Gjest Drittlei! Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Aner ikke. Høres jo litt skummelt ut hvis de sier så. I hvert fall når man kan være symptomfri så lenge at man kan bli steril... Vel, hadde det ikke vært for at folk insisterer på å bli frisk, så tror jeg mange leger hadde latt dem (oss) gå med våre plager i all eve... Min elendige fastlege (nettopp fått ny, gjett om jeg skal bytte!), sa f.eks til meg sist jeg var der: (først jeg: jeg har flere ting jeg lurer på)"Flere ting? Det har jeg ikke tid til. Vi får ta de to viktigste." Tror du jeg fikk lyst å gå rett ut av døra, eller..? Fikk nå meg en resept om ikke annet... 0 Siter
Prozak Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Kondom beskytter ikke mot herpes, bare så det er sagt... Så lenge du stikker en lingam med kondom inn i ei yoni, så beskytter det selfølgelig. ".........................." 0 Siter
MannMann Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Så lenge du stikker en lingam med kondom inn i ei yoni, så beskytter det selfølgelig. ".........................." Herpes forekommer ofte rundt vagina slik at det treffer penisropten selv ved bruk av kondom. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.