville bare si noe om det med fortid. Jeg synes ikke at en kan sammenligne å ha utøv vold tidligere med å hatt mange sex-partnere. Vold skader andre, og er ulovlig. Det er uakseptabelt. Sex derimot, er bare nytelse for alle parter, og er i aller høyeste grad lovlig. At hun har eksprimentert med samme kjønn mye pga "kvinner vet hva kvinner liker" prinsippet synes eg også er greit, men ikke i så stor grad. Det skal også sies at i den perioden mesteparten av dette skjedde, var en periode der hun var langt nede, og var veldig deprimert. Det kan vel gjøre litt med holdningene ens? Og kan derfor gjøre det lettere å tro at hun ikke er like "ekstrem" lenger? Hun har også gjort det klinkede klart at så lenge hun har en grunn til å kun ha EN sexpatner, altså når hun har en kjæreste, er det absolutt uaktuelt å gjøre slike ting. Hun var f.eks aldri uttro mot sin eks-kjæreste for eksempel, og jeg tror hun når hun sier at det heller aldri kunne skjedd.

Hun er veldig ansvarsbevisst og tok alle forhåndsregler mht. prevansjon etc, og gjorde som sagt aldri dette på steder der hun selv eller vennene hennes går ut. Derfor oppstår ingen konflikter mht til å møte disse igjen osv. Helt uskyldig og til alles nyteslse altså. Også for meg skulle en tro, ettersom hun naturlignok er kjempe god i senga. Det er bare det at dette liksom ikke føles positvt fordet...

Takker for mange gode innlegg. Ville bare si noe om det med fortid. Jeg synes ikke at en kan sammenligne å ha utøv vold tidligere med å hatt mange sex-partnere. Vold skader andre, og er ulovlig. Det er uakseptabelt. Sex derimot, er bare nytelse for alle parter, og er i aller høyeste grad lovlig. At hun har eksprimentert med samme kjønn mye pga "kvinner vet hva kvinner liker" prinsippet synes eg også er greit, men ikke i så stor grad. Det skal også sies at i den perioden mesteparten av dette skjedde, var en periode der hun var langt nede, og var veldig deprimert. Det kan vel gjøre litt med holdningene ens? Og kan derfor gjøre det lettere å tro at hun ikke er like "ekstrem" lenger? Hun har også gjort det klinkede klart at så lenge hun har en grunn til å kun ha EN sexpatner, altså når hun har en kjæreste, er det absolutt uaktuelt å gjøre slike ting. Hun var f.eks aldri uttro mot sin eks-kjæreste for eksempel, og jeg tror hun når hun sier at det heller aldri kunne skjedd.

Hun er veldig ansvarsbevisst og tok alle forhåndsregler mht. prevansjon etc, og gjorde som sagt aldri dette på steder der hun selv eller vennene hennes går ut. Derfor oppstår ingen konflikter mht til å møte disse igjen osv. Helt uskyldig og til alles nyteslse altså. Også for meg skulle en tro, ettersom hun naturlignok er kjempe god i senga. Det er bare det at dette liksom ikke føles positvt fordet...

Men nå synes jeg du snakker imot deg selv. I det første innlegget, så har hun hatt så mange sexpartnere fordi hun er "frisinnet" og på grunn av "nytelse" osv. Mens i det andre, og, om jeg skal være ærlig, bortforklarende innlegget ditt, så var hun "deprimert" og "langt nede." Det blir mostridende.

Det utgjør ganske stor forskjell i forhold til hvem denne kvinnen egentlig er...

For det første: Dersom du føler at dama nesten er litt skitten (det var vel indirekte det du sa når du skrev at du synes "det nesten er litt skittent"), så tror jeg ikke hun er noe for deg. Og når det attpåtil har vært slutt allerede (det var jo grunner til det også...), så ser jeg ikke noen lysende framtid for dere...

Snarere enn å henge meg opp i antall partnere (det spiller vel strengt tatt ingen rolle så lenge hun ikke har fått med seg noen uønskede sykdommer på veien...), så ville jeg heller bekymret meg for om hun ville klare å leve med et "normalt" sexliv i lengden. Vil hun ikke komme til å savne spenningen etter hvert...? Og hvis du da ikke er typen til slike "utskeielser", ser jeg et problem...

Videre når det gjelder antall sexpartnere: Det er faktisk ganske "fort gjort" å komme opp i et visst antall etter f.eks ti år uten langvarige forhold, dersom du ønsker å ha noe som kan kalles et sex-liv... Har riktignok ikke lagt med seksti stk, men sikkert et altfor høyt antall i følge en del av dere...

Men nå synes jeg du snakker imot deg selv. I det første innlegget, så har hun hatt så mange sexpartnere fordi hun er "frisinnet" og på grunn av "nytelse" osv. Mens i det andre, og, om jeg skal være ærlig, bortforklarende innlegget ditt, så var hun "deprimert" og "langt nede." Det blir mostridende.

Det utgjør ganske stor forskjell i forhold til hvem denne kvinnen egentlig er...

Man kan vel være frisinnet seksuelt og deprimert samtidig. At man søker nytelse på en mer uforpliktende måte når man er langt nede, synes jeg ikke høres så rart ut.

Og det trenger ikke bety at hun vil ha mange partnere hvis hun blir deppa igjen. Da var hun singel f.eks.

Det er fullt mulig å gjøre ting man ikke angrer på, og aldri gjenta det. Fordi omstendighetene ikke er de samme.

Annonse

Man kan vel være frisinnet seksuelt og deprimert samtidig. At man søker nytelse på en mer uforpliktende måte når man er langt nede, synes jeg ikke høres så rart ut.

Og det trenger ikke bety at hun vil ha mange partnere hvis hun blir deppa igjen. Da var hun singel f.eks.

Det er fullt mulig å gjøre ting man ikke angrer på, og aldri gjenta det. Fordi omstendighetene ikke er de samme.

Det var ikke det jeg mente. Vet ikke om jeg klarer å forklare det særlig godt.

Jeg tenker mer på holdninger. Det er stor forskjell på å ha sex fordi man er frisinnet, og å gjøre det som en måte å takle depresjoner på. Nå sier ikke jeg at hun nødvendigvis gjør det i dette tilfellet, men jeg synes det høre sånn ut ettersom mannen nærmnest bruker depresjonen som en unnskyldning for at "da er det vel mer greit."

Jeg synes forresten ikke noen av de grunnen er særlig gode, men det er nå meg da.

Hvis du leser innlegget mitt lenger ned, så kjønner du kanskje mer av hvordan jeg tenker :)

Kankje, men så er hun også en ganske komplisert kvinne. Det eg mener er at det stemmer at det var på grunn av at hun er frisinnet og gjorde det på grunn av nytelse. Men at hun kanskje ikke hadde de samme grensene for hvor langt hun burde ta dette da, som det hun har nå. Hun forteller at hun i mye større grad har behov noen å holde rundt, og våkne opp sammen med nå enn det hun hadde før, og at det derfor er dette hun i størst grad søker nå, og ikke bare sex. Hun er nok like frisinnet enda, og er nok i tand til å gjøre dette igjen, men hun oppsøker det ikke lenger. Hun prioriterer annerledes tror jeg.

Eg tror ikke hun ville forlatt meg pga manglende spenning i sexlivet. Det er ikke slik at jeg er imot all slik aktivitet. Eg kunne gjerne prøvd å hatt sex med flere om eg fikk sjangsen, feks. sammen med hun, og føle spenningen. Det er ikke der problemet ligger. Eg synes det er greit å prøve, og eksprimentere litt sammen med kjæresten sin, eller som singel også forsåvidt, men ikke så bevisst og ikke så mange ganger kankje... Det blir liksom litt for mye av det gode...

Fordi det er forskjell på vold og kriminalitet, og det å ha sex med folk som vil ha sex med deg. Stooor forskjell!

Jeg har ikke sagt at fortiden ikke teller. Fortiden teller mye, fordi den har preget personligheten.

Jeg skjønner ikke de som sier fortiden ikke teller, og jeg skjønner ikke de som blir helt på tuppa av dette temaet, og begynner å moralisere.

Det er klart det er forskjell på vold og sex, men det kan jo ikke bety noe om partneren HAR utøvd vold tidligere hvis en mener at fortiden ikke betyr noe?

Enig med deg, men jeg trakk sammenligningen for å vise at det en har gjort før faktisk spiller en rolle.

Kankje, men så er hun også en ganske komplisert kvinne. Det eg mener er at det stemmer at det var på grunn av at hun er frisinnet og gjorde det på grunn av nytelse. Men at hun kanskje ikke hadde de samme grensene for hvor langt hun burde ta dette da, som det hun har nå. Hun forteller at hun i mye større grad har behov noen å holde rundt, og våkne opp sammen med nå enn det hun hadde før, og at det derfor er dette hun i størst grad søker nå, og ikke bare sex. Hun er nok like frisinnet enda, og er nok i tand til å gjøre dette igjen, men hun oppsøker det ikke lenger. Hun prioriterer annerledes tror jeg.

Eg tror ikke hun ville forlatt meg pga manglende spenning i sexlivet. Det er ikke slik at jeg er imot all slik aktivitet. Eg kunne gjerne prøvd å hatt sex med flere om eg fikk sjangsen, feks. sammen med hun, og føle spenningen. Det er ikke der problemet ligger. Eg synes det er greit å prøve, og eksprimentere litt sammen med kjæresten sin, eller som singel også forsåvidt, men ikke så bevisst og ikke så mange ganger kankje... Det blir liksom litt for mye av det gode...

Skjønner :)

Men hvis du føler ubehag / sjalusi på grunn av fortiden hennes, så synes jeg ikke at det er så rart. Du vet best om du vil klare å leve med det. Noen har lett for å legge ting bak seg, mens andre klarer det ikke.

Det var ikke det jeg mente. Vet ikke om jeg klarer å forklare det særlig godt.

Jeg tenker mer på holdninger. Det er stor forskjell på å ha sex fordi man er frisinnet, og å gjøre det som en måte å takle depresjoner på. Nå sier ikke jeg at hun nødvendigvis gjør det i dette tilfellet, men jeg synes det høre sånn ut ettersom mannen nærmnest bruker depresjonen som en unnskyldning for at "da er det vel mer greit."

Jeg synes forresten ikke noen av de grunnen er særlig gode, men det er nå meg da.

Hvis du leser innlegget mitt lenger ned, så kjønner du kanskje mer av hvordan jeg tenker :)

Jeg har også en mistanke om at han innerst inne absolutt ikke synes dette er greit.

"Kompliserte" kvinner som sliter med psykiske problemer bør du være forsiktig med å involvere deg for dypt følelsessmessig i......

Annonse

Hvis du elsker henne og egentlig vil være sammen med henne, så burde du det. Men om du tror at du vil ha vanskeligheter med å "glemme" det synes jeg du skal finne deg en annen.. Fordi det vil til slutt ødelegge forholdet deres.

Jeg ville kanskje ikke følt meg noe spesielt spesiell for henne.. Kanskje jeg også ville vært litt redd for at hun ville sammenlignet med i senga med alle de andre.

Selv kunne jeg ikke fortsatt tror jeg..

Men du skal følge hjertet ditt!

Muriel!!

Er du helt splitter pine gal i hodet ditt!!!??

Hva i H..... er det du ligsom tenker med??

Selvfølgelig er det en holdning som er helt helt helt feil!

Det er ingen normale mennesker som har sex med så mange forskjellige partnere! Kunne du ikke heller bare svart det?? Dette er noe av det sprøeste som er skrevet inn her! SELVFØLGELIG er det ingen som vil ha en sånn dame som har delt ut mus over alt.

Nei dette var vemmelig!! æsj!

Glemm denne damen å kom deg videre!!!

gjh.

..er det bedre om en mann har delt ut pikk i hytt og vær?

Ikke tillegg meg dine holdninger og meninger - hva som er for mange sexpartnere er opptil enhver.

Selvfølgelig er det forskjell i handlingene.

Men tidligere handlinger sier noe om mennesket som sådan (moral, etikk, vurderingsevne, innstilling til seg selv og andre, livssyn, empati, etc) og man kan anta at vedkommende ikke har endret seg SÅ mye.

Ergo er det et poeng, selv om handlingene er svært forskjellig.

Selvfølgelig er det forskjell i handlingene.

Men tidligere handlinger sier noe om mennesket som sådan (moral, etikk, vurderingsevne, innstilling til seg selv og andre, livssyn, empati, etc) og man kan anta at vedkommende ikke har endret seg SÅ mye.

Ergo er det et poeng, selv om handlingene er svært forskjellig.

Hvis du leser hva jeg har skrevet, ser du at jeg er helt enig i at fortiden teller. Selvfølgelig gjør den det.

Hvis du leser hva jeg har skrevet, ser du at jeg er helt enig i at fortiden teller. Selvfølgelig gjør den det.

ups....svarte bare på det siste innlegget ditt, og tok ikke hensyn til det andre du hadde skrevet.

Ser ut til at vi er ganske så enige:-)

I den grad man kan være sikker på at slikt faktisk kun er fortid......

Jeg tror faktisk man er mer sikret å få en trofast partner hvis partneren har prøvd seg i fortiden enn en som er helt uvitende. Man er klar over hva man får og vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden av gjerdet.

Jeg tror faktisk man er mer sikret å få en trofast partner hvis partneren har prøvd seg i fortiden enn en som er helt uvitende. Man er klar over hva man får og vet at gresset ikke er grønnere på den andre siden av gjerdet.

Da bør duden være 100% sikret garanti på livstid med den dama der i hvert fall.

*ler fortsatt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...