Gjest hushold Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Hvordan får jeg vekk det brune belegget som har dannet seg på komfyren rundt platene? Jeg har forsøkt både med Jif og MrMuscle, men får det ikke av. Kan jeg bruke stålull, eller lager det riper? 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Stålull duger, morsan brukte det, hun var kokk i NVE i en mannsalder. (måtte spe på med litt referanser) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det finnes en skrape for ovn med keramisk topp som ikke riper. Du får kjøpt den der de selger komfyrer. 0 Siter
Dorthe Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det finnes en skrape for ovn med keramisk topp som ikke riper. Du får kjøpt den der de selger komfyrer. Man kan like gjerne bruke en vanlig isskrape som man bruker på bilvindu ). Den er like effektiv. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Man kan like gjerne bruke en vanlig isskrape som man bruker på bilvindu ). Den er like effektiv. Ja det har jeg ikke tenkt på! Men det fulgte med skrape til min komfyr når jeg kjøpte den. Men nå vet jeg alternativ hvis den går i stykker eller forsvinner. Takk for tipset! 0 Siter
IngenLurerDenneGutten Skrevet 18. september 2004 Skrevet 18. september 2004 Det finnes en skrape for ovn med keramisk topp som ikke riper. Du får kjøpt den der de selger komfyrer. hushold hadde plater - ikke keramisk topp. 0 Siter
tiliti Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Standard komfyr, ikke keramisk topp? Da bruker jeg stålull. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 hushold hadde plater - ikke keramisk topp. Farsken det tenkte jeg ikke på. 0 Siter
amber sun Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Prøv ovnsrens. Det funket på den inngrodde komfyrtoppen jeg vasket 0 Siter
erin Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Jif skurekrem og en oppvaskbørste. 0 Siter
ariadne Skrevet 19. september 2004 Skrevet 19. september 2004 Bløtlegges i vann med oppvaskmaskinpulver (også fint til kasseroller med fastbrent mat) og kjøkkenhåndkle over. Skrubbes dagen etter, om nødvendig med stålull. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.