Gå til innhold

Klarer ikke gi samboeren orgasme! HJELP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min samboer i litt over 8 måneder nå. Vi har det utrolig fint sammen. Samme interesser og hobbyer og vi fungerer veldig godt sammen. Men sexen er ikke bra lenger. For meg er det egentlig det samme. En gutt blir jo ganske lett tent. Men jeg vil så gjærne tilfredsstille henne!!

Før hadde jeg ingen problemer med å gi henne orgasme. Men så fikk hun ikke det lenger, og etter en stund, fikk hun ingen glede av sex. Så "klarte" jeg det igjen og alt var bra. Men det er over 2 månerder siden og siden har det bare gått nedover.

Jeg vil så gjerne. Hun er sprengkåt hele tiden, men blir fort sur fordi jeg ikke gjør ting riktig, klarer ikke å gi henne orgasme osv... Jeg Prøver alt. Maserer henne, myke bevegelser, tar meg god tid, hjelper ikke. Prøver å få henne til å slappe av, men hun blir utolmodig å mister lysten. Har tom voldtatt henne (noe som hun har sagt at jeg skal gjøre) (rollespill)

vi har prøvd bondage og dominanse, noe som vi begge liker. Jeg har vært hard og myk mot henne. Ser ut som om ingenting hjelper! Hun har flere ganger sagt at det er teknikken min som er feil. At jeg er dårlig i senga. At hun ønsker å ha sex med andre.

Når vi "diskuterer" føles det som krangel ved at hun sparker, slår og biter. Hele tiden avviser meg og sier jeg ikke skjønner noenting.

Og hun kan snu på 5-øringen når det gjelder humør. Hun kan t.o.m. være sur, sint og blid på samme tid!

Jeg har satt meg ned å lest boken "Mars og Venus på sengekanten" av John Gray. Prøvd å finne ut hva jeg kan gjøre for å tilfredsstille min kjære. Men det virker som om den boken er laget av en mann for menn og ikke for par selv om det påstås det.

Da jeg hadde lest boken og hatt en samtale med min samboer, sa hun bare at det var en dårlig unnskyldning for at jeg ikke forstår henne.

At kvinnen noen ganger ikke har behov for orgasme, stod det i boken, var bare en unnskyldning for at jeg ikke gadd å gi henne det sa hun.

Jeg vet at det er lettere for en gutt å få det enn jenter og at jenter trenger mer tid. Er det mulig å gi en jente orgasme hvis vi har sex hver dag?

Da sexlivet vårt var på topp, hadde vi det i snitt 3-4 ganger om dagen. Jeg vil så gjerne gi henne all nytelse!

Har tenkt å ta henne med til en samlivs rådgiver/sexual rådgiver eller noe. Trenger virkelig hjelp fordi vi har et så utrolig bra, fungerende forhold. Det er bare det at nå er det sexen som ikke er bra og den er jo en ganske viktig del. Jeg føler at hvor lenger det går før noe gjøres, dess verre blir det.

Skrevet

Det kan vel umulig være slik at alt er DIN feil..? Jeg er jente selv, og ville ikke finne på å legge all skyld på en mann som åpenbart prøvde virkelig hardt å tilfredsstille meg. Synes det høres så rart ut at hun kan si sånne ting til deg og oppføre seg så "vanskelig" dersom dere har det så bra ellers i forholdet. Men nå har jeg bare hørt din versjon, da...:-) Har vel ingen konkrete råd, har så lite erfaring fra faste forhold, men mener i alle fall at du ikke skal ta på deg all skyld for at hun ikke har det så bra i senga! Hun må heller si deg hvordan du skal gjøre ting da, og ikke bare at du gjør ting feil. Det var denne evinnelige kommunikasjonen, da...

Skrevet

Ditt store problem er ikke at du ikke klarer å gi henne orgasme, ditt store problem er at du bor sammen med en umulig heks av ei kjærring.

Det er da for pokker ikke ditt ansvar å gi henne orgasme. Og tror hun det hjelper å klage og kalle deg en dårlig elsker. Det virker som om du prøver alt du kan og er med på alt hun foreslår. Uten at det er bra nok. Snakk om å være kravstor.

Hva med at hun selv tar ansvaret for sin egen orgasme? Og gir mer positiv tilbakemelding og konstruktive forslag.

Når hun sier hun ønsker sex med andre så sier det det meste. Dette forholdet er dødt, hennes følelser for deg er døde. Hun respekterer deg ikke. Hun prøver kanskje å presse deg til å gjøre det slutt, så slipper hun og kan sitte igjen som "offeret" som får alles oppmerksomhet og medfølelse.

Det kan også være at hun er deprimert eller sliter psykisk på en eller annen måte. Humørsvingninger kan tyde på det.

Jeg nekter å tro at deres forhold er bra på alle andre områder enn sex.

Kom deg ut av dette forholdet så fort som mulig.

Skrevet

Begrepet "gi orgasme", blir for dumt. Folk driver ikke og "deler ut" orgasmer til hverandre.

Enhver er ansvarlig for sin egen orgasme, men selvfølgelig i et SAMSPILL med en partner.

Skrevet

Det kan vel umulig være slik at alt er DIN feil..? Jeg er jente selv, og ville ikke finne på å legge all skyld på en mann som åpenbart prøvde virkelig hardt å tilfredsstille meg. Synes det høres så rart ut at hun kan si sånne ting til deg og oppføre seg så "vanskelig" dersom dere har det så bra ellers i forholdet. Men nå har jeg bare hørt din versjon, da...:-) Har vel ingen konkrete råd, har så lite erfaring fra faste forhold, men mener i alle fall at du ikke skal ta på deg all skyld for at hun ikke har det så bra i senga! Hun må heller si deg hvordan du skal gjøre ting da, og ikke bare at du gjør ting feil. Det var denne evinnelige kommunikasjonen, da...

Jeg lurer på det også noen ganger. Men hun er ihvertfall ingen heks!

Jeg tror det meste går på kommunikasjon. Mange ganger tror jeg at jeg bruker for kort tid. Vi har snakket sammen om at hun trenger å gå til en psykolog, men føler også at det er min feil.

Jeg vet hun elsker meg. Hun er veldig flink til å vise kjærlighet og omsorg, men så fort vi kommer i senga, begynner det å gå dårlig. Jeg får presentasjonsangst, noe som gjør at jeg ikke får det til eller at jeg kommer nesten med en gang fordi jeg ikke klarer å holde igjen.

Hun sier hele tiden at det er teknikk og at jeg ikke kjenner henne.

Hun er ei utrolig fin og god jente, men klarer liksom ikke å styre seg når hun blir sint.

Jeg elsker henne over alt på jord og dette er et forhold som egentlig er så godt og bra at jeg vil satse alt på det.

Og hver gang etter hennes "raseriutbrudd" beklager hun det som har skjedd. Men det tar jo på i lengden...

Derfor vil jeg gjerne løse dette.

Hun er 33 år med mye mer livserfaring enn meg, jeg er bare 26, men hun har heller aldri hatt det så bra i et forhold som hun har det nå sier hun og hun vil ha hjelp og jeg vil hjelpe henne.

Det er jo bedre å løse problemet ved å snakke sammen enn bare å skilles. Det virker som om det er eneste løsningen idag.

Er det noen andre som har bedre råd?

Jeg vil så gjerne tilfredsstille henne!

Skrevet

Jeg tror det meste går på kommunikasjon. Mange ganger tror jeg at jeg bruker for kort tid. Vi har snakket sammen om at hun trenger å gå til en psykolog, men føler også at det er min feil.

Jeg vet hun elsker meg. Hun er veldig flink til å vise kjærlighet og omsorg, men så fort vi kommer i senga, begynner det å gå dårlig. Jeg får presentasjonsangst, noe som gjør at jeg ikke får det til eller at jeg kommer nesten med en gang fordi jeg ikke klarer å holde igjen.

Hun er ei utrolig fin og god jente, men klarer liksom ikke å styre seg når hun blir sint.

Jeg elsker henne over alt på jord og dette er et forhold som egentlig er så godt og bra at jeg vil satse alt på det.

Og hver gang etter hennes "raseriutbrudd" beklager hun det som har skjedd. Men det tar jo på i lengden...

Hun er 33 år med mye mer livserfaring enn meg, jeg er bare 26, men hun har heller aldri hatt det så bra i et forhold som hun har det nå sier hun og hun vil ha hjelp og jeg vil hjelpe henne.

Det er jo bedre å løse problemet ved å snakke sammen enn bare å skilles. Det virker som om det er eneste løsningen idag.

Skjønner at dette er et problem du har lyst å løse. Men det du må innse er at dette dreier seg om mye mer enn en orgasme..., og at det ikke er DITT problem og DIN feil og DITT ansvar...

Skrevet

Virker som kjærsten din er ustabil, har et anstrengt forhold til deg, sin egen kropp og seksualitet. Å la det gå ut over deg, er uakseptabelt i lengden.

Å kalle en partner en dårlig elsker, er omtrent den siste spikeren i kista, i et ellers dårlig sex-liv. Med sine 33 år, burde hun vite det.

Hun kan få orgasme på grunn av deg, men det er hun som må si hvordan. Klarer hun ikke å si det, eller om hun ikke vet hva hun vil ha, er det hennes ansvar å finne ut av.

Hun virker unnvikende, feig, og som hun har mye aggresjon mot deg (muligens seg selv).

Tror ikke dere skal snakke om sex i senga i det hele tatt. Dere må ta det opp som et helt nøytralt tema. Få henne til å skrive ned hva hun ønsker seg, hvis det er lettere for henne.

Skrevet

Snakker om kjerrng. Dette hadde jeg ikke giddet å brukt tid på. Hadde rett og slett bedt henne pakke sakene og forsvinne fort som f...

Skrevet

Skjønner at dette er et problem du har lyst å løse. Men det du må innse er at dette dreier seg om mye mer enn en orgasme..., og at det ikke er DITT problem og DIN feil og DITT ansvar...

Jeg sjønner at det kan være henne som har et problem. Det er en del ting hun har fortalt meg som gjør det veldig klart, men jeg vil gjerne holde på henne og få det bedre med henne og hjelpe henne fordi jeg vet hvor utrolig mye hun elsker meg. Derfor gjør jeg hennes "problem" til mitt problem. Det er ikke alltid man klarer å se sine problemer eller løse dem selv.

Jeg vil alltid være der og støtte henne.

Og bare "la henne dra" for å få henne til å føle seg bedre er ikke en løsning. Slik jeg kjenner henne, tror jeg ikke hun vil få det bedre med noen andre. Kanskje for en stund, men så vil "problemet" dukke opp igjen.

Skrevet

KJære vene! Jeg ville da aldri finne på å bli sint på kjæresten min fordi jeg ikke klarte å få orgasme. Det får hun ta ansvar for selv - bruke fingrene på seg selv underveis for eksempel.

Det høres ikke ut som et sunt forhold, hvor den type skyldfordeling og aggresjon hører sammen med sexlivet. Fortell henne at du prøver ditt beste, men at du ikke tålerer å bli snakket til på den måten! Det er utrolig respektløst av henne.

Skrevet

Jeg sjønner at det kan være henne som har et problem. Det er en del ting hun har fortalt meg som gjør det veldig klart, men jeg vil gjerne holde på henne og få det bedre med henne og hjelpe henne fordi jeg vet hvor utrolig mye hun elsker meg. Derfor gjør jeg hennes "problem" til mitt problem. Det er ikke alltid man klarer å se sine problemer eller løse dem selv.

Og bare "la henne dra" for å få henne til å føle seg bedre er ikke en løsning. Slik jeg kjenner henne, tror jeg ikke hun vil få det bedre med noen andre. Kanskje for en stund, men så vil "problemet" dukke opp igjen.

Ønsker deg lykke til, har forstått at dette er jenta du vil ha. La det bare ikke ødelegge selvtilliten din...Du høres ut som en bra gutt.

Klapp på skulderen:-)

Skrevet

Du er ute og sykler her:

"Det er ikke alltid man klarer å se sine problemer eller løse dem selv."

Før man har innsett at man har et problem, er man ikke i stand til å løse det!

Du kan bruke år av livet ditt, og ofre selvtillitten på kjøpet, uten at det hjelper henne en døyt. Kanskje hun trenger en trøkk for å våkne? Når du duller med henne, lar hun bare alt gå ut over deg, uten å gjøre noe for å løse problemene sine.

Men har du et lønnlig håp om at lyset skal gå opp for henne i nermeste fremtid, kan du jo fortsette å prøve.

Skrevet

Du kan ikke "gi" jenta orgasme! Orgasme krever en del egeninnsats, også. Så dersom hun forventer at du skal gjøre alt arbeidet, så har hun et problem!

Skrevet

Orgasmen sitter i hodet hos begge kjønn. Det hjelper ikke med all verdens teknikk og "håndverk" hvis hun ikke klarer å "gi seg over" rent mentalt og få fram de rette tankene og fantasiene.

Flere forteller deg at hun er helt urimelig som driver slik og tråkker på deg. Likevel fortsetter du å bebereide deg selv. Det ser ut til at hun gir deg en slags underlegenhetsfølelse som gir henne "rett" til å behandle deg respektløst. Det er flott at du vil være en god elsker, og det er du sikkert også, men hun må selv ta ansvaret for sin egen orgasme.

Neste gang dere skal elske, foreslår jeg at du legger deg rett ut på ryggen og sier "gjør hva du vil med meg" og lar henne være den aktive. Mange par kommer i en fastlåst rutine i sexlivet, og trenger å bryte denne for å få det bedre.

Gjest Gro Isachsen, Sexpert
Skrevet

Det høres ut til at du er ansvarlig, ikke bare for din egen, men også for kjæresten din sin seksualitet. At hun forlanger at du er den som skal tilfredstille henne er et syn som er temmelig gammeldags. De fleste tar i dag ansvaret for sin egen seksualitet.

For å få til et godt seksualliv er kommunikasjon viktig. Dersom hun mener du gjør ting feil, må hun fortelle deg hva som er riktig, eller vise deg hvordan du skal gjøre det. For de fleste innebærer det at klitoris blir berørt på en eller annen måte. Det er slik de fleste kvinner får orgasme.

Så handler det om samspill, et samspill hvor mye skjer på hennes premisser (ut fra det du beskriver). I dag er det helt vanlig at også kvinner onanerer. En grei måte å vise deg hvordan hun best blir tilfredstilt er at hun viser deg hvordan hun tilfredstiller seg selv.

Ellers høres det ut til at du gjør alt riktig. Er tålmodig og kjærlig. Det at hun sparker, biter og slår høres imidlertid ikke noe særlig greit ut. Det er ikke en måte å argumentere på som løser konflikter.

Det er mulig dere ville fått best hjelp om dere oppsøker en sexolog.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...