Gå til innhold

DItcha igjen..........

Gjest lei av å bli såra.........

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å bli såra.........

Nå er jeg sikkelig lei mannfolk.....hva er det med dere egentlig? Får dere panikk når et forhold begynner å bli seriøst og bakker ut??? Har opplevd flere ganger at jeg har data gutter og vi begge har hatt det kjempe fint på alle måter, men plutselig en dag får jeg beskjed om at de ikke er klar for forhold...har blitt brent før...vil være aleine osv.....men hvis de visste det fra dag en,,hvorfor innvolverer de seg med jenter da??? Er det bare for å leke med dem og dems følelser?? vite at de fremdeles har draget? Eller hva er det???

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor skal vi menn få panikk fordi jenta viser at hun mener alvor og ønsker forpliktelser? Det er jo flott å treffe en jente som viser at hun er interessert og ønsker et seriøst forhold. Det er nok heller det at du faller for gutter som ikke passer deg...

Det hadde vært interessant å vite hva du mener med at dere hadde det så fint sammen...?Kanskje du finner noen av svarene dine der..?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/#findComment-1021841
Del på andre sider

Kanskje de er høflige og ikke vil såre dine følelser ved å si at de ikke lenger gidder være sammen med deg? At følelsene er borte.

Statistikken viser at kvinner er det som oftest avslutter et forhold, altså er kvinner verre enn menn. Dette vet selvfølgelig ikke du da du er sammen med menn.

Ser du deg rundt ser du mange menn som er i langvarige forhold, altså er ikke alle menn slik.

De færreste går inn i et forhold for å leke med følelsene til den andre og dumpe denne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/#findComment-1021842
Del på andre sider

Gjest lei av å bli såra..........

Hvorfor skal vi menn få panikk fordi jenta viser at hun mener alvor og ønsker forpliktelser? Det er jo flott å treffe en jente som viser at hun er interessert og ønsker et seriøst forhold. Det er nok heller det at du faller for gutter som ikke passer deg...

Det hadde vært interessant å vite hva du mener med at dere hadde det så fint sammen...?Kanskje du finner noen av svarene dine der..?

Jeg har ikke latt dem møte noen andre i familen..som regel har vi data i noen uker,,,alt er bra..Så bakker de ut.

Når jeg mener vi har det bra så er det for det første guttene som har virket mest ivirig på å få meg...gir meg komplimenter, sier de tenker på meg hele tida..de smiler og har det bra..de viser meg oppmerksomhet...tar initativ til å kysse, holde rundt meg osv...jeg ser på dette som tydlige tegn at de er interessert og når jeg da begynner å få følelser og viser dem dette..virker det som de får panikk og bakker ut.... Det er det jeg blir forbanna og såra over...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/#findComment-1021887
Del på andre sider

Gjest Lykke til

Jeg har ikke latt dem møte noen andre i familen..som regel har vi data i noen uker,,,alt er bra..Så bakker de ut.

Når jeg mener vi har det bra så er det for det første guttene som har virket mest ivirig på å få meg...gir meg komplimenter, sier de tenker på meg hele tida..de smiler og har det bra..de viser meg oppmerksomhet...tar initativ til å kysse, holde rundt meg osv...jeg ser på dette som tydlige tegn at de er interessert og når jeg da begynner å få følelser og viser dem dette..virker det som de får panikk og bakker ut.... Det er det jeg blir forbanna og såra over...

Dette hørtes kjent ut, gitt... Vi må vel bare innse at noen gutter er "hobbyfiskere" med sansen for selve fiskinga mer enn fisken. De gjør alt som må til for å få halt i land fisken, men kaster den så uti igjen... (for å bruke en noe sliten sammenligning....) Men jeg VET at ikke ALLE er slik, forhåpentligvis er de i mindretall. Virker i alle fall som at de fleste gutta her i forumet er kjekke karer;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/#findComment-1021914
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du ikke bør velge de guttene som er mest ivrige på å få deg, de er gjerne av typen som liker jakten bedre enn byttet. De er playere/drittsekker. Prøv heller dem som er litt rolige og lar det utvikle seg litt langsommere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/#findComment-1022080
Del på andre sider

Etter bare noen uker...? Det var tidlig... Da har dere gått for fort frem...

Det som kanskje blir viktig for deg fremover er å tolke signalene bedre. Du har kanskje noen guttevenner som du kan snakke med?

Du bør styre unna menn med hastverk. Menn som forteller hvor fin person du er uten å egentlig kjenne deg, og som gir mange komplimenter uten å konkretisere dem (dvs. komplimenter som ikke er relatert til en handling/tanke du gjør/har i forhold til en bestemt situasjon), menn som fort blir veldig "krevende" i sine kjærtegn og som lover gull og grønne skoger i løpet av kort tid...

Det du heller burde lete etter, er menn som klarer å vise lidenskap uten seksuell undertone, som gir deg komplimenter på dine verdier og handlinger i tillegg til hvordan du ser ut, og uten å "overdrive"... I hovedtrekk bør du se etter menn som ikke har det så travelt, som viser at de kan vente, at de er ute etter å finne ut av hvem du er som person i tillegg til at de selvsagt er tiltrukket av deg... Alle menn ønsker sex, og det gjør også alle kvinner (heldigvis ;-). Noen synes det er helt greit å ha sex uten sterke kjærlighetsfølelser, mens andre ikke gjør det. Du forstår antakeligvis hvilken kategori jeg tilhører... Det som er viktig for deg er å vise at du er interessert i mannen, men uten å virke overivrig. Fortell gjerne at du er veldig tiltrukket av han, men gjør deg litt kostbar sånn at mannen føler at du ikke er ute etter hvem som helst. - og for all del, vær tydelig på at du i utgangspunktet er ute etter et seriøst forhold. Det bør du si i fra så tidlig som mulig. Er han ute etter det samme så vil han ikke la seg skremme av det :-)

... og dersom du tror at en mann med slike verdier må være kjedelig, tar du grundig feil. Et forhold handler om to mennesker som forsøker å gjøre hverandre trygge på sine motiver og ønsker. Først når forholdet er kommet dit at begge sitter med lik "rammeforståelse", bør lidenskapen slippes løs ;-D

Håper det går bra med deg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/#findComment-1022184
Del på andre sider

Annonse

Kanskje de er høflige og ikke vil såre dine følelser ved å si at de ikke lenger gidder være sammen med deg? At følelsene er borte.

Statistikken viser at kvinner er det som oftest avslutter et forhold, altså er kvinner verre enn menn. Dette vet selvfølgelig ikke du da du er sammen med menn.

Ser du deg rundt ser du mange menn som er i langvarige forhold, altså er ikke alle menn slik.

De færreste går inn i et forhold for å leke med følelsene til den andre og dumpe denne.

Den statistikken gjelder vel mer etablerte forhold, herr Smart? Jeg tror at hun som skrev innlegget henviser mer til at gutter kutter ofte kontakten med jenter i begynnelsen, før man er et klart og tydelig par for omverdenen. Og i de situasjonene tror jeg nok menn er verst.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158384-ditcha-igjen/#findComment-1023431
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...