Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sist jeg var i svømmehallen var tilfeldigvis den lokale svømmeklubben der også. Da oppdaget jeg i dusjen at alle guttene var glattbarberte rundt penis og under armene. dette var gutter mellom 20 og 25 år. har hørt før at dette er ganske vanlig når det gjelder svømmere. stemmer det eller var det kanskje bare tilfeldig for disse guttene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158434-glattbarberte-sv%C3%B8mmere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svømmere har tradisjonelt sett barbert av seg kroppshår, for å få en mer aerodynamisk kropp/mindre vannmotstand. Men hvor vanlig det er å barbere seg nedentil, vet jeg ikke - da dette området vanligvis er skjult av ei badebukse. I alle fall på alle svømmestevnene jeg har vært :-)

Jepp, stemmer som KaVa sier. Har en kamerat som driver med profesjonell sykling, og han barberer seg over det hele skal jeg tror hans egne, pinlige betroelser, hehe.

Tror forresten det er ganske vanlig at menn friserer området, men glattbarbert? Tror det er vanlig å beholde noe...

Annonse

Jeg skjønner poenget med å fjerne kroppshår, p.g.a friksjon og aerodynamitt. Men underlivet er da dekket av en badebukse, og håret der vil jo ikke påvirke dette.

"..........................."

Men du... når man barberer lårene for å SYKLE RASKERE...

Jeg sier ikke mer...

Jeg skjønner poenget med å fjerne kroppshår, p.g.a friksjon og aerodynamitt. Men underlivet er da dekket av en badebukse, og håret der vil jo ikke påvirke dette.

"..........................."

Håret blir vel tungt når det blir vått:)

Blir som et blylodd i buksa.

Annonse

Jeg liker jo levende skinnfeller jeg! *Sukker henført*

Nåja, ikke alle svømmere er glattbarberte... Det er stort sett de mest ihuga konkurransesvømmerne, det... (Foretrekker også mannfolk som har litt hår på kroppen - så lenge det ikke er på ryggen :-)

Kanksje det er slik at menn som er barberte i underlivet KOMMER raskere?? ;-)

Uff&gru! Takk og pris at man er for gammel til å ha surfet på den motebølgen! ;-)

"Kanksje det er slik at menn som er barberte i underlivet KOMMER raskere?? ;-)"

*LOL*

Morsom teori -

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...