skorpionfisken Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 Når han flyttet fikk han hemmelig mob nr også, og det tok en stund før jeg fikk det. Vil ikke bruke sønnen min som pressmiddel, men synes det er rat at det er noen her som sier jeg ikke har noe med hvor han bor. Men de har kanskje ikke barn selv? kan umulig ha det. Synes det er rart at sønnen min bor 4 dager i mnd på et sted jeg ikke har sett og med et annet menneske jeg ikke kjenner noe til, hans nye kjæreste altså. Det er mye man skal gjennom etter en skilsmisse! Jeg har barn, to stykker. Og jeg er skilt. Jeg har faktisk barna bare 50% av tiden. Jeg er heldig og har god kontakt med og samarbeide med barnefaren. Jeg vet hvor han bor. Men jeg vet ikke og vil heller ikke vite hva de gjør når de er der, eller hvem de er sammen med. Jeg ville ikke likt at jeg ble nektet tilgang på adressen, faktisk ville jeg syntes det var veldig rart, i og med at vi er venner jeg og min ex. Men jeg vet at jeg ikke ville kunne gjøre noe med det. Jeg har stått oppi en motsatt situasjon. Jeg var denne kvinnen du ikke kjenner. En slik som den nye kjæresten til din ex. Min samboers ex ble nektet tilgang til meg og min adresse før han flyttet hit til meg. Han hadde ofte sønnen med til meg når han hadde ham i helgene. Hun hadde adressen hans men han var aldri der når hun kontaktet ham. Hun visste ikke hvor han oppholdt seg når han ikke var hjemme. Han var mer eller mindre hos meg i flere måneder med sønnen sin annenhver helg uten at hun visste hvem jeg var og hvor jeg bodde. Jeg synts det var en rar situasjon og stusset litt på det og sa at jeg ikke ville tillatt at jeg ikke visste hvor barnet mitt var, akkurat som du sier nå. Men han sto ganske steilt på sitt. Hun hadde ikke noe å gjøre med meg eller hvor jeg bodde sa han. De pratet flere ganger i telefonen og samarbeidet om barnet, men han var steil på at hun ikke skulle vite hvem jeg var. Da han flyttet til meg, og meldte flytting til folkeregisteret fikk hun adressen av min samboer, hun trengte ikke spørre på folkeregisteret. Etter å ha "blitt offisiell" er jeg glad det ikke skjedde med en gang. Jeg fikk tid til å roe meg ned i forholdet og fikk dannet meg en mening om ham og forholdet vårt før hun kom inn i bildet. Hun hater sin ex og alt han står for av hele sitt hjerte, og handler og oppfører seg deretter. Hun ville gladelig gjort hva som helst for å skille oss, for å ødelegge. Det visste min samboer fordi hun hadde klart det med to tidligere forhold før meg, derfor holdt han henne unna så lenge det lot seg gjøre. Hun raste og svor og prøvde å nekte ham samvær. Både hun og han kontaktet fylkesmannen som sa at så lenge hun kunne nå ham på telefonen til enhver tid (noe hun kan), så kunne hun ikke forlange at han var på noen spesiell plass med sønnen, eller nekte ham å være sammen med meg mens han hadde sønnen, selv om hun ikke kjente meg. De fikk også beskjed om at dersom hun nektet ham samvær så kunne hun få dagsbøter til hun igjen tillot samvær. Det var fylkesmannen som sa at hun ikke hadde krav på å vite noe om livet hans etter skilsmissen. Trist men sant. Jeg tror ikke at du er som min samboers ex. Du har ditt eget liv og trives med det, og har ikke noe behov for å kontrollere din ex liv. Det høres ut som din ex er vanskelig bare for å være vanskelig. Men jeg vet at min samboers eks har sagt tilsvarende til sine venner. I dette forholdet er min samboer det store trollet mens hun er den uskyldige som blir herset med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158896-umulig-eks/page/3/#findComment-1027063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Icora Panter Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Du har vel rett til å vite hvor dine egne barn er?? Hvis det skulle skje noe, så må du jo kunne få tak i dem! Og ikke bare på tlf. Han må være rar hvis han ikke kan si hvor han bor! Er enig med deg.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158896-umulig-eks/page/3/#findComment-1029318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ewyfly Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Du burde være mer voksen enn å bruke sønnen din som pressemiddel. Jeg forstår meget godt at kvinnen vil vite hvor hennes egne barn oppholder seg! Jeg ville heller kalt det forsvarlig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/158896-umulig-eks/page/3/#findComment-1029320 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.