Gå til innhold

Store føtter=stor penis!

Anbefalte innlegg

Jeg ser på nakken, jeg - om den kraftig eller spinkel.

Påfallende sammenfall !

( nei, ikke vitenskapelig besvist, men det trengs ikke)

ja, da er jo du lett å lure.. Alle menn kan jo bare sette i gang å løfte vekter til de får en skikkelig tyrenakke, da...

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

9

• morsan

5

• Goliath

5

• tommy's tiger

3

Mest aktive i denne tråden

Påfallende sammenfall !

Heller ikke det passer for de jeg har sett nakne..

Men VIL man på død og liv finne en sammenheng greier man jo det. Jeg kan feks si at gutter med brune øyne har mindre enn de med blå,basert på mine erfaringer. Men tror jo ikke at det gjelder for det. Tilfeldig statistikk...

Vel.. Nå var det ikke vi som oppfant den. Men vi holder da liv i den ;-) om en på et mer humoristisk vis..

Litt merkelig at slike sammenlikninger alltid har versert rundt om - eller kanskje ikke?

Finnes det noen myter den "andre veien"?

Hvis jenta har ...... så er hun .... nedentil.

Eller som karen sa: "Vet du hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde sjekket opp ei dame som viste seg å ha en skjede så vid som en full tørkerull?"

"Jeg hadde bare pressa'n på, for inn skal'n uansett!"

;-)

Hva skal vi gutta se etter på jentene da??

Litt merkelig at slike sammenlikninger alltid har versert rundt om - eller kanskje ikke?

Har bare hørt at enkelte tenker at dama må være stor dersom de ser at hun i butikken kjøper store tamponger.

Men selv de største tampongene er jo mye tynnere enn en penis av dugandes størrelse, så dette er ihvertfall bare basert på misforståelser!! *S*

Annonse

Store føtter = store sko.

"............................"

Har du et vitenskaplig og statistisk grunnlag for å hevde dette? Eller er det noe du finner på: Det er slik myter blir laget vet du. Det er selvfølgelig helt tilfeldig. Sikkert mange som presser beina opp i små sko, evt bruker 5 lag ullsokker.

Har du et vitenskaplig og statistisk grunnlag for å hevde dette? Eller er det noe du finner på: Det er slik myter blir laget vet du. Det er selvfølgelig helt tilfeldig. Sikkert mange som presser beina opp i små sko, evt bruker 5 lag ullsokker.

Ikke vitenskapelig. Kun erfaringsmessig :-)

"........................."

He he.. Nei, det har jeg ikke hørt om,. Vent litt så skal jeg spørre mannen min ;-)

Påfallende sammenfall !

Hva??? tenk på alle de "bolegutta" da men kjempe nakker. De er jo så og tette mange av de. trodde det var de mer "langlemmede" som også var bedre utrustet der nede. Om de som tar steroider sies det jo at de "krymper" der nede. (mulig det også bare er "rykter" da)

Annonse

Har bare hørt at enkelte tenker at dama må være stor dersom de ser at hun i butikken kjøper store tamponger.

Men selv de største tampongene er jo mye tynnere enn en penis av dugandes størrelse, så dette er ihvertfall bare basert på misforståelser!! *S*

Hehe... (de er jo søte naive også da... nøyaktig som oss ;-)

Gjest fletteline

Vel vel, alt er relativt. En vi kjenner bruker størrelse 48-49 i sko, men han er visstnok ikke videre godt utrustet.

I forhold til skostørrelse eller i forhold til andre menn :)

Har'n fortalt det selv eller?

Må innrømme at jeg aldri diskuterer min manns penisstørrelse med venninner.

I forhold til skostørrelse eller i forhold til andre menn :)

Har'n fortalt det selv eller?

Må innrømme at jeg aldri diskuterer min manns penisstørrelse med venninner.

Nei, vi jeg har mine sikre kilder fra min beste venninne som tilfeldigvis nevnte det da vi fleipet med skostørrelsen hans osv.

Gjest mange anonyme nå ja

Størrelsen har ikke noe å si. MEN de fleste jenter jeg kjenner (inkl egne erfaringer) tilsier at det med str. på føttene faktisk gir en pekepinn...

Jeg har sko i str 41 (altså små føtter), men penis er gjennomsnittlig lang og godt over gjennomsnittet tykk.

Der røk den sammenhengen. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...