Gå til innhold

Stillinger som stimulerer klitoris?

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at stillinger som stimulerer klitoris skal være bedre for jenta og gi henne lettere orgasme, men hvilke stillinger?

I det siste så er det bare jeg som har fått orgasme, men jeg er fast bestemt på å få gitt henne orgasmene hun fortjener. Noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/158788-stillinger-som-stimulerer-klitoris/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mange samleiestillinger hvor klitoris blir direkte nok stimulert til å få orgasme.

Den eneste stillingen jeg kjenner til som gir konkret stimuli av klitoris, er når mannen ligger opp meg, mens jeg ligger med samlede ben. Dermed må penis gli forbi klitoris får å komme inn i skjeden. Det blir bedre ved bruk av glidemiddel - han må bruke hele kroppen for å lage trykk og gli opp og ned med penisskaftet.Men dette er en vanskelig stilling for mange menn. (det har i allefall tilbakemeldingen vært her i gården..)

EN annen stilling som kan fungere er når kvinnen ligger oppå mannen med samlede ben, og presser klitoris mot mannens skamben. Men dette krever at kvinnen ikke er for tung, og at mannen har relativt fremtredende skamben og er relativt slank...

Ellers så er det stimuli av klitoris på andre måter, men finger, munn eller vibrator som gjelder. Det er svært få kvinner som får orgasme uten stimulering av klitoris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...