Gå til innhold

Rekreasjon

Gjest går på veggen

Anbefalte innlegg

Gjest går på veggen
Skrevet

Jeg tror jeg er "utbrent" eller som det så populært kalles "møtt veggen". Jeg trenger opptrening, sunn mat og fysioterapi.

Noen som vet om et rekreasjonssted hvor det ikke bare er eldre mennesker. Ikke det, eldre mennesker er hyggelige de, men hadde vært ok med et sted med variert alder. Blir tredve.

Noen som vvet hvor mye slikt kan koste?

Gjest et forslag
Skrevet

Jeg har hørt at Sølvskottberget (i nærheten av Lillehammer) skal være bra. Stor variasjon i alder. Mange som er utbrente som kommer dit. Aner ikke noe om pris, men du kan jo ringe dit og høre. Tror ikke Trygdekontoret refunderer på den slags sykdom, men du kan jo spørre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...