Gå til innhold

Sex i venneforhold

Anbefalte innlegg

Gjest sex - venn

Vet ikke hvilket forum dette skal under, så jeg skriver det her..

Saken er at jeg nettopp har avsluttet et forhold. Vi har vært ilag i 4 år, og har vært gift. jeg har enda ikke flyttet ut... sist helg var jeg på fest, og møtte helt tilfeldig en gammel venninne. litt utpå kvelden begyne hun å tøyse med at hun alltid hadde følt at det lå noe i kortene mellom oss...

så det hele endte hos henne. litt kosing og beføling. begge hadde lyst, men hun ville ikke siden hun følte at jeg måtte komme meg mer ut fra det forholdet jeg nettopp hadde vært i (driver jo liksom å avslutter), jeg er helt enig. vil ikke gjøre noe enda...

saken er at jeg lurer på hva som foregår.. vi har hatt kontakt avogtil, og har vært gode venner leeenge... men det har bestandig vært slik at den ene av oss har vært i et forhold. nå ser det t til å passe slik at ingen av oss har forhold. vi har snakket om det og begge sier at vi ikke er ute etter forhold. kun sex.

da lurer jeg på: hva vil hun? prøver hun å "fange" meg? tror ikke det innerst inne, da ville hun ha sagt noe. nå er vi begge veldig bestemt på at vi skal kun ha sex, ikke noe forhold.

Men vi vil gjerne beholde det gode vennskapet. er det noen som har en "oppskrift" på hvordan vi kan hjlpe hverandre sexsuelt, uten at det skal bli noe "kjipt" ut av det?

Jeg har IKKE lyst på noe forhold, og hun interreserer meg ikke på det feltet.. merkelig nok er jeg tent seksuelt, og jeg synes hun er en kjempe veninne, men kan ikke tenke meg et forhold med henne!!!

er dette rart?

noen som har liknende erfaringer?

kan et good fuckings friend forhold funke??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158489-sex-i-venneforhold/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville vært veldig forsiktig med å rote meg borti gode venninner seksuelt.

Tror aldri jeg har sett sånne forhold gå bra, og jeg har sett noen til nå. En av partene ender opp med følelser, en føler seg til slutt forrådt når parten uten følelser ikke får følelser, og dere ender opp som ikke-venner.

Altså har du mistet en god venninne.

Forstår at det kan være vrient å si nei (du er jo bare mann for faen!), men tenk med det rette hodet.

Det hender at det rette hodet er hodet som har rett. Ikke alltid - for all del, men det hender.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158489-sex-i-venneforhold/#findComment-1022752
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...