Gå til innhold

Gammer'n (80) er blitt kanin...

Anbefalte innlegg

Gjest Kanindatteren

Far i huset er begynt å bli senil - og har plutselig fått et driftsliv helt uten sidestykke. Hans kone er, for å si det mildt, mindre interesserert, og hans kåthet er plagsom for henne. Har hørt det finnes midler som kan dempe hans iver, men finner ikke stoff på weben. Noen som har tips til linker - eller gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158730-gammern-80-er-blitt-kanin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En valium/Stesolid slår han nok ut natterstid;)

Stakkars mann. Og kone også, forsåvidt.

Ja, snakk om at HUN sitter med fullskjegget i postkassa!!

En av mine (hittil) hemmelige ambisjoner er å finne meg en 80-åring å gifte meg med. Eneste krav er at han må være impotent, hjertesyk, steinrik og uten livsarvinger.

Anyone??

;-)

IngenLurerDenneGutten

Ja, snakk om at HUN sitter med fullskjegget i postkassa!!

En av mine (hittil) hemmelige ambisjoner er å finne meg en 80-åring å gifte meg med. Eneste krav er at han må være impotent, hjertesyk, steinrik og uten livsarvinger.

Anyone??

;-)

Her kunne jeg ha vært en kandidat - men jeg er ikke rik:-(

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...