Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Dagrunn

Hei! Fødte en baby for et halvt år siden. Har ikke fått mensen igjen enda. Siste dagene har jeg kjent noen slags sting i underlivet-på venstre side. Vanskelig å forklare, men det føles ut som det er stramt langsetter en horisontal strek, på en måte. Det kjennes ikke ut som menssmerter. Hva kan dette være? Jeg er 30 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/15859-12-%C3%A5r-etter-f%C3%B8dsel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde at jeg skulle få mensen i flere måneder før jeg fikk den, etter fødselen (tok 11mnd).Jeg hadde ogå vondt i magen, og murring lenge før selve mensen kom. Tror nok at jeg kjente mer etter siden det var forventet at snart kom den. Vet ikke om dette er tilfelle med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...