Gå til innhold

Hvor mange sexpartnere har du hatt? Jeg føler meg annerledes..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

14

• IngenLurerDenneGutten

8

• ShitDiddelyDo

5

• Prozak

2

Gjest Skulle vært som deg?

Språkbruken din provoserer meg.

Språkbruken faktisk. Fine fruer burde kanskje ikke være inne på seksualitet forumet?

Eneste jeg prøvde å si var at jeg mener det er idioti å kalle noen for idioter fordi de gjør ting annerledes enn deg. AT folk ikke er som deg betyr ikke at de er idioter.

Over og ut!

Annonse

Språkbruken faktisk. Fine fruer burde kanskje ikke være inne på seksualitet forumet?

Eneste jeg prøvde å si var at jeg mener det er idioti å kalle noen for idioter fordi de gjør ting annerledes enn deg. AT folk ikke er som deg betyr ikke at de er idioter.

Over og ut!

LOL og når ble jeg fin frue? Men bare prostituerte som bruker slike uttrykk her jeg bor. Så da er jeg kanskje fin frue i forhold til deg likevel.

Kanskje det var en gammel DOLer som slo seg løs med nytt nick?

Hm, det tviler jeg ikke på. Det finnes endel ufine dolere også. Jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal svare på slike anonyme nick men noen ganger klarer jeg ikke å la være.

Har vært singel i ti år: tror jeg har nådd 30... Med tanke på at med mange av disse har jeg bare hatt sex en eller få ganger, er det faktisk ikke så mye sex jeg har hatt på disse ti årene:-/ Mange jeg kunne vært foruten, forresten, men gidder ikke gå rundt å angre fordi om det ikke ble the time of my life.

Gjest Skulle vært som deg? uffda..

LOL og når ble jeg fin frue? Men bare prostituerte som bruker slike uttrykk her jeg bor. Så da er jeg kanskje fin frue i forhold til deg likevel.

Og DU kaller meg for provokatør...

Gjest ikke nick i kveld

På tyveårsdagen min hadde jeg hatt to, det hadde jeg også da jeg ble 40. Nå er jeg 48 og har hatt 8, dvs. 6 nye partnere de siste årene. Det kommer av at jeg møtte mannen min da jeg var 18 år og ble skilt fra han da jeg var 42. Har hatt korte og lange forhold i denne perioden, men bare en ONS. Jeg synes det er greit, jeg har aldri hatt mer sexuelt behov enn nå. Neste helg er jeg invitert på middag hjem til en mann, og det ville ikke forundre meg at han ble nr. 9.

Annonse

Gjest tallet er ..

Det er noen jeg rett og slett bare setter i "glemmeboka". Du og de fleste andre vil tenke at jeg er teit, det er jeg klar over.

Tallet er tre.

Teller ikke helt med de det kun ble roting med, eller kanskje sex i to min. (Der det bare ble tull pga at vi var fulle.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...