Gå til innhold

Min første (og siste håper jeg) ons

Anbefalte innlegg

Gjest stupid me

Huff som jeg angrer! Var på fyll i går og hadde en ONS som var totalt mislykket...Skjemmes litt av dette...:(

Jeg har hatt en fast elsker i 7 år og elsker sexen vi har sammen. (Vet at elskeren min også gjør det) Vi er x-kjærester, så det er vel derfor vi har det så godt. Vi vet hva den andre liker :)

Pga elskeren min, har jeg ikke hatt behov for å sjekke opp noen på byen, så denne ons’en var min første siden elskeren min kom inn i bildet. Elskeren min har imidlertid hatt ons innimellom, og jeg tror gårsdagens flause skjedde fordi jeg i underbevissten ville "hevne" meg litt...enda det kun går utover meg! Dumme meg...

Det kom i hvertfall noe "godt" ut av dette og det er at jeg har funnet ut at jeg ikke er noe ons-menneske.

Regner med at jeg ikke er den første og heller ikke den siste som angrer på en ons :)

Fortsetter under...

Gjest stupid me

Det har nok ganske stor sammenheng med hvem man har et ONS med. Alle har vel opplevd elendige slike, og faktisk også noen ganske herlige.

Joda, sant nok :) Heldige de som opplever gode ons.

Gårsdagens fadese skjedde med en bekjent av meg. Har hatt lyst på han før, men det var bare feil det som skjedde i går...:/

Jaja, gjort er gjort :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...