Gå til innhold

Finnes snille mannfolk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Henger meg på Prozak sin konklusjon. Snille menn er nok som regel homser, og er de ikke det nå så blir de det etter hvert...

• Svar 113
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• IngenLurerDenneGutten

18

• ShitDiddelyDo

9

• Goliath

4

• Rubia

4

Gjest Mikronesia
Skrevet

Nei, ærlig talt. Snille menn er homser.

"..........................."

Jeg tror nok du har rett i det ;) Jaja, jeg får prøve å omvende en homse da... Kanskje ikke den enkleste oppgaven i verden men...

Skrevet

Jeg tror nok du har rett i det ;) Jaja, jeg får prøve å omvende en homse da... Kanskje ikke den enkleste oppgaven i verden men...

Lykke til :-)

"........................."

Skrevet

Henger meg på Prozak sin konklusjon. Snille menn er nok som regel homser, og er de ikke det nå så blir de det etter hvert...

Riktig. Man risikerer faktisk å bli homoseksuell hvis man gjør for mange snille gjerninger.

".........................."

Gjest Mikronesia
Skrevet

Lykke til :-)

"........................."

Takker og bukker. Det er en sann fryd å se at folk engasjerer seg i mine lugubre prosjekter! ;)

Skrevet

Riktig. Man risikerer faktisk å bli homoseksuell hvis man gjør for mange snille gjerninger.

".........................."

He, he :D... Ja, sånn er det bare...

Skrevet

Det er det omvendte av vaskekjerring. Her var jo en lang tråd om DOL-jenter som ønsket seg en mann som gjorde alt husarbeidet - samt ikke var så alt for slitsom sexuelt.

Jeg ble fristet til å legge ut min profil, men det ble dårlig med tilslag:-(

Hadde i hvertfall aldri slått meg sammen med en som forventet at jeg, i egenskap av kvinne, skulle ta brorparten av husarbeidet! Hvilket århundre lever vi i?

(og ja - har heldigvis slått meg sammen med en som er ørlite mer ryddig enn jeg selv :-)

IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Hadde i hvertfall aldri slått meg sammen med en som forventet at jeg, i egenskap av kvinne, skulle ta brorparten av husarbeidet! Hvilket århundre lever vi i?

(og ja - har heldigvis slått meg sammen med en som er ørlite mer ryddig enn jeg selv :-)

Leste du ikke "profilen" min?;)

Skrevet

Selvfølgelig.

Dog er det jo ikke skryt, men rene skjære fakta:-)

Hmmmmmmm.

Skrevet

De finnes overalt! Det er bare det at man ikke finner noen som er prikk lik en selv,...

Skrevet

Nei, ærlig talt. Snille menn er homser.

"..........................."

Typen min er meget snill, lager mat, vasker tøy og vasker huset..

Men kan si at han er 100% Ikke homo"!

Skrevet

Det finnes massevis av dem. Når jeg tenker meg om, har jeg kun vært sammen med snille menn. Og myke har ingen vært. De tenner jeg ikke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...