Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere har du hatt? Jeg føler meg annerledes..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke underskrevet her

Jeg mobbet ikke deg. Jeg mobbet skrivefeilen din. Du skrev du at du hadde feid over de fleste av dine 50 ONS på en kveld.

Jeg gikk i hvert fall ut ifra at det var en skrivefeil.:)

Å, ser det nå..

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• IngenLurerDenneGutten

8

• ShitDiddelyDo

5

• Prozak

2

Gjest vil være anonym jeg også

Tror det er rundt 30 tallet. Ingen rene ons. Min søken etter stabilitet og kjærlighet kommer nok etter fortid som misbrukt incest/overgrepsoffer.Er ca.halvegs til 40

Gjest Skulle vært som deg?

Har ikke anelse om hvor mange. Hvilke idiot er det som gidder å telle?

Mantrenger ikke å telle dersom man ikke har hatt veldig mange. Og til spm, ser ut som vi er mange idioter som vet antallet.

Mantrenger ikke å telle dersom man ikke har hatt veldig mange. Og til spm, ser ut som vi er mange idioter som vet antallet.

Men man teller jo ikke i åresvis. Herregud, hvordan kan jeg huske hvem jeg hadde sex med for 30 år siden? eller for 15 år siden. Det har faktisk gått i glemmeboka og det har det for de fleste som har hatt sex med flere enn 10. Halvparten av Norges befolkning lever alene, tror du de lever i sølibat?

Annonse

Gjest anonym nå ja

Hvis du hadde ONS'ene for å få deg kjæreste så er jeg enig med deg i at det var urutinerte ONS.

Ingenting å angre på, men en relativt uheldig metode i forhold til å kapre drømmemannen.

Jeg forstår ikke poenget med å ha ONS hvis man ikke har lyst. Hadde jeg ikke klart å styre meg bedre i fylla enn at jeg ikke visste mitt eget beste i forhold til puling også når jeg var steike full, så hadde jeg sluttet å være steike full.

For da hadde jeg fryktet meg selv.

Hvorfor skal man føle seg skitten eller ha dårlig samvittighet?

Hvorfor er de gammeldagse normene noe å ta hensyn til?

Selv er jeg en gutt på 24 år, som har vært seksuelt aktiv siden jeg var nesten 19. Har da rukket 22 partnere på den tiden, men så har jeg heller ikke hatt noe seriøst forhold.

Single mennesker har også behov.

Gjest Alle telles ikke

Hvorfor telles ikke de siste? Hvis jeg bare skal telle med de jeg har hatt lange forhold til så kan jeg si 4.

Det er noen jeg rett og slett bare setter i "glemmeboka". Du og de fleste andre vil tenke at jeg er teit, det er jeg klar over.

Tallet er tre.

Gjest Skulle være som deg

Men man teller jo ikke i åresvis. Herregud, hvordan kan jeg huske hvem jeg hadde sex med for 30 år siden? eller for 15 år siden. Det har faktisk gått i glemmeboka og det har det for de fleste som har hatt sex med flere enn 10. Halvparten av Norges befolkning lever alene, tror du de lever i sølibat?

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror likevel de fleste vet antall sexpartnere de har hatt. Uansett om de har hatt 5 eller 30. Ikke alle, men veldig mange vet.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være idioti å telle. Og jeg mener heller ikke at det er idioti å ikke telle. Jeg syns derimot det er idioti å kalle andre for idioter om de ikke gjør det som deg.

Annonse

Nei, det tror jeg ikke. Jeg tror likevel de fleste vet antall sexpartnere de har hatt. Uansett om de har hatt 5 eller 30. Ikke alle, men veldig mange vet.

Jeg skjønner ikke hvorfor det skal være idioti å telle. Og jeg mener heller ikke at det er idioti å ikke telle. Jeg syns derimot det er idioti å kalle andre for idioter om de ikke gjør det som deg.

Men er det erobringene dine du teller da eller fadesene?

Like ille å telle begge deler synes jeg.

Gjest Skulle vært som deg?

Men er det erobringene dine du teller da eller fadesene?

Like ille å telle begge deler synes jeg.

Å kalle noen for idioter bare fordi de teller er å gå litt langt.

Jeg vet hvor mange som har hatt staken inni meg. Jeg liker å vite det. Jeg har ikke hatt så mange så det er ikke slik at jeg trenger å telle.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk er idioter bare fordi de "teller", uansett om de har hatt 5 eller 30. Noen liker å vite slikt om seg selv. Andre ser ikke vitsen, og tenker ikke mer over det. Det må være opp til hver enkelt..

IngenLurerDenneGutten

Jeg vet hvor mange som har hatt staken inni meg. Jeg liker å vite det. Jeg har ikke hatt så mange så det er ikke slik at jeg trenger å telle.

Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk er idioter bare fordi de "teller", uansett om de har hatt 5 eller 30. Noen liker å vite slikt om seg selv. Andre ser ikke vitsen, og tenker ikke mer over det. Det må være opp til hver enkelt..

Jeg er vaffal lykkelig over at ingen har hatt staken inni meg;)

Provoserer du eller?

Provokatøren ???????????

uten nick igjen......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...