Gå til innhold

avføringsinkontinent pga analsex?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ihelsevesenet

Det foreligger veldig lite dokumentasjon på dette, men at det er en velkjent "hemmelighet" i helsevesenet at eldre homser sliter med avførings-inkontinens, er et faktum.

Jeg tror vel ikke at dette inntreffer gjennom at man en og annen gang har analsex, men hvis analsex har en fremtredende plass i ens seksualliv, så vil man nok etterhvert få disse problemene.

Du skriver nesten dithen at det er disse unge jentene på den ene siden, og de voksne på den andre siden, betyr det at de jentene du snakker om ikke har en kropp utviklet for sex enda?

Avslutningsvis, så mener jeg at folk skal være forsiktig med å blande inn tarmen for ofte i sitt seksualliv.

Gjest ikke signatur

Det foreligger veldig lite dokumentasjon på dette, men at det er en velkjent "hemmelighet" i helsevesenet at eldre homser sliter med avførings-inkontinens, er et faktum.

Jeg tror vel ikke at dette inntreffer gjennom at man en og annen gang har analsex, men hvis analsex har en fremtredende plass i ens seksualliv, så vil man nok etterhvert få disse problemene.

Du skriver nesten dithen at det er disse unge jentene på den ene siden, og de voksne på den andre siden, betyr det at de jentene du snakker om ikke har en kropp utviklet for sex enda?

Avslutningsvis, så mener jeg at folk skal være forsiktig med å blande inn tarmen for ofte i sitt seksualliv.

Det var her snakk om unge jenter, ja. Den seksuelle debutalderen har jo sunket. Tar et fag der vi diskuterer seksualitet.

Det var her snakk om unge jenter, ja. Den seksuelle debutalderen har jo sunket. Tar et fag der vi diskuterer seksualitet.

"Den seksuelle debutalderen har jo sunket."

Er ikke så sikker på det,,

Hvilken kilde, undersøkelse el.l. er det den påstanden støttes på? Når er det debutalderen skal ha gått ned og hvor mye?

Gjest leste i nrk.no tror jeg

Hvilken kilde, undersøkelse el.l. er det den påstanden støttes på? Når er det debutalderen skal ha gått ned og hvor mye?

Nyhetene. Undersøkelse i 2002 viste at debutalderen hadde sunket med ett år siden 1992. I nord-Norge debuterer de tidligst.

Hvis du har det ofte, og ikke passer på å holde muskelen i form, så er det selfølgelig en mulighet. Imidlertid skal du nok ha det en del før det problemet oppstår. Dessuten - å holde muskelen i form med knipeøvelser er en veldig enkel sak, og du unngår dermed potensielle problemer.

"................................"

Annonse

Gjest følg med på nyhetene

Det stemmer det. Det har jo t.o.m. sist uke vært diskutert at den seksuelle lavalderen bør senkes kanskje ned til 14 år.

Fordi man debuterer tidligere.

http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/2486736.html

Det stemmer det. Det har jo t.o.m. sist uke vært diskutert at den seksuelle lavalderen bør senkes kanskje ned til 14 år.

Fordi man debuterer tidligere.

Jeg synes ikke det at man debuterer tidligere er noe argument for å senke den seksuelle lavalderen. Lavalderen er der tross alt for å forsøke å hindre at voksne folk har sex med for unge folk. Om to 14-åringer har sex med hverandre, så er det ikke straffbart. Imidlertid er det en god forskjell på om en 20-åring har sex med en 14- eller 16-åring.

"............................"

Gjest følg med på nyhetene

Jeg synes ikke det at man debuterer tidligere er noe argument for å senke den seksuelle lavalderen. Lavalderen er der tross alt for å forsøke å hindre at voksne folk har sex med for unge folk. Om to 14-åringer har sex med hverandre, så er det ikke straffbart. Imidlertid er det en god forskjell på om en 20-åring har sex med en 14- eller 16-åring.

"............................"

Er helt enig med deg, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...