Gjest tenker for mye Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Jeg bor sammen med verdens nydligste jente. Men hun jobber mye, og har masse å tenke på. Noe som igjen fører til at hun i perioder er 'sur' eller deprimert. I disse periodene ser/tar hun nesten ikke på meg, og det er vanskelig å få kontakt. Og jeg reagerer med å bli utafor selv. Har et par lengre forhold bak meg der det har foregått mye bak min rygg, og kjenner at fortia kommer tilbake innimellom. Innerst inne vet jeg at det ikke er noe når hun får disse periodene, men noe i meg sier at 'hun har møtt en annen,' eller 'hun har mistet interessen' o.l. Det sliter meg, for jeg vil ikke være sånn. Og det siste jeg vil i verden er å miste henne. Hva skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158676-mistenksom-uten-grunn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nosense Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Som nicket ditt sier, du tenker for mye! Hvis du i tidligere forhold har opplevd utroskap, ligger nok mye av forklaringen på dine mistanker der. En ting er sikkert, og det er at du må stole blindt på at kjæresten din ikke er utro ellers vil du utvikle sjalusi og mistenksomhet. Det fører jo ingenting positivt med seg. Det kan faktisk være som du sier at hun er sliten av jobben og det er årsaken til det hele. Du har sikkert spurt henne? Hvis det er fare for at kjæresten din har mistet interessen for deg, bør du bli flinkere til å bruke mer tid på deg selv. Kanskje trenger hun bare et pusterom for å gå igjennom tanker rundt yrkesvalg, relasjoner med familie/venner, fritidsinteresser og lignende… Hun føler kanskje at når du er i nærheten så får hun ikke gjort dette ordentlig og reagerer med å bli sur. Vis at du har et liv utenom henne… 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158676-mistenksom-uten-grunn/#findComment-1024728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.