Gå til innhold

Kan ikke få barn - om å fortelle han

Anbefalte innlegg

Gjest redd og fortvila
Skrevet

hei,

Er ei jente på 30 som dessverre vet at jeg ikke kan bære frem barn. Nå har jeg truffet en kjekk mann på 38 som jeg har datet en måneds tid. Tiden er inne for å fortelle og jeg gruer så fælt.

I tidligere forhold har ikke dette blitt sett på som en grunn til å fortsette, men folk er så forskjellige og man vet aldri.

Hvordan ville dere der ute reagert dersom du traff ei/en som fortalte om ufrivillig barnløshet som en del av ei felles framtid? Ville du fortsatt relasjonen eller brutt av tvert?

Skrevet

Blir egentlig litt dumt å spørre her, for folk mener forskjllig. Kanskje han ikke engang ønsker barn, og ikke vil buse ut med det til deg ennå?

Noen ønsker seg barn inderlig, noen bare lar det skje (skjer det så skjer det), andre prøver intenst og får barn, og andre prøver intenst og får ikke barn...

JEG personlig ønsker meg barn over alt i hele verden.. Men jeg har venninner som ikke kan tenke seg barn. kommer an på personligheten og hvilket forhold man har til barn rett og slett.

Hvis det skulle bli dere to, og dere begge ønsker dere barn så har dere alltid muligheten til å adoptere et nydelig barn som faktisk trenger hjelp. : )

Lykke til... det går nok bra. Er han glad i deg og vil ha en fremtid med deg aksepterer han hvordan ting ligger an.. Det er jo ikke akkurat noe man velger da, å være ufrivillig barnløs mener jeg.

Gjest Mener jeg
Skrevet

Blir egentlig litt dumt å spørre her, for folk mener forskjllig. Kanskje han ikke engang ønsker barn, og ikke vil buse ut med det til deg ennå?

Noen ønsker seg barn inderlig, noen bare lar det skje (skjer det så skjer det), andre prøver intenst og får barn, og andre prøver intenst og får ikke barn...

JEG personlig ønsker meg barn over alt i hele verden.. Men jeg har venninner som ikke kan tenke seg barn. kommer an på personligheten og hvilket forhold man har til barn rett og slett.

Hvis det skulle bli dere to, og dere begge ønsker dere barn så har dere alltid muligheten til å adoptere et nydelig barn som faktisk trenger hjelp. : )

Lykke til... det går nok bra. Er han glad i deg og vil ha en fremtid med deg aksepterer han hvordan ting ligger an.. Det er jo ikke akkurat noe man velger da, å være ufrivillig barnløs mener jeg.

Av og til trenger man å lufte tankene sine. Det er ikke dumt å spørre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...