Gå til innhold

Que?

Anbefalte innlegg

Gjest Mikronesia
Skrevet

Jeg er urimelig nysgjerrig nå, men hvem i all verden er SDD? Må være en "verri verri impårtant pørsen" ettersom så mange referer til ham... evnt henne?

Gjest Drittlei!
Skrevet

ShitDiddelyDo (langt og vanskelig navn...), han er ganske så aktiv her inne:-) Du får vel snart et svar fra han;-) I alle fall han jeg har ment når jeg har brukt forkortelsen...

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Han er den syvende far i huset her inne, DOL`s casanova.

Han lever etter filmen Casanova, spilt av Donald Sunderland. En fyr som fløy rundt og pulte desperate kvinnfolk. Han hadde også med seg et Metronom, slik at kunden kunne bestemme "takten".

Jeg tror SDD er en skøyer, men dønn ærlig - han lyger aldri:-|

Skrevet

Så jeg blir referert til? Det har jeg ikke registrert.

Snodig.

Gjest Mikronesia
Skrevet

Så jeg blir referert til? Det har jeg ikke registrert.

Snodig.

Ingenting unngår blondiners skarpe blikk og med min årvåkenhet la jeg merke til omtalelse av din ringe person :)

Alltid hyggelig å møte en casanova.

Skrevet

Ingenting unngår blondiners skarpe blikk og med min årvåkenhet la jeg merke til omtalelse av din ringe person :)

Alltid hyggelig å møte en casanova.

I all beskjedenhet må jeg meddele at jeg ikke er noen Casanova - hva nå en Casanova egentlig er for noe.

Skrevet

I all beskjedenhet må jeg meddele at jeg ikke er noen Casanova - hva nå en Casanova egentlig er for noe.

Casanova m1 (utt. kasanå'va; etter italieneren G.G.G. Casanova, 1725-98)= kvinneforfører, donjuan.

;o)

Skrevet

Casanova m1 (utt. kasanå'va; etter italieneren G.G.G. Casanova, 1725-98)= kvinneforfører, donjuan.

;o)

Ah.

Artig. Jeg fikk faktisk Don Juan De Marco med Johnny Depp i posten i dag.

Tilfeldig? I think not!

Skrevet

Ah.

Tilfeldig? I think not!

Jasså - sier du det?

Skrevet

Ah.

Tilfeldig? I think not!

Bare ett spørsmål.

Er det du som er ansvarlig for denne siden?

http://www.oops-as.no

Skrevet

Nei. Jeg har da integriteten i behold.

Det var da enda godt;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...