Gå til innhold

Hvor lang tid før "Jeg elsker deg"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

7

• nosense

4

• morsan

3

• Babette

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest litt nysgjerrig

Tja - det er jo ikke rgler for sånt da, man må jo liksom føle at det er riktig.

Jeg har ALDRI sagt det med tilligere kjærester, for å si det sånn :)

Men du har sagt det til din nåværende kjæreste/mann ikke sant?

Jeg lurer lissom på om han virkelig liker meg. Men det gjør han vel. Ellers hadde han ikke kjøpt leilighet sammen med meg?

Annonse

Hmmm... jeg ville vært veldig skeptisk til å bo sammen med den mann som ikke hadde sagt at han elsket meg.

Meg og kjæresten sa det til hverandre etter ca tre mnd.

Nå har vi vært sammen i over et år, og jeg tror vi sier det nesten daglig til hverandre!

Det er en god følelse å få bekreftet kjærligheten på den måten. Jeg regner ikke med at hyppigheten vil være like stor i årevis fremover, men jeg kan se i øynene hans at han menere det.

Kanskje du skal si at du føler deg litt usikker og at du gjerne vil høre ham si hva han føler?

Gjest litt nysgjerrig

Hmmm... jeg ville vært veldig skeptisk til å bo sammen med den mann som ikke hadde sagt at han elsket meg.

Meg og kjæresten sa det til hverandre etter ca tre mnd.

Nå har vi vært sammen i over et år, og jeg tror vi sier det nesten daglig til hverandre!

Det er en god følelse å få bekreftet kjærligheten på den måten. Jeg regner ikke med at hyppigheten vil være like stor i årevis fremover, men jeg kan se i øynene hans at han menere det.

Kanskje du skal si at du føler deg litt usikker og at du gjerne vil høre ham si hva han føler?

Ja, jeg får gjøre det.

Takk! :-)

Men du har sagt det til din nåværende kjæreste/mann ikke sant?

Jeg lurer lissom på om han virkelig liker meg. Men det gjør han vel. Ellers hadde han ikke kjøpt leilighet sammen med meg?

Ja, jeg har sagt det MANGE ganger til min nåværende - tror vi sa det første døgnet jeg...:)

Tja, det er nå over 10 år siden, og det VAR sånn det! - basta. Bare de som har opplevd å møte sin "Soulmate" skjønner hva jeg snakker om - det er AKKURAT som på film gitt! :-)

Jeg skjønner hva du mener. Hadde det sånn vi også, det er 13 år siden. Vi sa vel ikke elsker deg første dagen, men det var ikke så langt unna.

Vi elsker hverandre heldigvis fremdeles og sier det ofte også :)

Annonse

Jeg skjønner hva du mener. Hadde det sånn vi også, det er 13 år siden. Vi sa vel ikke elsker deg første dagen, men det var ikke så langt unna.

Vi elsker hverandre heldigvis fremdeles og sier det ofte også :)

Jeg lo også av folk som "skrøt på seg sånt" - da jeg var gift første gang - men jeg ELSKET sånne filmer! :)

Tja - det er jo ikke rgler for sånt da, man må jo liksom føle at det er riktig.

Jeg har ALDRI sagt det med tilligere kjærester, for å si det sånn :)

- et tillegg:

Jeg har ikke sagt det til tidligere kjærester, men så har jeg verken bodd sammen med eller vært gift med noen annen enn min nåværende.

Men det er litt rart at du har vært gift før og aldri sagt det...

Gjest Ble slutt

Det finnes ingen fasit hos meg. Når det føles rett... Syns "jeg er glad i deg" er like fint jeg!

Jeg sa det til kjæresten min etter 8 mnd kanskje. Husker ikke. Han sa det til meg etter 1 1/5 år tror jeg. Men det gikk likevel mest i glad i deg.

Nå elsker vi ikke hverandre mer..

- et tillegg:

Jeg har ikke sagt det til tidligere kjærester, men så har jeg verken bodd sammen med eller vært gift med noen annen enn min nåværende.

Men det er litt rart at du har vært gift før og aldri sagt det...

Det må du i så fall få på en mail :) - - hehe

Gjest - fortsatt veldig forelska 1 år etter

Tja, det er nå over 10 år siden, og det VAR sånn det! - basta. Bare de som har opplevd å møte sin "Soulmate" skjønner hva jeg snakker om - det er AKKURAT som på film gitt! :-)

Skjønner akkurat hva du mener!

Før jeg ble sammen med min samboer, så var jeg så bestemt på at en sa ikke "jeg elsker deg" til noen før en virkelig mente det, å det kunne en umulig mene før det har gått et halvt år MINST

Men det var inntil jeg møtte "mannen i mitt liv". Utrolig klisje-aktig, men visste allerede etter 1.uka (etter jeg hadde møtt han) at jeg elsket han!

Han følte det på sammen måte, men det gikk nesten en måned før vi sa det høyt til hverandre. hehe

Gjest det kommer nok  -

Det er faktisk bare snakk om et par uker siden min samboer sa det til meg første gangen. Og da hadde vi vært sammen i såvidt et år...

Siden har vi sagt det noen ganger til hverandre, men er langt fra i fare for å "bruke det opp".

Når han sa det til meg, så var det noe med hele stemningen akkurat i det sekundet som gjorde at det øyeblikket ble veldig stort for meg. Tror ikke det hadde vært det sammen om han hadde sagt det bare etter noen mnd... Det er jo veldig sterkt å si noe sånt til et annet menneske. Jeg følte det nesten som han hadde fridd jeg. Ble utrolig rørt og glad.

Men "gla i deg" sier vi til hverandre ofte. Flere ganger om dagen minst :-)

Jeg har aldri sagt at jeg elsker noen til andre enn min samboer. Og han sa det også til meg først...

Tenk at noen elsker meg....!! :-) Og enda bedre, så deilig det er å elske et annet menneske...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...