Gå til innhold

71 grader nord..hvem gikk ut?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Høh? Elin sa da bare navnet til Unn? Jeg satt jo der og så på? Eller?

*Skjønne ikkeno*

Var det ikke sånn at Elin trakk seg, faren var død eller noe?

Unn ble stemt ut etter avstemning.

Fikk ikke med meg alt, satt og løste kryssord samtidig;o)

Annonse

Hva er det for noe galt med han Loon?

Det er kanskje litt ille å skrive det, men han har jo alle tegn på alkoholskade. Øyne langt fra hverandre, små lepper og liten kløft i overleppa.

Ja, det synes jeg er ille at du skriver.

Utrolig dårlig gjort å henge ut folk på den måten du gjør. Skulle likt å se hvordan du så ut.

Gjest fletteline

Ja, det synes jeg er ille at du skriver.

Utrolig dårlig gjort å henge ut folk på den måten du gjør. Skulle likt å se hvordan du så ut.

Ja var kanskje det, men han Loon gikk jo ut og sa at den som vant 71 grader nord var en manipulerende drittsekk. Var ikke pent sagt det heller.

Og hun i ungkarskvinnen har blitt kritisert for små pupper.

Så det er vel ikke så farlig om jeg syns Loon ser litt rar ut?

Ja var kanskje det, men han Loon gikk jo ut og sa at den som vant 71 grader nord var en manipulerende drittsekk. Var ikke pent sagt det heller.

Kanskje det er han som vinner og han faktisk snakker om seg selv? Har jo en ganske spesiell humor da.

Annonse

At hun er blitt "kritisert" for å ha små pupper? Tråden handlet ikke om det, men hvorvidt hun hadde gjort et heldig kjolevalg. (uten at jeg skal si min mening om noe av det)

Og så lenge noen diskuterer en kjole, så er det helt greit for deg å slenge fram en teori om alkoholskade?

Gjest fletteline

At hun er blitt "kritisert" for å ha små pupper? Tråden handlet ikke om det, men hvorvidt hun hadde gjort et heldig kjolevalg. (uten at jeg skal si min mening om noe av det)

Og så lenge noen diskuterer en kjole, så er det helt greit for deg å slenge fram en teori om alkoholskade?

Det var noen av de gutta som hadde gått ut som sa at hun ungkarskvinnen ikke var helt i deres stil, hun hadde for små pupper.

Det er da mange som har alkoholskade, er det noe verre enn ADHD, asperger eller lignende? Det er da ikke hans skyld.

Det var noen av de gutta som hadde gått ut som sa at hun ungkarskvinnen ikke var helt i deres stil, hun hadde for små pupper.

Det er da mange som har alkoholskade, er det noe verre enn ADHD, asperger eller lignende? Det er da ikke hans skyld.

Skal du gradere diagnoser også nå?

Nei, det er i så fall ikke hans skyld - desto mindre grunn til å snakke stygt om ham!

Gjest fletteline

Skal du gradere diagnoser også nå?

Nei, det er i så fall ikke hans skyld - desto mindre grunn til å snakke stygt om ham!

Graderte ikke diagnosene, men man snakker da gjerne høyt om de som har asperger eller ADHD.

Og hvorfor kan jeg ikke snakke litt stygt om han, han har da selv valgt å være med i dette programmet. Alle som velger å profilere seg i media må da regne med at de kan bli diskutert.

Han har sikkert vært igjennom en helsjekk når det gjelder psyke, så han tåler det nok.

Pene mennesker de er det liksom fritt fram og kritisere, men de kan vel også slite med seg selv, det er vel ingen forskjell der?

Gjest tviler på om det feiler han noe...han er en luring...:o)

Hva er det for noe galt med han Loon?

Det er kanskje litt ille å skrive det, men han har jo alle tegn på alkoholskade. Øyne langt fra hverandre, små lepper og liten kløft i overleppa.

http://www.tvnorge.no/programmer/71nord/2004/deltakere/1069673

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...