Gå til innhold

Kan ikke få barn - om å fortelle han

Anbefalte innlegg

?? Ok. Jeg aner hverken noe om dama, ekspedisjon eller hunder.... *trekker meg stille tilbake* ;-)

Det er endel år siden, da hun forlot alle trekkhundene midt i ødemarka *isen* fordi det ble fare for at de kunne bli iset inne... eller noe sånt, hon forlot iallefall hundene for å dø, midt ut i Now where...

Sånt legger Mistera for husk;)

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mistera

7

• morsan

4

• serendipity

4

• Angela1365380318

3

Det er endel år siden, da hun forlot alle trekkhundene midt i ødemarka *isen* fordi det ble fare for at de kunne bli iset inne... eller noe sånt, hon forlot iallefall hundene for å dø, midt ut i Now where...

Roald Amundsen spiste bikkjene sine.

Scott lot hestene leve... iallfall for en stund... før hele gjengen frsø ihjel, Scott inkludert.

Hadde det vært bedre om hun hadde prøvd å ta med seg hundene og alle menneskene samt alle hundene hadde omkommet?

Hadde det vært bedre om hun hadde prøvd å ta med seg hundene og alle menneskene samt alle hundene hadde omkommet?

Nå husker ikke jeg denne episoden...men selvsagt hvis hun etterlot dem for å dø for seg selv, hadde det jo vært bedre å avlive dem...?

Angela1365380318

Det er vel ikke noe problem vel. Dere kan jo bare adopetere et barn!!

Å adoptere er jo IN nå. Bare se på kjendisene (I USA):

Brad Pitt

Angelina Jolie

Jennifer Aniston

Tom Cruise

Michelle Pfeiffer

Nicole Kidman

Diane Keaton

Calista Flockhart

Julia Roberts

I Norge:

Maj Britt Andersen

Andre:

Den tyske forbundskansler Gerhard Schröder

OSV OSV.....

- Adopsjon er IN:-)

Brad Pitt har vel ikke adobtert et barn? Når skjedde dette da?

Etter det jeg har fått med meg skal han og kona Jenifer Aniston prøve å bli gravide snart, det var iallefall det han sa på Oprah.

Angela1365380318

Julia Roberts er da _gravid_ ifølge kjendispressen? Med en gutt og en jente?

Men du kan føye til Kjetil Bjørnstad på den norske lista. Og en kjent kunstmaler jeg ikke husker navnet på.

Tvillinger er det jeg har hørt, men det ble sagt at det er en av hver. Men man skal aldri være sikker på slikt, det kan jo pressen bare ha diktet opp.

Annonse

Tvillinger er det jeg har hørt, men det ble sagt at det er en av hver. Men man skal aldri være sikker på slikt, det kan jo pressen bare ha diktet opp.

Ehh, det var jo det jeg også mente. Gravid med en gutt og en jente, altså tvillinger.

Vi får i hvert fall _helt_ sikkert vite _alt_ når de evt. blir født.

Angela1365380318

For meg hadde det vært grunn til å backe ut og heller prøvd å statse på et godt vennskap. Jeg ønsker meg biologiske barn over alt på jord.

Men nå er heldigvis ikke alle som meg, det er mange gutter som ikke vil ha barn i det hele tatt og som synest adobsjon har mange positive sider (du blir ikke full av hormoner, får ikke strekkmerker)

I og med at han er så opp i årene og ikke har barn fra før av slik jeg forstod det, så tolker jeg til til at barn ikke der det viktigeste for han.

Det er vikig å være ærlig om splite ting, både om å kunne få og å ha lyst på barn.

Vet du om du i det hele tatt har lyst på?

Fortell han sannhenten en gang dere har annledning til å prate en stund, forhåpentligvis tar han det med fattning og dere får pratet godt ut. uansett hans synspungt på saken.

Synest virkelig synd på deg som ikke kan få barn selv, men det betyr ikke at du ikke kan få barn i det hele tatt. Det er alltid behov for forsterforeldre, avlastningsforeldre og adobsjonsforeldre. Dere har muligheten til å gjøre noe godt for verden, fordi om dere ikke kan skape det selv. Du vil bli minst like glad i barnet og ha en minst like stor betydning for verden.

Jeg håper han tar budskapet ditt med fattning og at dere får en fin fremtid videre, med eller uten barn.

Gjest Barn en motesak? herregud..

Det er vel ikke noe problem vel. Dere kan jo bare adopetere et barn!!

Å adoptere er jo IN nå. Bare se på kjendisene (I USA):

Brad Pitt

Angelina Jolie

Jennifer Aniston

Tom Cruise

Michelle Pfeiffer

Nicole Kidman

Diane Keaton

Calista Flockhart

Julia Roberts

I Norge:

Maj Britt Andersen

Andre:

Den tyske forbundskansler Gerhard Schröder

OSV OSV.....

- Adopsjon er IN:-)

Dumt å følge moten når det gjelder å få barn da! Heller følge hjertet sitt.

Roald Amundsen spiste bikkjene sine.

Scott lot hestene leve... iallfall for en stund... før hele gjengen frsø ihjel, Scott inkludert.

Huff... slik liker ikke jeg, vinninga går opp i spinninga når sånt skjer...

sier dyrevennen

Jeg synes i alle fall du bør fortelle ham det _nå_ og ikke vente lenge. Nå er det litt enklere for menn å bli far om de blir gamle, men alikevel synes jeg det er å holde ham litt for narr om du lar være å fortelle ham det.

Annonse

Nå skjønte jeg ikke helt! Husker ikke helt da jeg var ganske liten på den tiden, men husker å mene at jeg syntes det beste var å ta la henne sitte igjen så fikk hundene plass:)

Det var den gang det! Husker du når dette skjedde forresten?

Nå skjønte jeg ikke helt! Husker ikke helt da jeg var ganske liten på den tiden, men husker å mene at jeg syntes det beste var å ta la henne sitte igjen så fikk hundene plass:)

Det var den gang det! Husker du når dette skjedde forresten?

http://www.sufoi.dk/artik-un/1997-312.htm

Dette fant jeg i farten - det var i 86/87.

Ikke annet å vente da at jeg hadde de meningene, da hatete jeg mennesker og elsket dyrene...

*S* Been there - done that! ;-)

Har mange minner fra barneårene om diverse filmer etc hvor dyr døde, og jeg mente det hadde vært bedre om menneskene hadde dødd!! ;-)

For ikke å snakke om Vesleblakken som døde etter å ha reddet livet til veslegutt - jammer og pine!! ;-)

Fortsatt er jeg meget "bløt" når det gjelder dyr, men jeg ville nå synes det er verre med mennesker som dør enn dyr! *S*

Og i 86/87 var jeg nok ikke et barn, nei... *kremt*

*S* Been there - done that! ;-)

Har mange minner fra barneårene om diverse filmer etc hvor dyr døde, og jeg mente det hadde vært bedre om menneskene hadde dødd!! ;-)

For ikke å snakke om Vesleblakken som døde etter å ha reddet livet til veslegutt - jammer og pine!! ;-)

Fortsatt er jeg meget "bløt" når det gjelder dyr, men jeg ville nå synes det er verre med mennesker som dør enn dyr! *S*

Og i 86/87 var jeg nok ikke et barn, nei... *kremt*

Jeg var en 10-11 år på den tiden, og elsket dyrene mere enn menneskene...

Klart det er trist mår mennesker dør, men også når dyra dør, syntes jeg ennå... ingen er over den andre er min filosofi... men det har vel kansje med mine erfaringer med mennesker jeg har møtt på min vei de har vært så mange som har villet meg vondt så troen har jeg mistet for lenge siden... men dyra derimot har aldri gjort meg noe som helst, samma hvor "ilske" dem har vært:)

Gjest froskefrøkenfru

Etter en mnd etter at vi hadde startet forholdet vårt fortalte min nåværende mann at han ikke kunne gjøre meg gravid. Jeg er glad han gjorde det så tidlig og for meg var det ingen problem. Jeg har helt siden jeg var liten drømt om å adoptere og det har vi gjort.

Det er viktig at du forteller han det tidlig i forholdet. Vil han ikke ha deg pga dette er han ikke noe å samle på likevel!

Lykke til!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...