Gjest Kanindatteren Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Far i huset er begynt å bli senil - og har plutselig fått et driftsliv helt uten sidestykke. Hans kone er, for å si det mildt, mindre interesserert, og hans kåthet er plagsom for henne. Har hørt det finnes midler som kan dempe hans iver, men finner ikke stoff på weben. Noen som har tips til linker - eller gode råd? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 En valium/Stesolid slår han nok ut natterstid;) Stakkars mann. Og kone også, forsåvidt. 0 Siter
muriel Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 En valium/Stesolid slår han nok ut natterstid;) Stakkars mann. Og kone også, forsåvidt. Ja, snakk om at HUN sitter med fullskjegget i postkassa!! En av mine (hittil) hemmelige ambisjoner er å finne meg en 80-åring å gifte meg med. Eneste krav er at han må være impotent, hjertesyk, steinrik og uten livsarvinger. Anyone?? ;-) 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Ja, snakk om at HUN sitter med fullskjegget i postkassa!! En av mine (hittil) hemmelige ambisjoner er å finne meg en 80-åring å gifte meg med. Eneste krav er at han må være impotent, hjertesyk, steinrik og uten livsarvinger. Anyone?? ;-) Her kunne jeg ha vært en kandidat - men jeg er ikke rik:-( 0 Siter
muriel Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Her kunne jeg ha vært en kandidat - men jeg er ikke rik:-( Du kan jo ha meg i mente hvis du blir impotent, kjerringa pælmer deg ut.... og lottogevinsten lander i postkassa. *smisk* 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Du kan jo ha meg i mente hvis du blir impotent, kjerringa pælmer deg ut.... og lottogevinsten lander i postkassa. *smisk* Jeg sa jo at det var bare pæng som mangla:-) 0 Siter
Prozak Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Jeg sa jo at det var bare pæng som mangla:-) Hvis lottogevinsten havner i postkasse så mangler det jo ikke spenn...:-) "............................." 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Hvis lottogevinsten havner i postkasse så mangler det jo ikke spenn...:-) "............................." Da er alt i boks;) 0 Siter
favn Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Eh, hva med å få opp peppen hos henne? Det er jo fint at han har lyst og mulighet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.