cider Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg har for tiden et stort problem som jeg tenkte å lufte her for kanskje å få noen synspunkter. Jeg traff en mann på en butikk, vi kom i prat og han ga meg sitt tlf nr. Han virket hyggelig så jeg ringte ham tilbake. Han fortalte meg straks at han var gift og om det var noen problem. Men kona og sønnen hadde forlatt ham. Han var usedvandlig kjekk,snill og omtenksom.Så vi holdt sammen. Han sa at han elsker meg og det hadde han gjort bare en gang før i en annen jente. Han sier at han aldri har elsket kona si, men at de passet godt sammen og derfor giftet de seg. Nå har derimot kona kommet tilbake til ham, og jeg kommer nå i andre rekke. Han sier at kona må få flytte hjem igjen pga sønnen sin. Han vil ikke ha tilbake kona men han lar henne få bo der slik at han får se sønnen. Finner kona ut at han har en kjæreste så tar hun med seg ungen å reiser eller at han må forlate meg. Jeg har aldri sagt til en gutt/mann at jeg elsker ham, men jeg elsker virkelig denne mannen, for første gang i mitt liv. Noe av problemet er at jeg må omgåes kona og sønnen, gå på kafe, kino ol. slik at folk tror at jeg er enn venn av familien. Slik at jeg senere kan vise meg sammen med kjæresten min ute, uten at folk bryr seg. Men dette er veldig tøfft for meg. Jeg har fra før masse problemer og jeg har nå også blitt sykemeldt pga dette forholdet. Men får kjæresten min vite at jeg har det vondt så forlater han meg slik at jeg kan treffe en mann som ikke er gift. Men som jeg fortalte ham at forlater du meg da gjør du meg virkelig vondt.Jeg elsker ham og han elsker meg også. Og han har gjort så mange ting som bekrefter det. Jeg har adri møtt noen som han. Og nei, jeg er hverken naiv elller dum. Men dette er veldig veldig slitsomt psykisk. Går det en dag uten at jeg ser ham så blir jeg syk. Og jeg er veldig veldig sjalu, og det er også en del av problemet.Jeg vet det ikke heter noe som den perfekte mann, men dette er den perfekte mann for meg!! Han sier at han kan ikke forlate kona si før han kjenner meg og vet at vi passer sammen. Jeg sier til ham at jeg har tid, men å holde på slik i lange tider det skjønner han at går ikke. Hva i all verden skal jeg gjøre? Vi elsker hverandre og dette er et seriøst forhold, men med et problem, kona. Mvh. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du sier at du ikke er naiv eller dum. Jeg er ikke enig. Å sette seg selv i en livssituasjon der du bli syk av presset er dumt. Å være sammen med en mann som er gift, og som lar være å skille seg for din skyld er dumt. Å tro at dere vil noen gang får et normalt forhold er naivt. I denne situasjonen må du stille noen krav. Be han om å forlate sin kone. Det er bare tull at hun reiser sin vei med barna, det har hun ikke lov til. han blir hos henne fordi det er behagelig å ha i pose og i sekk. På din bekostning. Du dør ikke av kjærlighetssorg. Det er bedre å miste noen man elsker, enn å leve et liv der man mister all verdihet. Du er verdt mye mer en smuler av hans liv. Ta deg sammen jente! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024215 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannMann Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Med et problem, og det er kona? Det er ikke kona som er problemet her, spør du meg. Les det du skrev en gang til! Det er bare meg meg meg og ikke noe annet. Her skal du, som er elskerinnen, liksom opptre som en venn av familien for å få vært sammen med denne mannen? Hvordan tror du vil være for kona når hun oppdager dette? At det mennesket hun har hatt rundt seg har drevet på med mannen hennes bak ryggen hennes? Du burde skamme deg for å tenke tanken i det hele tatt. Tror du denne jenta hadde gått tilbake til mannen hvis hun visste om deg eller? Neppe! Og du ser vel at denne mannen bedrar, luver til og svikter sin egen kone? Synes du det er gode egenskaper ved en mann? Skjerp deg og få opp øynene. Det er ikke noe synd på deg! Kom deg unna og begynn å leve. Du er ditt ansvar... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lene pene Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 For det første avsnitt!! For det andre.. Du virker utrolig naiv som ikke fatter at mannen er ute etter å få i pose og sekk. Få kona hjemme og deg når han ønsker det.. Han kommer neppe til å forlate henne til fordel for deg, ikke nå etter at han lot henne flytte inn igjen! Vil du virkelig ha en som du må dele? En som gjør deg så mye vondt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024240 Del på andre sider Flere delingsvalg…
serendipity Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det eneste problemet her er en egoistisk mann som bruker både deg, kona og sønnen for å ha det som "plommen i egget". Du må være blind av kjærlighet som ikke ser det... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du sier at du ikke er naiv eller dum. Jeg er ikke enig. Å sette seg selv i en livssituasjon der du bli syk av presset er dumt. Å være sammen med en mann som er gift, og som lar være å skille seg for din skyld er dumt. Å tro at dere vil noen gang får et normalt forhold er naivt. I denne situasjonen må du stille noen krav. Be han om å forlate sin kone. Det er bare tull at hun reiser sin vei med barna, det har hun ikke lov til. han blir hos henne fordi det er behagelig å ha i pose og i sekk. På din bekostning. Du dør ikke av kjærlighetssorg. Det er bedre å miste noen man elsker, enn å leve et liv der man mister all verdihet. Du er verdt mye mer en smuler av hans liv. Ta deg sammen jente! Enig! Bare dumt å involvere seg med en gift mann, hva enten kona "bare bor der" eller at de virkelig lever som mann og kone. Snakker denne mannen sant??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Du sier han er den perfekte mann for deg, men det er han selvfølgelig ikke. Den perfekte mann for deg gjør deg ikke syk. Den perfekte mann for deg er ikke gift (og var han nesten den perfekte mann for deg - "nesten" fordi han var gift, så ville han forlatt kona til fordel for deg). Det virker som om du har funnet alt annet enn den perfekte mann for deg i den situasjonen du er i. På litt sikt vil det helt klart være mye bedre for deg om du snarest avsluttet forholdet - og eventuelt gi han beskjed om at han kan ta kontakt når han har forlatt kona. Forstår han ikke det så er det nok et særdeles godt eksempel på hvorfor han ikke er den perfekte mann for deg...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024264 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det er neppe kona som er problemet, problemet er deg, synd du ikke ser det selv... Du må da ha bedre selvfølelse enn dette? Ser du virklig ikke at du blir brukt? At han elsker deg er betvilsomt, desverre... Han kommer ikke til å gå fra kona, og det er ditt problem om du vil fortsette dette råtne dobbelt spillet! Om en tid vil du se at dette er råttent gjort, både ovenfor kona og sønnen som tror du bare er venn... åssen får det deg til å føle? At du sviker, lyver og ikke minst stjeler? At du KUN tenker på deg selv i denne situasjonen syntes jeg rett og slett er bedritent av deg... Hvor gammel er du forresten? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024268 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuji1365380447 Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Hei igjen Cider. Jeg ser at du får temmelig sterke reaksjoner på innlegget ditt. Og grunnen er jo at det er ikke til å tro at noen er villig til å leve slik. Jeg syntes faktisk at det var såpass merkelig, at jeg gjorde et forfattersøk på nicket ditt. Og ut fra dine tidligere innlegg (med forbehold om at noen har "stjålet" nicket ditt), så ser jeg at du har hatt store psykiske problemer før. Og da må jeg jo bare si ennå sterkere at det er viktig at du ikke lar deg utnytte, så sårbar som du er nå. Du som tidligere har hatt problemer med selvbildet, vil ennå mindre enn andre folk, ha godt av å være i et så destruktivt forhold. Hvis du har noen behandler (psykolig eller liknende), så burde du få hjelp til å komme deg ut av dette forholdet. Lykke til, og du... Prøv å ta til deg at de fleste her inne syntes at du blir utnyttet og at du burde komme deg vekk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024281 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistera Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Det samme gjorde jeg, desverre etter at mitt innlegg var skrevet! Og vil bare beklage... sorry! Men det er riktig som Fuji sier, du må absolutt komme deg bort i fra forholdet, være sterk og ta kontakt med behandlere som du stoler på og få hjelp til å komme deg bort fra ham, fordi han er ikke bra for deg! Er han klar over dine tidligere problemer, så kan han lett styre deg og da kan det jo ende riktig galt... Kan ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til, og igjen beklage for mitt innlegg isted, da jeg har en viss tanke om utroskap, på alle måter 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024290 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MannMann Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg var for hard mot deg, og beklager det. Tenkte ikke over at du kanskje hadde andre vanskeligheter da jeg skrev til deg, men ser jo nå at du har hatt det vanskelig lenge. Jeg lot meg provosere av det du fortalte fordi det er urettferdig. Urettferdig mot dama som lever sammen med denne mannen, og mot barnet, og også mot deg. Jeg er redd for at han lyver til deg når han sier at han elsker deg. Hvis han gjorde det, så hadde han sørget for at du hadde det godt, og han ville ha tatt seg av deg i stedet for å bruke deg som han gjør nå. du må komme deg vekk fra dennen manne. Han er ikke bra for deg. Håper du finner ut av det Lykke til da, cider! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cider Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Jeg var for hard mot deg, og beklager det. Tenkte ikke over at du kanskje hadde andre vanskeligheter da jeg skrev til deg, men ser jo nå at du har hatt det vanskelig lenge. Jeg lot meg provosere av det du fortalte fordi det er urettferdig. Urettferdig mot dama som lever sammen med denne mannen, og mot barnet, og også mot deg. Jeg er redd for at han lyver til deg når han sier at han elsker deg. Hvis han gjorde det, så hadde han sørget for at du hadde det godt, og han ville ha tatt seg av deg i stedet for å bruke deg som han gjør nå. du må komme deg vekk fra dennen manne. Han er ikke bra for deg. Håper du finner ut av det Lykke til da, cider! Takk for svarene jeg fikk, selv om det kanskje ikke var helt det jeg hadde håpet på å høre. Jeg er i stor tvil på hva jeg skal gjøre, så jeg får bare bruke litt tid på å finne det ut. Kona reiste til Tyskland i går, så nå har vi en sjanse til prate litt ut. Joda, jeg har nok problemer fra før av, så dette forholdet hjelper meg ikke noe særlig. Jeg takker igjen for svar M.v.h. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1024912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest juvenes Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du er ikke naiv eller dum, du er som utallige kvinner før deg. Dette er ikke noe som skjer første gang, og sikkert ikke siste. Du søker kjærlighet, hvem gjør ikke det? Du havner uheldigvis i en slik situasjon. Det kommer frem at du har slitt psykisk. Det har jeg også, og jeg vet at da søker og trenger en omsorg og kjærlighet og det mye. Trøst deg med at det fikk du av han i noen få stunder av livet. Oppmerksomheten fra ham var god der og da. Livet er som reise, og du møtte han f.eks. på en bussholdeplass og dere fulgte hverandre et stykke. Det var bra reisefølge den tiden, men så må du videre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1025358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hva skal hun gjøre? Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg var for hard mot deg, og beklager det. Tenkte ikke over at du kanskje hadde andre vanskeligheter da jeg skrev til deg, men ser jo nå at du har hatt det vanskelig lenge. Jeg lot meg provosere av det du fortalte fordi det er urettferdig. Urettferdig mot dama som lever sammen med denne mannen, og mot barnet, og også mot deg. Jeg er redd for at han lyver til deg når han sier at han elsker deg. Hvis han gjorde det, så hadde han sørget for at du hadde det godt, og han ville ha tatt seg av deg i stedet for å bruke deg som han gjør nå. du må komme deg vekk fra dennen manne. Han er ikke bra for deg. Håper du finner ut av det Lykke til da, cider! Men i graviditetsforumet sier hun at hun prøver hun å bli gravid med ham.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1025373 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Du sier at du ikke er naiv eller dum. Jeg er ikke enig. Å sette seg selv i en livssituasjon der du bli syk av presset er dumt. Å være sammen med en mann som er gift, og som lar være å skille seg for din skyld er dumt. Å tro at dere vil noen gang får et normalt forhold er naivt. I denne situasjonen må du stille noen krav. Be han om å forlate sin kone. Det er bare tull at hun reiser sin vei med barna, det har hun ikke lov til. han blir hos henne fordi det er behagelig å ha i pose og i sekk. På din bekostning. Du dør ikke av kjærlighetssorg. Det er bedre å miste noen man elsker, enn å leve et liv der man mister all verdihet. Du er verdt mye mer en smuler av hans liv. Ta deg sammen jente! Enig i mye av det du sier. Men - man trenger hverken være dum eller naiv for å involvere seg med en gift mann. Det er alt for enkelt å si, når man ser det hele utenfra. Da de traff hverandre bodde han jo ikke med kona. Og da han flyttet sammen med kona igjen var hun "solgt". Men - å tro på ham etter at han flyttet sammen kona igjen synes en smule naivt, ja (men hvem er ikke naiv når man er forelsket - er ikke en viss naivitet en forutsetning for å kunne elske?) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1025745 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 Jeg synes ikke du var for naiv som gikk inn i forholdet da du gjorde. Han bodde tross alt ikke sammen med kona da, og du hadde grunn til å tro at dere kanskje hadde en fremtid sammen. Men - nettopp ved å flytte sammen med kona igjen, viste han at han dessverre ikke elsker deg (slik han sier). Dette med sønnen høres ut til å være et tåpelig påskudd, kona har ikke anledning til å flytte til et annet land med barna uten hans samtykke. Nei, kom deg unna, jo før jo heller! Enhver ville fått dårlig selvbilde av et slikt forhold. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1025751 Del på andre sider Flere delingsvalg…
cider Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Jeg synes ikke du var for naiv som gikk inn i forholdet da du gjorde. Han bodde tross alt ikke sammen med kona da, og du hadde grunn til å tro at dere kanskje hadde en fremtid sammen. Men - nettopp ved å flytte sammen med kona igjen, viste han at han dessverre ikke elsker deg (slik han sier). Dette med sønnen høres ut til å være et tåpelig påskudd, kona har ikke anledning til å flytte til et annet land med barna uten hans samtykke. Nei, kom deg unna, jo før jo heller! Enhver ville fått dårlig selvbilde av et slikt forhold. Joda, hun kan reise til et annet land med barnet fordi både kjæresten min og kona kommer fra Tyskland. Men at jeg prøver å bli gravid med ham stemmer ikke... Jeg har ikke skrevet inn et annet innlegg. Det var veldig godt skrevet at livet er som en reise, at jeg møtte ham på en "bussplass", reiste med ham en stund og at jeg nå må videre. Veldig fint. Takk så mye for svarene jeg har fått, det setter jeg pris på! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1026362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hadde han elsket deg, så hadde han ikke tatt kona tilbake og han hadde heller ikke brukt sønnen som en undskyldning.. Han vil ha en kone og være hjemme sammen med og en han kan ha sex med. Du vil altid være i andre rekke uansett. du er ikke dum, men du er naiv.. Du fortjnener så mye mer!! En som vil ha deg og bare deg! At du er hans hjem og han er ditt! Det er en sån mann du må skaffe deg! Det er veldig vanskelig å bryte med en person og i vertfall når man kan få han litt, men ikke helt. Man fortsetter liksom å kjempe for at alt skal bli bra. men til slutt er det desverre du som vil bli taperen og det må du prøve å fa han til å bli,, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158626-kj%C3%A6reste-med-en-gift-mann/#findComment-1029314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.