Gå til innhold

Jeg er mor til min (x)-mann

Anbefalte innlegg

Gjest Mor Go'hjerta

Jeg har flyttet fra min mann og vi deler på omsorgen for småbarna våre. Vi har daglig kontakt pr. msn, det vil si han kontakter meg. Når jeg ikke svarer med det samme (fordi jeg arbeider eller chatter med venner), blir han kjempesur og megasjalu og frakobler seg. Mener jeg chatter med min elsker. (Hvem??)

Jeg får dårlig samvittighet, da jeg vet han har dårlig selvbilde og tror at verden er mot han i alle sammenhenger.

Noe av grunnen til at jeg flytta var at jeg følte meg som moren hans, måtte passe på han og passe på at han psykisk hadde det ok.

Nå fortsetter det bare.

Jeg er usikker på om han tåler at jeg bryter tvert. Redd for at det skal gå utover barna.

Er det noen som har samme erfaringer og har funnet en god balansegang?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158717-jeg-er-mor-til-min-x-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest slutt med msn!

Brukte selv en del msn og icq tidligere (både med venner og kjærester. Hadde ALDRI vurdert å ha kontakt med eks-kjærester eller eks-menn på denne måten. Neppe godt for noen av partene. Hvorfor ikke bare ha kontakt pr. e-post som andre fraskilte (som må han en viss kontakt på grunn av felles barn)? Du har uansett ikke ansvar for din eks' ve og vel. Men det kan kanskje synes som om dere ikke er helt ferdig med hverandre, tross alt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...