Gå til innhold

Finnes snille mannfolk?

Anbefalte innlegg

IngenLurerDenneGutten

Tydeligvis ikke... Til og med årvåkne blondiner har skylapper på innimellom. Skal heretter granske ethvert innlegg... eh... eller ikke...

Behøvs ikke, min eldste datter er sikkert på din alder. Jeg flørter heller med Dorthe, hun er søt og koselig.

Fortsetter under...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

18

• ShitDiddelyDo

9

• Goliath

4

• Rubia

4

Jammen det støtter bare Dorthe sin teori :( Alle sånne menn er opptatt.

Jeg støtter meg til Dorthe jeg, de fleste slike mannfolk er opptatt, Så nå tenkte jeg at jeg og skulle finne meg en sånn en men må da ned i alder... ta dem tidlig liksom! Finne en av de små søte sjenerte 19 åringene som streifer rundt om kring på skolen;)

Det finnest Drittsekker med damer også... det har jeg merket på byen... Hva skal liksom dritsekkene med dame når de har dame for å si det sånn!

Gjest Mikronesia

Behøvs ikke, min eldste datter er sikkert på din alder. Jeg flørter heller med Dorthe, hun er søt og koselig.

hehe. Jeg kjenner ikke Dorthe, men tviler ikke på at hun er koselig :)

Vanskelig å anslå alderen på folk via innlegg her, men jeg trodde ikke du hadde ei datter på 30 år likevel :)

IngenLurerDenneGutten

hehe. Jeg kjenner ikke Dorthe, men tviler ikke på at hun er koselig :)

Vanskelig å anslå alderen på folk via innlegg her, men jeg trodde ikke du hadde ei datter på 30 år likevel :)

To døttre, 10 og 29. To sønner, 13 og 18. Men jeg har ei ung kone, 31 år. + Dorthe.

Gjest Mikronesia

Jeg støtter meg til Dorthe jeg, de fleste slike mannfolk er opptatt, Så nå tenkte jeg at jeg og skulle finne meg en sånn en men må da ned i alder... ta dem tidlig liksom! Finne en av de små søte sjenerte 19 åringene som streifer rundt om kring på skolen;)

Det finnest Drittsekker med damer også... det har jeg merket på byen... Hva skal liksom dritsekkene med dame når de har dame for å si det sånn!

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å slå meg på 19 åringene ;) Jeg tviler på at jeg har særlig mye til felles med dem. Men selv ei blind høne kan finne korn så jeg håper i det lengste at en på min alder banker på døra snart *s*

Annonse

Gjest Mikronesia

To døttre, 10 og 29. To sønner, 13 og 18. Men jeg har ei ung kone, 31 år. + Dorthe.

Blir det ikke komplisert med så stor aldersforskjell? Nå er jeg uhøflig nysgjerrig her.. Tenker ikke nødvendigvis mellom deg og fruen, men feks mellom ungene og fruen. Og hva med omgangskretsen? Dere har kanskje ulik vennekrets?

Jeg vet ikke om jeg har lyst til å slå meg på 19 åringene ;) Jeg tviler på at jeg har særlig mye til felles med dem. Men selv ei blind høne kan finne korn så jeg håper i det lengste at en på min alder banker på døra snart *s*

Jepp, samma med meg:) men det hadde da vært trivelig å "lære" opp en! Ikke på den måten, (vasking av hus osv...) men ÅSSEN de BEHANDLER ei dame, og ikke være drittsekk... det var det jeg tenkte på!

Gjest Mikronesia

Jepp, samma med meg:) men det hadde da vært trivelig å "lære" opp en! Ikke på den måten, (vasking av hus osv...) men ÅSSEN de BEHANDLER ei dame, og ikke være drittsekk... det var det jeg tenkte på!

Det frister veldig lite å lære opp noen også... Nei, jeg vil helst at en sjarmerende prins skal komme ridende inn på ei hvit ku :)

"Det finnest Drittsekker med damer også... det har jeg merket på byen".

Sant. Fritt sitert på husken fra Naiv.Super.:

De fleste har kjæreste. Selv tullinger har kjæreste. Hvorfor har ikke jeg kjæreste?

Loe er en fin mann! :)

IngenLurerDenneGutten

Blir det ikke komplisert med så stor aldersforskjell? Nå er jeg uhøflig nysgjerrig her.. Tenker ikke nødvendigvis mellom deg og fruen, men feks mellom ungene og fruen. Og hva med omgangskretsen? Dere har kanskje ulik vennekrets?

Jeg har bygd et aneks der jeg skal trekke meg tilbake når jeg sakker etter. Klart at jeg har tenkt på det:-) Kona er jo enda i sin velmakt når jeg er død.

mail meg på: [email protected] så får du en link.

Annonse

Gjest Han var perfekt, nesten

Ingen av dere med sånne menn som vurderer å kvitte dere med ham innen nærmeste fremtid? :D

*krysser fingre, tær og håper i det lengste*

Jeg kvitta meg med min for under ett år siden. Han er under 30. Jeg er dum som gjorde det, men kanskje du fortjener ham? ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...