Gå til innhold

vondt ved for dyp inntrengning

Anbefalte innlegg

Gjest miss pingle?

Hei

Føler jeg er en pingle når det gjelder for dyp inntrengning, kjenner det gjør vondt helt opp i magen. Men poenget er at dette gjelder ved vanlige stillinger, som at jeg sitter oppå han mens han ligger, eller han tar meg bakfra. Er dette normalt og er det noe jeg kan gjøre bortsett fra å prøve å gjøre inntrengningen litt mindre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158397-vondt-ved-for-dyp-inntrengning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ganske lik deg på det området, er du forholdsvis lav? jeg fikk vite av min gynekolog at det kan ha med at eggstokkene ligger litt langt nede, det kan være grunnen og litt lite å gjøre noe med. Men når du sitter oppe på han kan du jo bestemme selv hvor langt inn han skal gå. Men det er jo ikke så lett når han skal ta deg bakfra, mitt eneste råd der er å snakke med han om det og be han ikke trenge helt inn. Vet ikke om dette hjalp så veldig mye jeg, men du er ikke alene om det ihvertfall.

Gjest miss pingle

Jeg er ganske lik deg på det området, er du forholdsvis lav? jeg fikk vite av min gynekolog at det kan ha med at eggstokkene ligger litt langt nede, det kan være grunnen og litt lite å gjøre noe med. Men når du sitter oppe på han kan du jo bestemme selv hvor langt inn han skal gå. Men det er jo ikke så lett når han skal ta deg bakfra, mitt eneste råd der er å snakke med han om det og be han ikke trenge helt inn. Vet ikke om dette hjalp så veldig mye jeg, men du er ikke alene om det ihvertfall.

hehe... jeg er litt lav ja, og det du sa virker ganske sannsynlig. Greit å vite av jeg ikke er alene også. Takk for hjelpen : )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...